abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:23:52 #1
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_140541869

Informatie

Eén swipe met je vinger, dat is alles wat je moet kunnen. Zo houden we contact met vrienden, kopen we de nieuwste spullen en gadgets en weten we wat er gebeurt in de wereld. Maar... met dezelfde swipe creëren we ook een immense digitale schaduw. Telkens als we verbinding maken laten we een digitaal spoor achter dat elke beweging, elke mijlpaal, elke like en elke comment volgt. En het zijn niet alleen mensen die dat doen. Vandaag de dag zijn alle grote steden onderdeel van een netwerk en wordt de stedelijke infrastructuur in de gaten gehouden door complexe besturingssystemen.

In Watch_Dogs heet dit systeem het Central Operating System (ctOS). Het houdt elk deel van de stad in de gaten en heeft toegang tot alle belangrijke persoonlijke informatie van zijn inwoners.

Jij speelt Aiden Pearce, een briljante hacker en voormalig crimineel. Jouw verleden heeft geleid tot een gewelddadige familietragedie. Je gaat op jacht naar degene die jouw familie pijn heeft gedaan. Tijdens deze jacht hack je, manipuleer je en heb je de controle over alles wat in verbinding staat met het ctOS van de stad. Krijg toegang tot de beveiligingscameras, download persoonlijke informatie om je doelwit te vinden, beïnvloed verkeerslichten en het openbaar vervoer om je vijand tegen te houden... en nog veel meer.

Chicago is jouw ultieme wapen in je zoektocht naar wraak.

Beelden

Releasedatum
27 mei 2014

Versies

Meer informatie
Laatste Watch Dogs-nieuws
Watch Dogs op Twitter
Watch Dogs op Facebook
Watch Dogs op Steam

Kopen
Steam
Tweakers
BudgetGaming
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:25:28 #2
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140542122
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:14 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Een BSOD door een game? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, specs?
Of hij valt gewoon uit. Volgende keer maar even temperaturen in de gaten houden.

Specs: Phenom II X4 955, 8 GB RAM, Radeon HD 5770
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:47:54 #4
45 SiGNe
pi_140542563
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Of hij valt gewoon uit. Volgende keer maar even temperaturen in de gaten houden.

IK heb redelijk dezelfde specx, alleen een 940, 6GB en een HD7790.
Temp van m'n proc en videokaart tikken tijdens het spelen de 60 graden aan (vanaf +/-80-85 graden wordt het kritisch voor AMD kaarten)

En zoals ik in het vorige deel al zei, 14.6 drivers zijn uit en hebben optimalisaties voor Watch Dogs.
pi_140542582
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

ik heb ook bsod :'(
pi_140542628
BSOD's kan je uitlezen he via de minidumps (google maar) tenzij je je swap hebt uitgezet maar dat doet bijna niemand.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_140542699
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]

IK heb redelijk dezelfde specx, alleen een 940, 6GB en een HD7790.
Temp van m'n proc en videokaart tikken tijdens het spelen de 60 graden aan (vanaf +/-80-85 graden wordt het kritisch voor AMD kaarten)

En zoals ik in het vorige deel al zei, 14.6 drivers zijn uit en hebben optimalisaties voor Watch Dogs.
Voor mijn kaart is v14.4 de nieuwste versie.
Heb v14.6 Beta gedownload, maar dan zegt-ie dat er niets valt bij te werken.
pi_140542704
FUUUUUUUUUUCK UPLAY DIE TELKENS MIJN OPGESLAGEN WACHTWOORD TOCH NIET HEEFT OPGESLAGEN ;(
Uplay ligt eruit en ik kan niet eens in offline mode omdat ik mijn ww niet meer weet :')
pi_140542723
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUUUCK UPLAY DIE TELKENS MIJN OPGESLAGEN WACHTWOORD TOCH NIET HEEFT OPGESLAGEN
Ik kom er niet eens in
pi_140542745
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:54 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik kom er niet eens in
Ja dat dus ook, en zelfs voor offline mode moet je inloggen zie ik nu :')
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:55:59 #11
45 SiGNe
pi_140542771
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Voor mijn kaart is v14.4 de nieuwste versie.
Heb v14.6 Beta gedownload, maar dan zegt-ie dat er niets valt bij te werken.
hmm.. apart.
Normaal installeert ie de driver dan sowieso over de "oude"
Ik kies wel altijd custom install, anders loop ik de kans dat m'n ahci-driver geupdate wordt en dan werkt m'n SSD niet meer op de een of andere manier.
Met de standaard ahci-driver van microsoft werkt het wel.

En 14.6 is inderdaad alleen beta maar da's omdat AMD z'n driver-release heeft aangepast.
IPV maandelijk een officiele WHQL driver in te moeten dienen voor kleine patches brengen ze die nu gewoon als beta uit.
Als er dan genoeg updates zijn om een officiele driver uit te brengen doen ze dat.
pi_140543271
Net 1900 dollar gejat van een koppel waarbij de vrouw 2 baantjes had, omdat haar man kanker had, en terwijl ze zat te janken dat ze het niet langer vol kon houden. Ik ben een held, echt waar. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 17:19:54 #13
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140543396
Die "Alone" minigame is wel creepy hey. Ook vet, daar niet van.
Flesje bier
pi_140543445
Nu het hier toch zo intensief over AMD kaarten gaat, even een (offtopic) vraagje tussendoor:

Ik heb een 6970HD van zo'n 3 jaar oud (battlefield 3 aankoop). Sinds anderhalf jaar heb ik problemen met de koeling. De fan draait nog goed en hard genoeg om overhitten te vermijden dus dat is niet het probleem. Het gaat echter fout omdat de kaart niet zelf in staat is om in te schatten wanneer de fan harder moet draaien en dan lopen spellen vast om vervolgens na 8 seconden weer verder te gaan of juist te crashen.

Als 'oplossing' hiervoor zet ik de fan manueel op het gewenste percentage waardoor ik alle games alsnog prima kan spelen, echter lijkt het me vreemd dat een kaart niet in staat is om zelf zijn temperatuur te regelen :?

Watch dogs hetzelfde verhaal. Spel loopt super, geen drops en zeer degelijke fps voor zo'n 'oude' kaart, maar als ik de fan niet manueel instel op 52% dan krijg ik op een gegeven moment een driver-crash.

Iemand een idee waardoor de kaart zich consistent blijft vergissen in de fansnelheid :?

kleine toevoeging: De fan gaat tijdens games wel degelijk uit zichzelf harder draaien, echter is het elke keer blijkbaar -net- niet hard genoeg om een crash te vermijden.
Conscience do cost.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 17:30:04 #15
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_140543696
Ik heb hem, woohooooo!

Gekocht bij de Intertoys :D
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_140544178
Net weer Mafia II en GTA IV gespeeld, en toen ontdekte ik na 30 uur Watch Dogs iets onverwachts, er is een radio! :o
En dan dus niet zwak gelicensde nummers die oud zijn omdat Ubi er anders voor moest betalen, maar gewoon f*cking goede muziek, en leuke talk tussendoor. Dat mis ik wel.

En dan bedoel ik uiteraard niet die herhalende nieuwsberichten die je soms hoort, maar niet uit kunt zetten, en zich gewoon herhalen, ongeacht hoever je in 't verhaal bent. :') .
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:03:05 #17
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140544544
hey, ff vraagje; met welke Uplay-coins aankoop ga ik het meeste plezier beleven? Met de golden deagle(30c) of de stealthcar(40c) ? Ik heb nu 30 uplay coins dus voor de stealthcar moet ik nog even 10 coins meer halen :D
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:07:34 #18
45 SiGNe
pi_140544636
De auto natuurlijk.. maakt het makkelijker om aan de politie te ontkomen
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:11:55 #19
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140544733
Godver, is er vandaag geen post gebracht, kan ik nog een dag wachten :(
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:12:53 #20
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140544749
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:11 schreef warp995 het volgende:
waar en wanneer heb je 'm besteld ? Gister was hemelvaartdag dus werden bestellingen niet verzendklaar gemaakt/bezorgd

Misschien heb je 'm daarom nog niet ?
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:17:39 #21
407635 warp995
pi_140544854
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:12 schreef utopie het volgende:

[..]

waar en wanneer heb je 'm besteld ? Gister was hemelvaartdag dus werden bestellingen niet verzendklaar gemaakt/bezorgd

Misschien heb je 'm daarom nog niet ?
Woensdag had ik hem besteld, misschien is hij wat later op de post gedaan aangezien ik ook nog wat anders had besteld wat er ook nog niet is. Waarschijnlijk morgen dus en ligt idd aan hemelvaart.
pi_140544873
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:11 schreef warp995 het volgende:
Bidden maar dat die morgen komt anders mag je tot dinsdag wachten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:20:39 #23
407635 warp995
pi_140544914
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bidden maar dat die morgen komt anders mag je tot dinsdag wachten.
Ja ik hoop het echt, luie honden van de post
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:33:31 #24
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140545219
zonet even wat races gedaan met andere onbekenden. Iedereen was aan het praten. wat heb ik gelachen _O-
pi_140545239
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:33 schreef utopie het volgende:
zonet even wat races gedaan met andere onbekenden. Iedereen was aan het praten. wat heb ik gelachen _O-
Ben er net een stukje over aan het typen. Dat racen is echt tof.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:35:32 #26
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140545271
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ben er net een stukje over aan het typen. Dat racen is echt tof.
tering grappig man :D iedereen afsnijden en van die bommen onder het asfalt af laten gaan ofzo. Wat al helemaal leuk was is dat iedereen een headset had en iedereen met elkaar zat te lullen ^O^ heb er weer een paar PSN vrienden bij haha
  Redactie Games vrijdag 30 mei 2014 @ 18:40:03 #27
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140545371
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:15 schreef Rezania het volgende:
Net 1900 dollar gejat van een koppel waarbij de vrouw 2 baantjes had, omdat haar man kanker had, en terwijl ze zat te janken dat ze het niet langer vol kon houden. Ik ben een held, echt waar. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_140545432
Het veelgehate racen dan:
In tegenstelling tot de meeste mensen hier vind ik niet de slechte besturing of de physics die om te huilen zijn het vervelendste aan het rijden. Hoewel ook ik me soms erger aan de physics of de besturing aan de wat grotere en langzamere auto's, is het vooral de moeilijkheidsgraad waar ik me aan erger.

Auto's zijn halve tanks en je moet behoorlijk veel moeite doen om je auto kapot te krijgen. Ook kan je bijna zonder enig risico een nieuw voertuig te pakken krijgen. Zelfs bij politie met 5 sterren kan je rustig 5x de hele stad doorrijden zonder grote kans om het loodje te leggen.

Als je moet ontsnappen voor de politie of criminelen dan kan dat op vele manieren.
Je kan zo'n beetje alles hacken om je achtervolgers op afstand te krijgen en vervolgens kan je bijna in elk steegje schuilen of gewoon een garage in rijden en de deur dicht doen. Als je het niet erg vind om wat meer tijd te gebruiken dan rijd je gewoon naar een bootje toe en vaar je weg. Zelfs een helicopter heeft geen kans tegen een speedboat die overal te vinden zijn. Negen van de 10x kan je zo ontsnappen zonder enige tegenstand

Gisteren heb ik een uurtje lang online races gedaan tegen andere spelers en dan opeens wordt het racen een van de tofste dingen aan Watchdogs.
Je hoeft niet langer te ontkomen aan een supersimpele AI, maar je moet gewoon als eerste van de andere spelers over de finish te komen.

Daarbij wordt je niet als tijdens het gewone spel aan het lijntje gehouden doordat je alle tijd hebt om de beste route te kiezen en die te volgen. Je moet hier heel snel beslissen welke kant je op wilt en stukken afsnijden worden hier beloond. Verder is dat hacken nu ineens een supertof onderdeel van het racen geworden. Fantastisch is dat moment dat je die ene speler in je achteruitkijkspiegels vol op die paaltjes ziet klappen die je zojuist omhooggehaald hebt.

Maar het beste is nu dat je tegen andere spelers rijd en niet tegen die belachelijke AI. In het uur dat ik tegen onbekenden aan het racen was, was er telkens 1 speler waar ik de hele tijd net voor of na finishte. De hele tijd waren we elkaars leven zuur aan het maken door bruggen op te halen, stoplichten te hacken of paaltjes omhoog te halen. En races tegen 6 anderen door een drukke stad is sowieso tof.
pi_140545471
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:35 schreef utopie het volgende:

[..]

tering grappig man :D iedereen afsnijden en van die bommen onder het asfalt af laten gaan ofzo. Wat al helemaal leuk was is dat iedereen een headset had en iedereen met elkaar zat te lullen ^O^ heb er weer een paar PSN vrienden bij haha
Ohja, leidingen onder de weg opblazen _O-
En je tegenstanders dan vol op onschuldige weggebruikers laten klappen.
pi_140545520
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:40 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat heb ik dan net niet gezien. Ik pakte het geld en ik sloot de camera weer. :P
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:48:03 #31
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140545561
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik dan net niet gezien. Ik pakte het geld en ik sloot de camera weer. :P
is dat tijdens een missie of free roaming ? :@
pi_140545749
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:48 schreef utopie het volgende:

[..]

is dat tijdens een missie of free roaming ? :@
Free roaming.
pi_140545934
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Free roaming.
Tijdens freeroaming word alles willekeurig gegenereerd. Ik heb al eens een predikant gehad die tegen geweld was, maar tevens gezocht werd voor geweldpleging, fraude en hatecrimes _O-
pi_140545945
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:03 schreef utopie het volgende:
hey, ff vraagje; met welke Uplay-coins aankoop ga ik het meeste plezier beleven? Met de golden deagle(30c) of de stealthcar(40c) ? Ik heb nu 30 uplay coins dus voor de stealthcar moet ik nog even 10 coins meer halen :D
Sowieso de auto, de guns boeien eigenlijk vrij weinig in dit spel. Volgens mij kan je met je silenced 1911 pistool de hele game uitspelen, en die krijg je heel vroeg :P
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:26:44 #35
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_140546723
Het is op zich een ok spel..

Toch startte ik gisteren nog even Saints row the third op voor de lol.
Is al wat ouder maar de graphics zijn niet echt slechter te noemen, maar ik had wel veel meer plezier in het beetje rondrijden en zo.

Het zou al enorm veel helpen als je gewoon kon schieten vanuit de auto....lekker scheuren, banden kapot schieten van anderen.
Crashes met NPC's zijn leuker, er gebeurd meer.

Er had zoveel meer in WD kunnen zitten waardoor het echt een topper zou kunnen zijn.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_140546817
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:26 schreef ZodiaX het volgende:
Er had zoveel meer in WD kunnen zitten waardoor het echt een topper zou kunnen zijn.
Inderdaad. Helaas is het spel in het laatste jaar minder geworden. Zie deze tekst die ik al eens eerder al gepost:

quote:
I have a real life mate that works at this game and he told me that not even 100 more years of delays will be able to fix this game. He said it's broken beyond repairs and chopped to the point where some cutscenes refer to things that don't even exist in the game anymore...
I've had the chance to play a build of this game 1 year ago, that looked 10 times better than it does now believe it or not.
They had the game to the point where it looked and acted amazing and by amazing I mean much shittier than gta5 but 1000 times better than what it will come out today.
There was so much shit that you could do in the game that has been cut off to fit the memory of the "new gen" consoles.
They actually cut so much stuff from every corner, that at one point they realized they cut too much and had to start reintegrating shit back into the game under different forms, most of them very limited in detail.
1 month ago, the game was so incredibly fucked up, cut and glued back together that ubisoft had to urgently hire a team of .plan assistants and perform some sort of documentation and archeology on the shit ubisoft had, just to be able to puzzle all the shit together without leaving out important things.
They invested over 20 million dollars in fixing bugs just in the last TWO MONTHS ALONE!
I can't provide any of my sources but whoever wants to take my word for it, can chose to do it, I have no interest in spreading rumors.
It's what I know from the inside through a direct real life friend that works there.
quote:
The sad part is that in those comparisons between what is deemed to be target render / fake prerendered stuff and what is shown today, the prerendered stuff really was how the game looked in reality and I've seen it with my own eyes in real time.
They really did have a great game to begin with but it took 16gb of the fastest ddr3 memory to run it at 40-50 fps on pc and on xbox one it didn't even start for a long while...
They had to use huge ass xbox one dev kits to start it and debug it.
I don't know the story of the ps4 one but I do know that the Wii U has been put on ice because they had a unique build for that game and they required the help of the whole team on wii u to get the shit sorted out on PC, PS4 and XBONE.
The wii u, won't even have mp if I recall correctly.
Not sure if that was announced publicly.
Toch wel waarheid gebleken als je het mij vraagt.
pi_140547344
Spel blijft trouwens bluescreens geven. En dan bedoel ik letterlijk bluescreens. Het hele scherm is blauw (zonder tekst) en het geluid blijft vasthangen en oneindig heel snel herhalen, waardoor ik de resetknop moet indrukken. Er zijn geen minidumps dus het zijn feitelijk geen BSOD's.

Had temperatuurmonitor draaien, CPU werd niet warmer dan 60 graden en de GPU 75, dus daar kan het niet aan liggen.
pi_140549269
Ik ging net iemand hacken. Stapt hij uit zijn auto en ik stap er in. Hij kon me niet vinden :D
pi_140549301
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:29 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Inderdaad. Helaas is het spel in het laatste jaar minder geworden. Zie deze tekst die ik al eens eerder al gepost:

[..]

[..]

Als dit waar is zijn het echt bagger developers. Ieder met een klein beetje verstand van developing weet dat je niet eerst het allerbeste wat je maar kunt gaat maken om dan een markt van 5% aan te spreken (16+ GB RAM), maar gewoon gedurende het gehele proces de resources in de gaten houdt en kijkt of hetgeen wat je wil bereiken realistisch is.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140549709
quote:

[..]

[..]

[..]

Daar geloof je toch geen hol van :')
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:56:58 #41
45 SiGNe
pi_140549979
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:

[..]

Altijd tot het eind krijgen "Intrusion detected" heft verder geen gevolgen en er komt ook geen politie op je af.

Ik kwam zelf een keer een vent tegen die achter de PC zat te rukken, op de achtergrond hoorde je een baby janken..
Uiteindelijk gaat de vader geërgerd naar het kind toe, troost het en in de laatste seconde zegt hij: "Oh, Maybe i've should have washed my hands" _O-
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:58:19 #42
45 SiGNe
pi_140550026
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Sowieso de auto, de guns boeien eigenlijk vrij weinig in dit spel. Volgens mij kan je met je silenced 1911 pistool de hele game uitspelen, en die krijg je heel vroeg :P
Dat lukt mij prima inderdaad en 't is stil dus de anderen valt het niet op.
Zolang je ze dood hebt voor het driehoekje vol is en de anderen het niet zien is er niks aan de hand.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:58:56 #43
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140550054
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:21 schreef ems. het volgende:
Nu het hier toch zo intensief over AMD kaarten gaat, even een (offtopic) vraagje tussendoor:

Ik heb een 6970HD van zo'n 3 jaar oud (battlefield 3 aankoop). Sinds anderhalf jaar heb ik problemen met de koeling. De fan draait nog goed en hard genoeg om overhitten te vermijden dus dat is niet het probleem. Het gaat echter fout omdat de kaart niet zelf in staat is om in te schatten wanneer de fan harder moet draaien en dan lopen spellen vast om vervolgens na 8 seconden weer verder te gaan of juist te crashen.

Als 'oplossing' hiervoor zet ik de fan manueel op het gewenste percentage waardoor ik alle games alsnog prima kan spelen, echter lijkt het me vreemd dat een kaart niet in staat is om zelf zijn temperatuur te regelen :?

Watch dogs hetzelfde verhaal. Spel loopt super, geen drops en zeer degelijke fps voor zo'n 'oude' kaart, maar als ik de fan niet manueel instel op 52% dan krijg ik op een gegeven moment een driver-crash.

Iemand een idee waardoor de kaart zich consistent blijft vergissen in de fansnelheid :?

kleine toevoeging: De fan gaat tijdens games wel degelijk uit zichzelf harder draaien, echter is het elke keer blijkbaar -net- niet hard genoeg om een crash te vermijden.
Met EVGA Precision X kan je precies aangeven bij welke temperaturen hoe hard je fan moet draaien. Geen idee of het met AMD kaarten werkt maar als het werkt is het wel een oplossing voor je. Overigens kan je denk ik beter je kaart uit je pc halen en dan goed stofvrij maken, dan kan zomaar 30 graden schelen.
pi_140550245
Silenced .45 SMG zweer ik bij. Zo ongelofelijk chill. Gewoon met focus net 8 gasten geheadshotted, so overpowered is die combo _O-
-Don Draper
pi_140550658
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
Silenced .45 SMG zweer ik bij. Zo ongelofelijk chill. Gewoon met focus net 8 gasten geheadshotted, so overpowered is die combo _O-
Ik heb nog geen silenced smg maar zal er zo eens naar kijken, kreeg je die ergens gratis toevallig?
pi_140550772
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ging net iemand hacken. Stapt hij uit zijn auto en ik stap er in. Hij kon me niet vinden :D
_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:21:56 #47
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140550875
wat een TIEFUSSSSSSSS missie dat je uit de gevangenis moet ontsnappen :') __________ gewoon 10 keer de tijd genomen het te proberen en nu ben ik er wel klaar mee.... hoe de neuk moet je die missie wel ooit doen man?!!?
pi_140551067
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:21 schreef utopie het volgende:
wat een TIEFUSSSSSSSS missie dat je uit de gevangenis moet ontsnappen :') __________ gewoon 10 keer de tijd genomen het te proberen en nu ben ik er wel klaar mee.... hoe de neuk moet je die missie wel ooit doen man?!!?
Ik ben er nog niet maar heb je com jammers/blackouts gebruikt? Die vond ik erg handig in andere missies..
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:28:34 #49
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140551157
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet maar heb je com jammers/blackouts gebruikt? Die vond ik erg handig in andere missies..
je belandt in de gevangenis waar alles van je afgepakt is behalve je foon en je moet zo zien te ontsnappen :P verder wil ik niks spoilen. Heb yt filmpje gekeken, zal weer eens even proberen _O-
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:45:52 #50
45 SiGNe
pi_140551805
quote:
Veel cover gebruiken en zoveel mogelijk camera's hacken.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:50:48 #51
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140552004
holy shit.. i did it! :D :D
pi_140552125
Spoilertags plox
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:59:15 #53
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140552370
yeah nu heb ik de stealth car *O*

even een vraagje heh

-soms rij ik iets voorbij waar een 'crime' is en dan kan ik een 'waypoint' plaatsen naar de plaats delict. Als ik dan daar aankom en ik vind dat gastje dan komt er zo'n driehoek boven zijn hoofd die langzaam geel wordt. Is het nou de bedoeling dat ik op hem af ga rennen of dat ik hem neer moet schieten ? :{
pi_140552881
Aiden is wel wat cameraschuw
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_140553220
quote:
lol deze was rete makkelijk juist :P
pi_140553343
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:59 schreef utopie het volgende:
yeah nu heb ik de stealth car *O*

even een vraagje heh

-soms rij ik iets voorbij waar een 'crime' is en dan kan ik een 'waypoint' plaatsen naar de plaats delict. Als ik dan daar aankom en ik vind dat gastje dan komt er zo'n driehoek boven zijn hoofd die langzaam geel wordt. Is het nou de bedoeling dat ik op hem af ga rennen of dat ik hem neer moet schieten ? :{
Die driehoek betekent dat je te dicht in de buurt kom, dat moet je voorkomen. Je moet je profiler openen, zodra je de potentiële dader aan het scannen bent krijg je vanzelf een signaal dat je in moet grijpen. Je kan hem dan neerschieten, maar je kan hem beter neerhalen.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:25:51 #57
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140553654
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Met EVGA Precision X kan je precies aangeven bij welke temperaturen hoe hard je fan moet draaien. Geen idee of het met AMD kaarten werkt maar als het werkt is het wel een oplossing voor je.
Thanks, ga ik morgen even checken!
quote:
Overigens kan je denk ik beter je kaart uit je pc halen en dan goed stofvrij maken, dan kan zomaar 30 graden schelen.
Al meerdere malen gedaan ;(
Conscience do cost.
pi_140554612
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:15 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen silenced smg maar zal er zo eens naar kijken, kreeg je die ergens gratis toevallig?
Yup, als ik mij niet vergis is het óf de maximale reputatie halen, die heb ik, of 20 mensen online tailen, of mensen hacken.
-Don Draper
pi_140554701

:')
-Don Draper
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:18:43 #61
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:22:26 #62
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_140556018
Half uurtje gespeeld vanmorgen, maar moet erg wennen aan de besturing.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Games vrijdag 30 mei 2014 @ 23:26:42 #63
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140556185

Kerel zegt tegen z'n poppedopje dat ze toch echt wel wat moet eten, omdat het niet gezond is om niet te eten :')
pi_140556481
Ik moet de inleiding van Online Hacking doen, maar ik krijg een foutmelding over m'n NAT-type. Liggen de servers er weer uit of ligt het aan mij? Firewall staat uit.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:40:02 #65
259569 ZodiaX
pi_140556693
ik heb eigenlijk nog geen online dingen gedaan, maar af en toe komt er zo'n paarse melding voor iets online en dan kan ik een waypoint doen of niet, doe ik nooit, maar wat is dat?

Soms ook een paarse npc die ineens iets aan het bellen is en waarschuwing komt, ik schiet ze dood maar dat schijnt ook niet de oplossing te zijn.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_140557057
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:40 schreef ZodiaX het volgende:
ik heb eigenlijk nog geen online dingen gedaan, maar af en toe komt er zo'n paarse melding voor iets online en dan kan ik een waypoint doen of niet, doe ik nooit, maar wat is dat?

Soms ook een paarse npc die ineens iets aan het bellen is en waarschuwing komt, ik schiet ze dood maar dat schijnt ook niet de oplossing te zijn.
No offense, maar volgens mij moet je even de tutorials door gaan nemen ;)
-Don Draper
pi_140557263
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:40 schreef ZodiaX het volgende:

Alles paars is online aka mp.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:34 schreef Flitskikker het volgende:
Ik moet de inleiding van Online Hacking doen, maar ik krijg een foutmelding over m'n NAT-type. Liggen de servers er weer uit of ligt het aan mij? Firewall staat uit.
Servers zijn idd hobbelig (zeker deze voormiddag), maar als ze NAT vermelden ligt het wel bij jou (ben ik vrij zeker van, maar quote me er niet opt)

quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:22 schreef DaMook het volgende:
Half uurtje gespeeld vanmorgen, maar moet erg wennen aan de besturing.
Besturing is idd wennen, zeker voor mensen die AC/splinter cell hebben gespeeld, omdat e voor een of andere reden A en B hebben omgewisseld. Ga regelmatig in cover als ik wil freerunnen...

Heb er wel fun mee. Zit er al zo'n 8u in denk ik, maar amper opgeschoten in het verhaal (nog altijd eerste hoofdstuk), omdat ik het leuk vind in de stad te dwalen, misdaden verijdelen, mensen scannen en inwendig commentaar leveren op hun bezigheden, en torens hacken en in gebouwen gluren. Zag een gozer voor mijn ogen gefriendzoned worden, de arme knul ;(

Ben er nog niet helemaal uit hoe het online gedeelte werkt als je in het defensief bent. Offensief ben ik eindelijk in een hack gelukt door mij als een mietje in de tunnel onder de brug te verstoppen :p
pi_140557933
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:54 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Alles paars is online aka mp.

[..]

Servers zijn idd hobbelig (zeker deze voormiddag), maar als ze NAT vermelden ligt het wel bij jou (ben ik vrij zeker van, maar quote me er niet opt)

[..]

Besturing is idd wennen, zeker voor mensen die AC/splinter cell hebben gespeeld, omdat e voor een of andere reden A en B hebben omgewisseld. Ga regelmatig in cover als ik wil freerunnen...

Heb er wel fun mee. Zit er al zo'n 8u in denk ik, maar amper opgeschoten in het verhaal (nog altijd eerste hoofdstuk), omdat ik het leuk vind in de stad te dwalen, misdaden verijdelen, mensen scannen en inwendig commentaar leveren op hun bezigheden, en torens hacken en in gebouwen gluren. Zag een gozer voor mijn ogen gefriendzoned worden, de arme knul ;(

Ben er nog niet helemaal uit hoe het online gedeelte werkt als je in het defensief bent. Offensief ben ik eindelijk in een hack gelukt door mij als een mietje in de tunnel onder de brug te verstoppen :p
Als je defensief bent als een hondsdolle iedereen langsrennen binnen het gebied van de hack, maar beter camera's gebruiken. Ook moet je goed opletten voor elke auto die scheef staat, midden op de weg stilstaat, achteruit rijdt (!) etc. Dan is het best simpel. Of gewoon NPCs die veel rare bewegingen maken die niet natuurlijk zijn en/of rennende NPCs zonder nood.
-Don Draper
pi_140558105
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:11 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Als je defensief bent als een hondsdolle iedereen langsrennen binnen het gebied van de hack, maar beter camera's gebruiken. Ook moet je goed opletten voor elke auto die scheef staat, midden op de weg stilstaat, achteruit rijdt (!) etc. Dan is het best simpel. Of gewoon NPCs die veel rare bewegingen maken die niet natuurlijk zijn en/of rennende NPCs zonder nood.
My bad, met defensief bedoelde ik dat ik niet weer hoe de game kiest/beslist wanneer je wordt geinvaseerd, heb niet opgelet toen ze dat vermelden.
Het is wel waar dat Aiden helemaal niet inblendt als ie rondloopt, juist omdat die of altijd aan het joggen is, of aan het lopen. Je hebt niet de gewone walk van bijvoorbeeld AC
pi_140558132
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:16 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

My bad, met defensief bedoelde ik dat ik niet weer hoe de game kiest/beslist wanneer je wordt geinvaseerd, heb niet opgelet toen ze dat vermelden.
Het is wel waar dat Aiden helemaal niet inblendt als ie rondloopt, juist omdat die of altijd aan het joggen is, of aan het lopen. Je hebt niet de gewone walk van bijvoorbeeld AC
Voor de andere persoon loop je gewoon als normaal persoon, en is de loopanimatie vaststaand aan het random NPC model dat je hebt gekregen ;)
-Don Draper
pi_140558752
Net een gozertje gehackt door de hele tijd om corners te lopen om een plantenbak. Uiteindelijk verneukte ik het, profilede hij mij, en liep 'ie gewoon door. :')
pi_140559073
BESTE TIP VOOR ONLINE HACKING:

Als je iemand gaat hacken, en je wil verbergen, zoek een gebied uit als een parkeerplaats met parkeerplekken tegen de muur, waardoor je je auto er tegen aan kunt zetten zonder dat het opvalt. Rij dan de auto een halve meter naar voren, net zodat je er nét tussen past, en ga vervolgens gewoon lekker achter die auto schuilen. Werkt bijna altijd!

of

Of gewoon altijd de persoon die je zoekt op een afstandje volgen. Geweldige manier. Je weet altijd waar hij zit, en waar hij is geweest.
-Don Draper
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:10:53 #73
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_140559692
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:48 schreef SherlockHolmes het volgende:

Als je iemand gaat hacken, en je wil verbergen, zoek een gebied uit als een parkeerplaats met parkeerplekken tegen de muur, waardoor je je auto er tegen aan kunt zetten zonder dat het opvalt. Rij dan de auto een halve meter naar voren, net zodat je er nét tussen past, en ga vervolgens gewoon lekker achter die auto schuilen. Werkt bijna altijd!

of

Of gewoon altijd de persoon die je zoekt op een afstandje volgen. Geweldige manier. Je weet altijd waar hij zit, en waar hij is geweest.
Was wel mooi momentje dat ik online iemand ging hacken en toen parkeerde ik mijn auto in een parkeerplaats met andere autos en erin ging schuilen.
Toen kwam die gozer met zijn granaatgeweer en schoot alles kapot behalve de auto waar ik in zat, toen ging de politie achter hem aan en heb ik hem niet meer gezien.
Lekker easy zo :P
Nee
pi_140560298
Ik blijf maar melding over NAT krijgen. Heb alle firewalls al uitgezet en poorten geopend, maar het werkt gewoon niet. }:| Wat mijn huidige NAT-status dan is kun je ook nergens zin.

Heb niet voor niets gepre-orderd.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:57:27 #75
259569 ZodiaX
pi_140560677
Ik moet toegeven, de regen en storm....is wel gewelidig.

De rest...meh, had 3-4 jaar eerder ook gekund.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_140561235
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:48 schreef SherlockHolmes het volgende:

of

pi_140561753
Wel leuk trouwens als je stukjes herkent. Ik liep net rond op East Wacker Drive (want daar is een checkin punt) en dacht hardop "Da's toch waar het consulaat zit waar ik m'n paspoort heb vernieuwd?", waarop m'n vrouw "Yep." antwoordde.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_140561767
:D

pi_140561769
Ik stel het Wolvenshirt van de wapenverkoper wel op prijs in ieder geval. De rest van het spel weet ik nog niet zo. Het is geen GTA zal ik maar zeggen.
anonieme razernist
pi_140562433
Jongens, vraagje.. Bij een van de eerste missies moet je via de "online contract app" een online hack aanvragen voor je verder kan met het verhaal. Echter, als ik dan online hacking kies en daarna request target (zoals moet volgens de game) wordt ik verplicht om xbox live aan te schaffen om verder te gaan met de game.. Wat de Fuck is dat voor onzin?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 09:08:52 #81
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_140562475
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Jongens, vraagje.. Bij een van de eerste missies moet je via de "online contract app" een online hack aanvragen voor je verder kan met het verhaal. Echter, als ik dan online hacking kies en daarna request target (zoals moet volgens de game) wordt ik verplicht om xbox live aan te schaffen om verder te gaan met de game.. Wat de Fuck is dat voor onzin?
Je hebt je eigen vraag al beantwoord.
Nee
pi_140562511
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Nee je kan dat ook overslaan, gewoon op cancel drukken.
pi_140563299
Zijn alle mensen met de mobile app wankers? Ben je aan het winnen, is het twee checkpunten voor het einde "verbinding verbroken" :(

Bij een inbraak op een vrouw gestoten die de loodgieter aant verleiden was, ma het werd afgebroken voor het interessant werd
pi_140563385
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
Zijn alle mensen met de mobile app wankers? Ben je aan het winnen, is het twee checkpunten voor het einde "verbinding verbroken" :(

Bij een inbraak op een vrouw gestoten die de loodgieter aant verleiden was, ma het werd afgebroken voor het interessant werd
Dat is nog dom ook van een mobile gamer want ook als je verliest krijg je xp punten.

Gister de hele avond lang zitten multiplayeren, de een met de telefoon in de handen de ander die aan het racen is dwars zitten, werkte perfect en in een avond in de mobile app lvl 26 geworden met de nodige upgrades om mensen nog beter dwars te zitten.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:53:41 #85
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140563869
###### EASY MONEY PLEKJE GEVONDEN O+ ######

ik heb een vet mooi plekje ontdekt met easy cash. is een klein blokje waar ook een wapen winkel is en als je dat blokje om gaat kom je 4 ATMs tegen en veel mensen met waar je meer dan de helft geld van kan stelen. ik had gister in een uurtje 100k cash en heb nu de beste wapens (shotgun, pistol, sniper, assault rifle, rocket launcher) :D

Ik heb dan wel de special edition + season pass wat mij geloof ik meer geld geeft van ATMs maar als je 50k cash per uur krijgt dan is dat nog steeds erg nice geloof ik!!!

Hier de map voor de mensen die het willen weten (je moet wel aan de straat kant blijven en zo het blokje om gaan. Dan kom je vanzelf de ATMs tegen. dus niet steegjes in gaan ofzo)

Muziekje op en goaaaaan :D Laat me even weten wat je er van vindt aub. Ik heb nog niet eerder een mooiere plek gevonden :)

SPOILER
Daar waar een rood stipje staat daar staan zo ongeveer de ATMs. en geel is de route die je moet volgen ^O^

Straks weer even een uurtje doen en dan 2 mooie sportcars halen. Die ferrari en lambourghini O+

4.gif nog een TIP: Het is mij ook opgevallen dat er in bijvoorbeeld mooie/luxe winkelstraten MEER mensen lopen waar je geld kan stelen, en ook meer rijkere mensen waar van stelen valt :Y 4.gif

[ Bericht 2% gewijzigd door utopie op 31-05-2014 11:03:54 ]
pi_140565605
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:29 schreef Niek. het volgende:

[..]

Dat is nog dom ook van een mobile gamer want ook als je verliest krijg je xp punten.
Mja, het gaat hem meer om "niet verliezen" dan xp verdienen denk ik. En bij een verbroken verbinding krijg ik ook niks.
pi_140565715
Bijna overal kan je wel mensen scannen, als ik dat een uur lang doe dan kom ik dik over de 100k uit :?
Wie dit leest is hek.
pi_140565893
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 12:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
Bijna overal kan je wel mensen scannen, als ik dat een uur lang doe dan kom ik dik over de 100k uit :?
Dat heb ik ook, gewoon rondlopen, beetje aanklooien, ondertussen mensen scannen en het geld stroomt binnen. Zeker na een hack update, dan heb je geregeld mensen die in een keer 5000 opleveren.
pi_140565912
Als je de juiste skills kiest, kun je uiteindelijk wel 15000 van een bankrekening afhalen. :P
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 12:25:13 #90
407635 warp995
pi_140566187
Godzijdank, eindelijk zit ie bij de post _O_
pi_140566328
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 12:25 schreef warp995 het volgende:
Godzijdank, eindelijk zit ie bij de post _O_
hopelijk zakt de postbode niet door het beton van een brug heen ;(
  Redactie Games zaterdag 31 mei 2014 @ 13:01:50 #92
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140567036

D'r ligt er eentje dood te gaan geloof ik..
pi_140567265
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:37 schreef Flitskikker het volgende:
Ik blijf maar melding over NAT krijgen. Heb alle firewalls al uitgezet en poorten geopend, maar het werkt gewoon niet. }:| Wat mijn huidige NAT-status dan is kun je ook nergens zin.

Heb niet voor niets gepre-orderd.
Bump
pi_140567270
quote:

[..]

[..]

[..]

Waar of niet, het klinkt wel zeer aannemelijk. Op de ps3 krijg ik het idee dat ik met 2 verschillende games te maken heb. Downtown ziet er alles best strak uit met relatief weinig popups maar alles wat daarbuiten afspeelt is gewoon vergelijkbaar met GTA 4.

Dat het project zo'n puinhoop is geworden is wel jammer, gelukkig valt de 'schade' nog mee.
Hopelijk wordt Ubisoft hier niet op afgerekend. Ik heb het idee dat ze echt hun nek hebben uitgestoken om er een hele vette game van te maken. Dit i.t.t. andere ontwikkelaars, die vaak voor de veilige weg kiezen en hierdoor nauwelijks de volledige potentie benutten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_140567855
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:53 schreef utopie het volgende:
ik had gister in een uurtje 100k cash
Er zijn skills waardoor je 15.000$ per hack kan krijgen, dus 100.000 per uur is vrij weinig.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 13:43:19 #96
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140567945
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:39 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Er zijn skills waardoor je 15.000$ per hack kan krijgen, dus 100.000 per uur is vrij weinig.
100.000 per uur zonder die skills is dan best veel vind ik, laat staan wanneer je de skills hebt waarmee je 15.000$ per hack kan krijgen
pi_140568085
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:12 schreef eight het volgende:

[..]

Waar of niet, het klinkt wel zeer aannemelijk. Op de ps3 krijg ik het idee dat ik met 2 verschillende games te maken heb. Downtown ziet er alles best strak uit met relatief weinig popups maar alles wat daarbuiten afspeelt is gewoon vergelijkbaar met GTA 4.

Dat het project zo'n puinhoop is geworden is wel jammer, gelukkig valt de 'schade' nog mee.
Hopelijk wordt Ubisoft hier niet op afgerekend. Ik heb het idee dat ze echt hun nek hebben uitgestoken om er een hele vette game van te maken. Dit i.t.t. andere ontwikkelaars, die vaak voor de veilige weg kiezen en hierdoor nauwelijks de volledige potentie benutten.
Het is de snelst verkopende Ubisoft game ooit, daarnaast zijn de review scores ook goed. Een deeltje 2 zal er ongetwijfeld aankomen.
pi_140568128
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:12 schreef eight het volgende:

[..]

Hoe meer het op GTA IV gaat lijken, hoe meer details het krijgt, hoe beter de graphics, hoe beter de physics, hoe meer verhaallijnen, hoe meer vrijheid, hoe meer missies, hoe uitgebreider de storyline, doe maar hoor ^O^
-Don Draper
pi_140568244
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:51 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Hoe meer het op GTA IV gaat lijken, hoe meer details het krijgt, hoe beter de graphics, hoe beter de physics, hoe meer verhaallijnen, hoe meer vrijheid, hoe meer missies, hoe uitgebreider de storyline, doe maar hoor ^O^
Ga jij GTA 4 nog maar een spelen :')

Ik vind hem leuker dan GTA 5. GTA heeft een rijkere wereld en veel meer kleine details, maar de dingen die je kan doen in Watch Dogs zijn een stuk leuker. GTA werd snel een beetje saai.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 13:58:57 #100
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_140568301
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:43 schreef utopie het volgende:

[..]

100.000 per uur zonder die skills is dan best veel vind ik, laat staan wanneer je de skills hebt waarmee je 15.000$ per hack kan krijgen
ja maar dat kan je vrijwel overal ophalen. Maar heb sowieso niet het idee dat je snel geld tekort komt in dit spel :P
Wie dit leest is hek.
pi_140568523
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:56 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ga jij GTA 4 nog maar een spelen :')

Ik vind hem leuker dan GTA 5. GTA heeft een rijkere wereld en veel meer kleine details, maar de dingen die je kan doen in Watch Dogs zijn een stuk leuker. GTA werd snel een beetje saai.
Ok, nu net gedaan, en het bevestigd mijn standpunt.
-Don Draper
pi_140568813
Laten we voorop stellen dat Just cause > GTA > Watch dogs.

:P
Conscience do cost.
pi_140568899
Heb al lang geen GTA meer gespeeld, maar kijk wel regelmatig naar gameplay (zeker van de mannen van Roosterteeth/Achievement hunter, altijd lachen).

Wereld van GTA is groter, meer verschillende missies en wapens en voertuigen enzo, maar das mijn punt niet. Als ik die gameplay zie, heb ik het gevoel altijd dat GTA meer een decor schildert waar je in beweegt, terwijl ik met Watch Dogs toch meer een verbinding voel met de wereld (heb het hier over freeroam, dus niet het verhaal). Of ben ik de enige met dit gevoel? Kan er ook enorm naast zitten natuurlijk
pi_140568916
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 14:19 schreef ems. het volgende:
Laten we voorop stellen dat Just cause > GTA > Watch dogs.

:P
Correctie: Just cause I GTA I Watch dogs

Drie sandbox games maar verder zo compleet anders.
  Redactie Games zaterdag 31 mei 2014 @ 14:31:31 #105
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140569069
Criminal Convoys zijn tof! Is er trouwens nog een moment in de storyline van het spel dat je al je geld en wapens kwijtraakt? (zoals in Maffia II }:| )
pi_140569161
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 14:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Criminal Convoys zijn tof! Is er trouwens nog een moment in de storyline van het spel dat je al je geld en wapens kwijtraakt? (zoals in Maffia II }:| )
Hopelijk, da's altijd leuk. Vooral in Mafia II was ik echt jaren bezig met het verzamelen van weer wat geld _O-
-Don Draper
  zaterdag 31 mei 2014 @ 14:37:12 #107
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140569191
Zojuist mijn harde schijf vervangen met een 1TB SSHD. Leuk om te zien wat voor schroefjes ze gebruiken :P Nu alle store aankopen en savefiles weer terugzetten ^O^
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door utopie op 31-05-2014 14:43:40 ]
pi_140569198
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 14:24 schreef Niek. het volgende:

[..]

Correctie: Just cause I GTA I Watch dogs

Drie sandbox games maar verder zo compleet anders.
Mwa, Just cause valt iets meer buiten de boot maar Watch Dogs is wat mij betreft vrij duidelijk het liefdeskindje van GTA en Far Cry 3. Ik vind ze in ieder geval wel degelijk vergelijkbaar.
Conscience do cost.
  Redactie Games zaterdag 31 mei 2014 @ 15:08:45 #109
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140569865
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 14:37 schreef utopie het volgende:
Zojuist mijn harde schijf vervangen met een 1GB SSHD. Leuk om te zien wat voor schroefjes ze gebruiken :P Nu alle store aankopen en savefiles weer terugzetten ^O^
SPOILER
1GB SSHD ja?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:11:29 #110
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140569917
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

1GB SSHD ja?
leuk dat je het zelf nog even veranderde maar tegen de tijd dat je dit ge-quote hebt had ik het al verandert naar TB :@
  Redactie Games zaterdag 31 mei 2014 @ 15:12:01 #111
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140569926
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:11 schreef utopie het volgende:

[..]

leuk dat je het zelf nog even veranderde maar tegen de tijd dat je dit ge-quote hebt had ik het al verandert naar TB :@
SSD
pi_140569937
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:12 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

SSD
SSHD is een combi van SSd en een HD.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:12:58 #113
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140569950
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:12 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

SSD
SSHD
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:13:48 #114
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140569965
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:12 schreef Niek. het volgende:

[..]

SSHD is een combi van SSd en een HD.
ja pcies. is zo dat dat ding van mij 1000gb HD + 8GB SSD is ofzo
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:14:50 #115
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140569980
ik ben er verder wel blij mee :@
  Redactie Games zaterdag 31 mei 2014 @ 15:15:42 #116
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140569997
Meh, waardeloos.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:23:51 #117
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140570126
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meh, waardeloos.
ja nu heb ik ook nog mijn save data verkeerd opgeslagen op de USB en nu ben ik al mijn saves kwijt. Zat op 60% met watch doges :'( _O-
pi_140570522
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:14 schreef utopie het volgende:
ik ben er verder wel blij mee :@ [ afbeelding ]
wanker
  zaterdag 31 mei 2014 @ 15:49:21 #119
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_140570623
Probleem hier wat uitgebreider beschreven:
http://steamcommunity.com(...)/540743212380401243/

Werkt het bij jullie wel op dit moment? (Pc-versie)
pi_140571497
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 15:49 schreef Flitskikker het volgende:
Probleem hier wat uitgebreider beschreven:
http://steamcommunity.com(...)/540743212380401243/

Werkt het bij jullie wel op dit moment? (Pc-versie)
Heb je al een kijkje genomen op de officiele fora? Kans is groter dat je daar iets/meer vindt. En anders een support ticket openen.

Net een sul neergeschoten die dacht me te hacken toen ie 3 meter bij me vandaan stond :p
pi_140572839
Momenteel overal mee bezig behalve met de main story.:P
pi_140573181
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:07 schreef Badr_Harry het volgende:
Momenteel overal mee bezig behalve met de main story.:P
Dit. Heb de eerste 3 missies gedaan in de campaign, en daarna eigenlijk alleen maar ctOS torens unlocked, overal in lopen checken, fixer missies aan het doen, gang hideouts, en binnenkort eens online spul proberen. Daarna ga ik misschien wel weer eens verder met het "verhaal".
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 31 mei 2014 @ 17:21:04 #123
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_140573206
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 16:24 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Heb je al een kijkje genomen op de officiele fora? Kans is groter dat je daar iets/meer vindt. En anders een support ticket openen.

Net een sul neergeschoten die dacht me te hacken toen ie 3 meter bij me vandaan stond :p
Heb maar een ticket aangemaakt. Op het forum staat wel een topic over het probleem, maar zonder reacties van Ubi.
pi_140573251
De drinking game met T-Bone...
Ik kon de controller wel tegen de muur gooien.
Nog 1 rondje en ik ben er door.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_140573501
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef OMG het volgende:

[..]

Dit. Heb de eerste 3 missies gedaan in de campaign, en daarna eigenlijk alleen maar ctOS torens unlocked, overal in lopen checken, fixer missies aan het doen, gang hideouts, en binnenkort eens online spul proberen. Daarna ga ik misschien wel weer eens verder met het "verhaal".
haha ik heb als eerst die torens gehaald.. toen deel 1 gehaald en nu eigenlijk alleen maar side dingen.. online wil ik vanavond gaan doen ;)
pi_140573550
Dat elkaar online lopen hacken is echt leuk :D
  zaterdag 31 mei 2014 @ 17:40:56 #127
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_140573691
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:34 schreef Zolder het volgende:
Dat elkaar online lopen hacken is echt leuk :D
Als het zou werken :')
pi_140573750
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Als het zou werken :')
Op xbox 360 werkt het prima :P
pi_140574113
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:43 schreef Zolder het volgende:

[..]

Op xbox 360 werkt het prima :P
Op PC bij de meesten ook.
-Don Draper
  Redactie Games zaterdag 31 mei 2014 @ 18:13:06 #130
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140574431
Iemand überhaupt al de mobile app geïnstalleerd?
pi_140574504
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja...
En ook al iemand gemold
pi_140574718
Nou zeg... een waterval die eruitziet als een kabbelend beekje.
Dat hadden ze toch echt beter voor elkaar kunnen krijgen.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:32:29 #133
45 SiGNe
pi_140576300
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 18:24 schreef -CRASH- het volgende:
Nou zeg... een waterval die eruitziet als een kabbelend beekje.
Dat hadden ze toch echt beter voor elkaar kunnen krijgen.
Dat ligt aan de Next-Gen consoles die toch niet zo Next-Gen zijn al men beloofd had.
Er zit 2 jaar oude hardware in die dingen en die hardware werd toen al op de markt gebracht als mid-range.
De PC is een stuk sneller maar de verkopen zijn op de consoles nu eenmaal veel hoger, daar is vooral de winst te halen.
Het zou mooi zijn als de spel-makers de consoles links (of rechts) laten liggen en alleen nog maar voor de PC zouden produceren.
Dat zou de spellen pas echt Next-Gen maken met real-time graphics zoals Digitale bakkes
En dan niet alleen in de cutscenes maar in het hele spel.
pi_140576496
en dit is dus de reden dat ik watchdogs niet zal kopen , ik hoop dat er voor de pc physics mods komen want dit is echt 1 grote grap.

Ehmm
pi_140576628
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:
en dit is dus de reden dat ik watchdogs niet zal kopen
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:49:03 #136
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_140576705
quote:
en dit is dus de reden dat ik watchdogs niet zal kopen , ik hoop dat er voor de pc physics mods komen want dit is echt 1 grote grap.

Dat krijg je met je Havok Physics. Net als JC2.
pi_140576826
Wel toffe combinaties van NPCs waar de game af en toe mee op de proppen komt. Zo liep ik net langs een vrouwtje die blijkbaar narcoleptisch was. Haar beroep; call girl. :').
pi_140576974
Ja net zoals gta 5 ook totaal verneukt door die arcade physics lijkt wel een nieuwe trend te worden.

Ik geniet veel meer van games als de physics realistisch aanvoelen zeker in zo een open world game daarom is gta 5 vergeleken met 4 ook 1 fucking wanproduct
Ehmm
pi_140577071
Ik kan Human Traffic niet afmaken omdat ik vlak voor de final mission gehacked werd en nu is die mission van m'n world map verdwenen.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 20:19:54 #140
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_140577592
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
daarom is gta 5 vergeleken met 4 ook 1 fucking wanproduct
_O-
Wie dit leest is hek.
pi_140577699
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 20:19 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

_O-
Nah, iedereen vindt GTA V zo geweldig, maar qua realisme, verhaal en immersie vind ik IV toch wel stuk-ken beter.
-Don Draper
pi_140578004
Roman O+. Omdat ik zo'n completionist sukkel ben ik wel een keer of 752963 met 'em wezen bowlen om z'n happiness maar op 100% te houden :').
pi_140579414
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, gisteravond uren lang gebruikt, samen met mn broer, de ene keer hij racen en ik hem aanvallen via de app en daarna omgekeerd, enorm leuk om te doen.
pi_140580028
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 20:19 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

_O-
kijk hoe prachtig het rijden was in gta 4 , heerlijk realistische handling en dan gta 5 auto's die van 200 naar 0 remmen in 1 seconde , auto's die vastgelijmd lijken te zitten aan de weg.

Zo zonde , daarom vond ik gta 4 zo vet het voelde allemaal realistisch aan het hele idee van een geloofwaardige stad valt meteen weg als de auto's waarmee je rondrijdt aanvoelen als stukken kanker op een stokje
Ehmm
  zaterdag 31 mei 2014 @ 21:25:48 #145
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140580413
te veel GTA gelul in een topic wat voor WD bedoeld is
pi_140580809
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

kijk hoe prachtig het rijden was in gta 4 , heerlijk realistische handling

zaterdag 31 mei 2014 @ 21:37:43 #147
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_140580832
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:25 schreef utopie het volgende:
te veel GTA gelul in een topic wat voor WD bedoeld is
Inderdaad. Erg jammer. Blijkbaar kunnen deze autisten niet inzien dat het verschillende games zijn.
pi_140581291
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:36 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die gif slaat nergens op dit is gedaan met een speedhack trainer.
Ehmm
pi_140581365
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:37 schreef Beavis het volgende:

[..]

Inderdaad. Erg jammer. Blijkbaar kunnen deze autisten niet inzien dat het verschillende games zijn.
zoveel verschillen de games niet eens pauper
Ehmm
  zaterdag 31 mei 2014 @ 21:57:02 #150
407635 warp995
pi_140581627
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef Photomorti het volgende:

[..]

:') ...
  zaterdag 31 mei 2014 @ 22:04:14 #151
407635 warp995
pi_140581975
Je moet kijken naar wat die game wel is, en niet wat het niet is.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 22:13:34 #153
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_140582366
Vind die gang hideouts erg leuk om te doen, zijn er volgens mij alleen niet zo veel van. Criminelen achtervolgen is wel heel saai, je pakt ze altijd zonder enige moeite.
Wie dit leest is hek.
pi_140582407
Tweede hack gelukt door me weer als een mietje in een tunnel te verstoppen
pi_140582489
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:04 schreef warp995 het volgende:
Je moet kijken naar wat die game wel is, en niet wat het niet is.
precies.. mijn eerste ervaring was ook negatief maar nu heel erg positief. Auto rijden gaat stukken beter en er is naar de main story nog genoeg te doen.

Btw net iemand gehackt voor 11k, zou zuur zijn als je dat echt overkwam :)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 22:16:36 #156
8760 Beavis
pi_140582505
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef Photomorti het volgende:

[..]

haha, iemand voelt zich aangesproken :D
  zaterdag 31 mei 2014 @ 22:21:11 #157
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140582716
quote:
Ja net zoals gta 5 ook totaal verneukt door die arcade physics lijkt wel een nieuwe trend te worden.

Ik geniet veel meer van games als de physics realistisch aanvoelen zeker in zo een open world game daarom is gta 5 vergeleken met 4 ook 1 fucking wanproduct
Je bedoelt de physics in gta4 waar je een schommel kon gebruiken om een auto over eeb flat te lanceren?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 31 mei 2014 @ 22:33:32 #158
8760 Beavis
pi_140583310
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mongooltje? Serieus? :')

Hou jij eens gewoon op met doen alsof GTA het ejaculaat der goden in disc-vorm is.
Ook op gta valt genoeg aan te merken, maar dat schijnt niet te moge.
Laten wij hem maar gewoon negeren. Hij probeert dingen uit te lokken en zolang mensen daarop ingaan, gaat hij door. Geen aandacht aan schenken en het gaat over.
Het is simpel, kinderachtig en/of autistisch gedrag. :)
pi_140583318
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:15 schreef Photomorti het volgende:

[..]

dus als je de game niet speelt of wilt spelen mag je hier niet posten?

is dit het zeikkleuter topic op fok ofzo?
Je voegt niets constructiefs toe in dit hele topic, alleen maar gezeik over de game, je verdoet je eigen tijd en de schermruimte van veel mensen. Maar hé, ieder z'n eigen hobby.
pi_140583338
Ik zou zweren dat ik gister in deze thread een fix had gevonden voor die frame drops op de pc, door het spel te starten met een bepaalde parameter ofzo, welke was dit ook alweer?
pi_140583339
Zit er trouwens een freeroam optie in? (nog niet gezien/naar gezocht)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 22:47:38 #162
407635 warp995
pi_140583812
Zit ook nog te denken om wolfenstein te kopen terwijl ik deze week al watch dog, assassins creed 3 en black flag heb gehaald :')
Iemand of het de moeite waard is?
pi_140583859
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:34 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou zweren dat ik gister in deze thread een fix had gevonden voor die frame drops op de pc, door het spel te starten met een bepaalde parameter ofzo, welke was dit ook alweer?
Heb je hier iets aan? http://segmentnext.com/20(...)s-freezes-and-fixes/ Bij nr 11 staat een parameter die je kan aanpassen.
  Redactie Games zaterdag 31 mei 2014 @ 22:48:48 #164
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140583861

Seriously " :') "
pi_140583955
hoe zijn de tieten physics?
Ehmm
pi_140584052
pi_140584122
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:47 schreef warp995 het volgende:
Zit ook nog te denken om wolfenstein te kopen terwijl ik deze week al watch dog, assassins creed 3 en black flag heb gehaald :')
Iemand of het de moeite waard is?
Wolfenstein is echt de moeite waard man, een fantastisch verhaal en 't is gewoon 10 uur fun, en fun.
-Don Draper
pi_140584293
Iemand heeft alle QR codes gescand.
SPOILER
  zaterdag 31 mei 2014 @ 23:03:30 #169
407635 warp995
pi_140584397
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Wolfenstein is echt de moeite waard man, een fantastisch verhaal en 't is gewoon 10 uur fun, en fun.
Jaa? Ik vraag me wel af waar ik de tijd vandaan haal met al die games :')
pi_140585804
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Niek. het volgende:
SPOILER
Mooi, het is het dus echt niet waard om zelf te doen.
-Don Draper
pi_140586280
Goed item over waarom de wereld van WD niet 'echt' aanvoelt.

http://www.gamespot.com/v(...)l-real/2300-6419045/
pi_140586574
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:59 schreef Cikx het volgende:
Goed item over waarom de wereld van WD niet 'echt' aanvoelt.

http://www.gamespot.com/v(...)l-real/2300-6419045/
Inderdaad goed item, ben erg benieuwd hoe de volgende Watch Dogs gaat worden en wat ze gaan veranderen.
pi_140586760
en watchdogs was zo een mega hype iedereen WOW dit word het gaafste spel ooit en dan blijkt het zo een flop te zijn ongelofelijk
Ehmm
pi_140586940
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Photomorti het volgende:
en watchdogs was zo een mega hype iedereen WOW dit word het gaafste spel ooit en dan blijkt het zo een flop te zijn ongelofelijk
Niemand heeft 'em inderdaad gekocht of gepreordered. Wat een flop!
pi_140586967
Eindelijk 100 hotspots unlocked. Zat een tijdje op 99/100, blijkt de laatste verstopt te zitten onder een criminal convoy.
pi_140587007
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef OMG het volgende:

[..]

Niemand heeft 'em inderdaad gekocht of gepreordered. Wat een flop!
naja je snapt wel wat ik bedoel , die enorme downgrade die ze hebben gedaan als je kijkt naar de e3 trailer en nu dikke faal
Ehmm
pi_140587060
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Photomorti het volgende:

[..]

naja je snapt wel wat ik bedoel , die enorme downgrade die ze hebben gedaan als je kijkt naar de e3 trailer en nu dikke faal
Die next-gen consoles kunnen zo'n spel helemaal niet aan, laat staan de last-gen consoles. Je had dan ook wel een beest van een pc nodig gehad.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_140587085
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Die next-gen consoles kunnen zo'n spel helemaal niet aan, laat staan de last-gen consoles. Je had dan ook wel een beest van een pc nodig gehad.
De next-gen consoles zijn dan ook een enorme teleurstelling.
-Don Draper
pi_140587549
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

De next-gen consoles zijn dan ook een enorme teleurstelling.
Ja deze graphics hadden we op pc al jaren en dit noemen ze dan next gen :P

nee niet echt impressed
Ehmm
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 01:01:44 #180
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140587784
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:54 schreef Niek. het volgende:
[ afbeelding ]
Jordi Chin, fucking psycho _O_
  zondag 1 juni 2014 @ 01:03:53 #181
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_140587837
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:50 schreef Photomorti het volgende:

[..]

nee niet echt impressed
Ziet er niet uit, inderdaad.

http://a.pomf.se/aqdnas.webm

http://a.pomf.se/gexciv.webm

http://a.pomf.se/hktsbp.webm
  zondag 1 juni 2014 @ 01:13:51 #182
45 SiGNe
pi_140588059
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Niek. het volgende:
SPOILER
Ah, dat is de code die er echt achter staat?
Ik heb ze ook allemaal gevonden maar niet met m'n echte foon ingescanned.. had ik eigenlijk wel moeten doen want je weet dat daar iets te vinden is in principe.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 01-06-2014 01:29:47 ]
pi_140588215
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 14:23 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb al lang geen GTA meer gespeeld, maar kijk wel regelmatig naar gameplay (zeker van de mannen van Roosterteeth/Achievement hunter, altijd lachen).

Wereld van GTA is groter, meer verschillende missies en wapens en voertuigen enzo, maar das mijn punt niet. Als ik die gameplay zie, heb ik het gevoel altijd dat GTA meer een decor schildert waar je in beweegt, terwijl ik met Watch Dogs toch meer een verbinding voel met de wereld (heb het hier over freeroam, dus niet het verhaal). Of ben ik de enige met dit gevoel? Kan er ook enorm naast zitten natuurlijk
Joh, blijf eens van de drugs af

quote:
Watchdogs is nou niet bepaald arcade physics..
Het is nog het beste te vergelijken met het rijden over een Belgische snelweg.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 1 juni 2014 @ 01:24:24 #184
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_140588266

:D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_140588297
Hoe krijg je andere kleren?
pi_140588367
[/quote]

geen arcade physics? Heb je gezien hoe die motoren rijden ?
heb je poep in je ogen of heb je geen idee hoe physics er uit horen te zien zodat het een beetje geloofwaardig is.
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 01:34:37 #187
45 SiGNe
pi_140588444
Ik moet nu zelf Bedbug de basis inleiden via cams.. lastige missiem je moet doorlopen omdat er voor en achter je bewaking staat.
Als je zo'n missie zelf zou moeten doen dan mep je de bewaking gewoon neer of zorg je dat ze exploderen o.i.d.
  zondag 1 juni 2014 @ 01:37:00 #188
45 SiGNe
pi_140588468
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:26 schreef Zolder het volgende:
Hoe krijg je andere kleren?
Kopen in winkels.. je hebt keuze uit een lange jas en pet, lange jas en pet, lange jas en pet en lange jas en pet...
Allemaal zelfde model, alleen kleuren verschillen., daar had men wel iets meer tijd in kunnen steken.
pi_140588663
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Photomorti het volgende:
heb je poep in je ogen of heb je geen idee hoe physics er uit horen te zien zodat het een beetje geloofwaardig is.
[/quote]

Bij Arcade physics loopt alles lekker vlot en soepel en worden stuurfouten gecorrigeerd. Het rijden in WD is pure kanker waarbij je dingen ziet gebeuren die eind vorige eeuw voor het laatst in een spel gesignaleerd werden.
  zondag 1 juni 2014 @ 02:04:41 #190
45 SiGNe
pi_140588930
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:49 schreef eight het volgende:

[..]

Maar die schuld ligt dus bij de Next-Gen consoles.
Die kunnen de physics en graphics niet aan waardoor er een hoop geschrapt is en het spel er ook een stuk minder mooi uitziet.

Toen destijds de PS2 en Xbox kwamen en later de PS3 en Xbox360 hadden die hardware aan boord die topklasse was, daar konden spellen beter op gespeeld worden dan op de gemiddelde PC.
Maar de PC is sneller geworden en bij het ontwikkelen van de PS4 en XBone heeft men gekozen voor de (toen) middenklasse hardware om de kosten te drukken.
Die hardware is 2 jaar oud en de PC is allang sneller dan dat.
De Next-Gen consoles zijn dus niet Next-Gen, dan hadden ze 3 tot 5 jaar geleden uitgebracht moeten worden.

Je hoort ook steeds vaker van game-makers dat ze spellen op een lagere resolutie moeten aanleveren, er zit een 7790 kaart in de PS4 en Xbone, dat is een redelijk snelle midrange-kaart maar wel MID-range.
  zondag 1 juni 2014 @ 02:07:49 #191
417666 fokketiefok
Ik zit op fok, fokketiefok
pi_140588993
Ik vind 't allemaal wel meevallen met Watch Dogs. Speel dan toch liever een pot GTA Online.
Fokketiefok, ik zit op fok!
  zondag 1 juni 2014 @ 02:11:06 #192
259569 ZodiaX
pi_140589044
Het is geen slechte game.

Maar dit is wat er mis is met watch dogs...
In gta/Saints row ben ik veel meer bezig met freeroaming dan met missies,
In watch dogs wil ik eigenlijk alleen missies doen en heb ik niet zo'n zin in freeroaming.

de game voelt wat...saai... als je geen missies aan het doen bent.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_140589051
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Incorrect, de letterlijke schuld ligt bij de ontwikkelaars/sponsors die willen dat het spel op alledrie de platformen tegelijkertijd verschijnt op een bepaalde datum met zo min mogelijk problemen. Dat de PC oneindig meer potentie heeft is een feit, het is echter niet altijd (lees: meestal) lucratief heel andere versies te maken.

Of althans, het kan lucratief zijn maar het is een vrij risicovolle onderneming die de geldmannen liever vermijden.
Conscience do cost.
  zondag 1 juni 2014 @ 02:11:36 #194
45 SiGNe
pi_140589061
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:07 schreef fokketiefok het volgende:
Ik vind 't allemaal wel meevallen met Watch Dogs. Speel dan toch liever een pot GTA Online.
Helaas moet de PC versie van GTA V nog minstens tot half November wachten, al kan dat nog uitgesteld worden.
Zoals ik al eerder zei (vorige post evt?), het is makkelijker om een spel voor PS3/4 / Xbox 360/One te maken omdat de hardware vast staat, bij een PC heb je veel meer verschillende configuraties.
  zondag 1 juni 2014 @ 02:13:05 #195
417666 fokketiefok
Ik zit op fok, fokketiefok
pi_140589090
Dat zal best SiGNe, maar als 'simpele consument' moet ik daar allemaal niets van weten.
Fokketiefok, ik zit op fok!
  zondag 1 juni 2014 @ 02:21:06 #196
45 SiGNe
pi_140589229
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Incorrect, de letterlijke schuld ligt bij de ontwikkelaars/sponsors die willen dat het spel op alledrie de platformen tegelijkertijd verschijnt op een bepaalde datum met zo min mogelijk problemen. Dat de PC oneindig meer potentie heeft is een feit, het is echter niet altijd (lees: meestal) lucratief heel andere versies te maken.

Of althans, het kan lucratief zijn maar het is een vrij risicovolle onderneming die de geldmannen liever vermijden.
klopt, Consoles levert meer geld op omdat games minder gekraakt worden of omdat men minder makkelijk aan een crack kan komen.
Denk ik tenminste, ik heb zelf geen console en eigenlijk zijn alle spellen die ik speel gekraakt en daar is ook makkelijk om aan te komen.
Alleen online spellen zijn er niet maar die speel ik toch niet.

En ja, ik zou die spelen moeten kopen maar ze zijn me te duur en ik speel ze ook maar eenmalig (wel de hele campagne)
Er zijn maar weinig programma's die ik echt de moeite waard vind om te kopen en als dat zo is dan doe ik dat ook.
Maar da's een andere discussie en mocht men het er niet mee eens zijn dan wil ik er via PM over discusieren, om dit topic ontopic te houden.
pi_140589912
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef ZodiaX het volgende:
Het is geen slechte game.

Maar dit is wat er mis is met watch dogs...
In gta/Saints row ben ik veel meer bezig met freeroaming dan met missies,
In watch dogs wil ik eigenlijk alleen missies doen en heb ik niet zo'n zin in freeroaming.

de game voelt wat...saai... als je geen missies aan het doen bent.
Dan ben ik precies het omgekeerde, want ik ben na missie 3 van act 1 alleen maar gaan freeroamen. En nu zit ik op het punt dat de laatste QR codes, en andere investigations en zo niet op m'n map staan, dus moet ik wel verder met de campaign.
  zondag 1 juni 2014 @ 10:20:57 #198
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140591529
Gister voor het eerst even 2 online hacking contracts gedaan en beide keren eindigde de host zijn game toen ik bijna op 100% zat. Wat een fucking tering losers man :') daar moeten ze echt iets aan gaan doen. Een half uur van online contracts verbannen bijvoorbeeld! Dan zie je ze echt als een wombat en kip zonder kip overal gaan zoeken...staan ze even stil en uiteindelijk houdt de game ermee op.

Fucking kleuters die de game te moeilijk vinden en dan game maar beeindigen :N
  zondag 1 juni 2014 @ 10:25:02 #199
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140591576
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 03:44 schreef OMG het volgende:

[..]

Dan ben ik precies het omgekeerde, want ik ben na missie 3 van act 1 alleen maar gaan freeroamen. En nu zit ik op het punt dat de laatste QR codes, en andere investigations en zo niet op m'n map staan, dus moet ik wel verder met de campaign.
Ik heb hetzelfde :Y ik denk dat er ook een groot verschil is tussen pc gaming en console gaming en dat het op de console veel fijner en leuker spelen is :)

Hoe werkt dat met qr codes en investigations eigenlijk ? :@ ik zie het wel op de map staan, maar als ik er naartoe ga dan kan ik het niet vinden :N
pi_140591763
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:25 schreef utopie het volgende:

[..]

Hoe werkt dat met qr codes en investigations eigenlijk ? :@ ik zie het wel op de map staan, maar als ik er naartoe ga dan kan ik het niet vinden :N
QR codes staan op gebouwen, je moet eerst de code vinden en dan met een camera de code in beeld krijgen zodat je hem kunt scannen.

Bij Investigations moet je zo'n kastje hacken en meestal zie je als je bij de investigation aankomt dat er zo'n witte lijn uit het kastje komt, dan zit er aan het einde van die witte lijn een andere kast die je eerst moet hacken, als je dat doet wordt de lijn blauw en kan je dus het makkelijk toegankelijke kastje hacken en ben je binnen.
  zondag 1 juni 2014 @ 10:43:02 #201
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140591828
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:39 schreef Niek. het volgende:

[..]

QR codes staan op gebouwen, je moet eerst de code vinden en dan met een camera de code in beeld krijgen zodat je hem kunt scannen.

Bij Investigations moet je zo'n kastje hacken en meestal zie je als je bij de investigation aankomt dat er zo'n witte lijn uit het kastje komt, dan zit er aan het einde van die witte lijn een andere kast die je eerst moet hacken, als je dat doet wordt de lijn blauw en kan je dus het makkelijk toegankelijke kastje hacken en ben je binnen.
oke bedankt man! Ik heb dat inderdaad gezien met dat er zo'n witte lijn is. Als ik die volg kom ik bij een kastje terecht. Er staat iets bij over netwerk kastje ofzo :P maar ik kan er verder niks mee.. ook niet hacken. Moet ik eerst iets unlocken ofzo ? Sorry voor de vragen :D
pi_140592189
quote:
19s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:43 schreef utopie het volgende:

[..]

oke bedankt man! Ik heb dat inderdaad gezien met dat er zo'n witte lijn is. Als ik die volg kom ik bij een kastje terecht. Er staat iets bij over netwerk kastje ofzo :P maar ik kan er verder niks mee.. ook niet hacken. Moet ik eerst iets unlocken ofzo ? Sorry voor de vragen :D
Heb je al op X gedrukt om je telefoon te pakken?

Kan ook zijn dat vanuit het kastje dat je hebt gevonden de lijn nog verder loopt, naar een volgend kastje.
pi_140593094
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die kunnen de physics en graphics niet aan waardoor er een hoop geschrapt is en het spel er ook een stuk minder mooi uitziet.

Toen destijds de PS2 en Xbox kwamen en later de PS3 en Xbox360 hadden die hardware aan boord die topklasse was, daar konden spellen beter op gespeeld worden dan op de gemiddelde PC.

Maar de PC is sneller geworden en bij het ontwikkelen van de PS4 en XBone heeft men gekozen voor de (toen) middenklasse hardware om de kosten te drukken.
Die hardware is 2 jaar oud en de PC is allang sneller dan dat.
De Next-Gen consoles zijn dus niet Next-Gen, dan hadden ze 3 tot 5 jaar geleden uitgebracht moeten worden.
Dat verband speelt denk ik nog helemaal niet. De vorige generaties consoles hadden ook startproblemen qua programmeren. De cellprocessor in de PS3 was zelfs zo ingewikkeld dat er de eerste jaren maar weinig goede spellen op uit zijn gekomen.

Dat de huidige consoles hardwarematig goedkoper zijn is een feit. Dit wordt echter wel gedeeltelijk gecompenseerd door een eenvoudiger programmeersysteem.
We gaan dus eerder goede games krijgen maar de consoles hebben een kortere levensduur.
pi_140594093
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_140594448
pi_140594668
Ik snap het gezeur niet over de physics, realistischer dan dit wordt het echt niet hoor.
http://www.gfycat.com/AchingTautGibbon
  zondag 1 juni 2014 @ 13:00:06 #207
400532 Forbry
Tja ...
pi_140594823
quote:
Ik heb het spel nog niet gespeeld (en gaat voorlopig waarschijnlijk ook niet gebeuren), maar ik heb meer van dit soort beelden gezien en dat ziet er grafisch toch echt wel zeer goed uit??
Tails tell tales
pi_140595294
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:53 schreef Niek. het volgende:
Ik snap het gezeur niet over de physics, realistischer dan dit wordt het echt niet hoor.
mooie schroef _O-
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:24:45 #209
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140595390
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:53 schreef Niek. het volgende:
Het zijn meestal mensen die op dezelfde bandwagon stappen, het spel of nooit gespeeld hebben of het gedownload hebben en het voor 30 minuten gespeeld hebben en al die glitches gaan opzoeken en er over lopen janken om meer views op YT te krijgen. GTA heeft ze ook nog steeds..

Ik vind de game nog best wel vermakelijk na 30 uur spelen. Eigenlijk ook wel goed, niet top maar wel goed voor een open world game. Ik vermaak me goed met de side-missions en de main story. Grafisch is het trouwens niet zo slecht. De textures zijn gewoon niet top, voor de rest de zons op en ondergang, het water, licht/schaduw effect zijn mooi. In tegenstelling tot sommige anderen heb ik geen last van framedrops, stotterend beeld of slechte besturing (als in ik speel het met een controller).

Wat wel te zien is dat het soms varieert qua kwaliteit qua detail in het spel. Overdag zien sommige wijken van Chicago er best wel "matgrijs" uit. 's Avonds zie je veel meer verschil in kleur en licht (wat de wereld van Watchdogs heel mooi maakt). Sommige auto's zijn echt wel goed gemodelleerd, andere auto's missen gewoon weer detail, waardoor ze er een beetje vlak uit zien. Weereffecten zien er echt superbruut uit, hoog gras beweegt wel met de wind, maar als je er gewoon doorheen loopt doet het niet zo veel. Schieten in het water geeft geen splash effect. Zijn wat kleinere dingen die nog wel verbeterd mogen worden.

Oja Burn-outs kun je best maken in het spel, ligt er alleen aan wat voor auto je hebt..

Grootste frustratie van alle PC MasterRace gamers is wel dat ze grafisch gezien PS4 kwaliteit geleverd kregen ipv super ultra strakke 4K textures.
pi_140595522
quote:
_O- Wat slecht. :')
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:44:29 #211
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140595954
Ik zit trouwens nog wel met een probleem. Ik heb nu $1.5 miljoen dollar bij elkaar gehackt, maar ik weet niet waar ik het nog meer aan moet uitgeven dan een paar potjes High-stakes Poker... :')
pi_140596025
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit trouwens nog wel met een probleem. Ik heb nu $1.5 miljoen dollar bij elkaar gehackt, maar ik weet niet waar ik het nog meer aan moet uitgeven dan een paar potjes High-stakes Poker... :')
heb je alle kleding en auto's al gekocht
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:48:29 #213
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140596067
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

heb je alle kleding en auto's al gekocht
Kleding boeit me niet zo en auto's jat ik op straat hoezo? :@

_O-
pi_140596198
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

_O-
Als je alle auto's koopt... zijn ze via je mobiel direkt ter beschikking
  Redactie Games zondag 1 juni 2014 @ 13:53:49 #215
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_140596219
Is het een achievement?
pi_140596246
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het een achievement?
Dacht het wel. Maar kan het niet zeker zeggen.

[ Bericht 34% gewijzigd door -CRASH- op 01-06-2014 14:00:48 ]
pi_140596302
Der zijn ook ingame badges nee? Heb er toch een paar zien opduiken met die city hotspots
pi_140596911
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Der zijn ook ingame badges nee? Heb er toch een paar zien opduiken met die city hotspots
ingame badges?
pi_140597017
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Niek. het volgende:

[..]

ingame badges?
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 14:24:45 #220
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140597092
Die minigames zijn wel echt lachen allemaal. Die spinnenrobotshit _O_
Flesje bier
pi_140597831
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef Niek. het volgende:

[..]

ingame badges?
Blijkbaar alleen verbonden aan die hotspots. Je krijgt er voor bepaalde landmarks en als je eentje 5 keer bezoekt enzo.
pi_140597982
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Die zijn er idd te krijgen bij City Hotspots.

(heb alle 100 hot spots gevonden)
pi_140598128
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geld is in dit spel echt zo nutteloos als richtingaanwijzers in GTA :') Ik heb 1 keer een geweer van 30k gekocht en alle andere wapens heb ik op straat gevonden volgens mij.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_140598153
quote:

[..]

_O-
:D :D :D :D _O- _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 1 juni 2014 @ 16:54:40 #225
45 SiGNe
pi_140600719
quote:

[..]

_O-
Hehe.. zoeits heb ik ook gehad een granaat.. ik hack een granaat van een gast, die komt erachter en gooit 'm weg... naar z'n baas toe... :')
Missie moest opnieuw omdat de baas neergemept moest worden maar toch humor.
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:53 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Blijkbaar alleen verbonden aan die hotspots. Je krijgt er voor bepaalde landmarks en als je eentje 5 keer bezoekt enzo.
Niet alleen bij hotspots maar ook als je bijv alle missing persons hebt gevonden.
In je progress wheel alles met een sterretje..

Ik heb het meeste nu wel unlocked overigens, super sniper geweer (2 kogels per magazijn maar auto's blaas je er meteen mee op), "uzi" met demper, golbin assault rifle met demper, de extra snelle motor, etc.
Spel nog lang niet uit overigens, act 2 aan het eind geloof ik

Ik ben alleen in de gevangenis een ding vergeten te hacken, hoop dat je nog op een of andere manier terug kan komen in de gevangenis, volgens mij was het een audiobericht.

Ben nu bij een missie waarbij ik bedbug naar een geheime kamer moet leiden, erg irritante missie want voor en achter je zijn bewakers en je hebt geen ctOS scan zodat je ze door muren kan zien en je kan ze niet uitschakelen.
  zondag 1 juni 2014 @ 17:15:28 #226
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_140601368
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:24 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Oja Burn-outs kun je best maken in het spel, ligt er alleen aan wat voor auto je hebt..

Dat kan met elke auto. Bij sommige autos moet je het doen met de handrem.
pi_140601956
WTF is die onzin met je kogels? Elke keer als ik in een gunshop m'n ammo wil restocken omdat ik denk dat ik weinig heb, is het al vol?

Na elke missie vult m'n ammo zichzelf weer. Hebben jullie dat ook?
-Don Draper
pi_140601980
Je kunt in dit spel niet eens springen hahahahaha 2014 en we kunnen niet meer springen in open world games :p wat een faal hahahahaha

oh lol ik lees net dat je voetgangers niet eens kunt slaan/schoppen LOL faalgame
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 17:41:41 #230
407635 warp995
pi_140602126
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:36 schreef Photomorti het volgende:
Je kunt in dit spel niet eens springen hahahahaha 2014 en we kunnen niet meer springen in open world games :p wat een faal hahahahaha

oh lol ik lees net dat je voetgangers niet eens kunt slaan/schoppen LOL faalgame
Dat weten we dus dat hoef je niet meer te zeggen :') wist je ook trouwens dat je altijd een lange jas en pet draagt? :')
pi_140602144
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
WTF is die onzin met je kogels? Elke keer als ik in een gunshop m'n ammo wil restocken omdat ik denk dat ik weinig heb, is het al vol?

Na elke missie vult m'n ammo zichzelf weer. Hebben jullie dat ook?
Ja, heb nog nooit ammo hoeven kopen. Het hele geld aspect is wel uit balans in de game, tenzij er nog dlc uit komt waarbij je toffe dingen kunt kopen.
pi_140602187
quote:

Das idd echt klote, ik wil gewoon mensen in elkaar slaan. En graag een combat systeem als Mafia II.

Maar ach, het freerunnen is wel erg goed uitgewerkt in dit spel. En die video van je is al 5x gepost.
-Don Draper
pi_140602194
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:42 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ja, heb nog nooit ammo hoeven kopen. Het hele geld aspect is wel uit balans in de game, tenzij er nog dlc uit komt waarbij je toffe dingen kunt kopen.
Maar waarom restockt je ammo dan? Dat vind ik wel zó raar.
-Don Draper
pi_140602258
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar waarom restockt je ammo dan? Dat vind ik wel zó raar.
Geen idee, misschien een bug, of gedaan om de vaart in het spel te houden (niet speciaal naar een winkel hoeven om bij te kopen.)
pi_140602335
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef Photomorti het volgende:
als je een voetganger in zijn been schiet is hij altijd meteen dood , welcome to next gen gaming hahahahaha
In tegenstelling tot politie die dan disabled raken en waardoor je reputation een minder harde hit krijgt.

Maar inderdaad, in een modern spel als dit hoor je onderscheid te kunnen maken tussen verschillende hitzones.
Conscience do cost.
pi_140602401
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

In tegenstelling tot politie die dan disabled raken en waardoor je reputation een minder harde hit krijgt.

Maar inderdaad, in een modern spel als dit hoor je onderscheid te kunnen maken tussen verschillende hitzones.
Ik heb het bij andere npc's ook al gehad hoor, dat ze niet direct dood waren maar gewoon gewond.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:14:45 #237
8760 Beavis
pi_140602897
quote:

Aaah kut!!!
Ben jij ook weer wakker?
pi_140603571
Net 500 punten verdient door een gozer te hacken die door de politie werd opgejaagd :p
pi_140603723
Hoe plaats je op een online gast een bounty?
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 18:50:49 #240
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_140603758
Zo, binnengehengeld uit de PS Store. Ben benieuwd! Ik hou wel van games zoals Splinter Cell/Dishonored (ook Ubisoft btw) en GTA. Dit lijkt me een mooie mix. :)
pi_140603828
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo, binnengehengeld uit de PS Store. Ben benieuwd! Ik hou wel van games zoals Splinter Cell/Dishonored (ook Ubisoft btw) en GTA. Dit lijkt me een mooie mix. :)
Stealth is de sleutel voor de meeste missies in dit spel. Wel idioot dat je er geen extra punten voor krijgt.
-Don Draper
pi_140603884
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Stealth is de sleutel voor de meeste missies in dit spel. Wel idioot dat je er geen extra punten voor krijgt.
Je kan ook gewoon schieten hoor. Er zijn maar weinig missies waarbij je niet mag worden gezien.
pi_140603958
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon schieten hoor. Er zijn maar weinig missies waarbij je niet mag worden gezien.
Maar voor de badassheid, challenge en fun is stealth leuker, vind ik. Dan zou ik graag een reward willen zien.
-Don Draper
pi_140603998
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dishonored was toch van bethesda? Wel goeie game. Splinter cell blacklist ben ik mondjesmaat mee bezig.

Zijn er pc-spelers geintresseerd voor een groepke te vormen om wa in mp missies te doen/racen/te roamen?
pi_140604028
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Maar voor de badassheid, challenge en fun is stealth leuker, vind ik. Dan zou ik graag een reward willen zien.
Net alsof Aiden badass kan zijn. _O- Nee, als je zoiets wilt moet je AC gaan spelen. :P
pi_140604100
Hmm.. 1 miljoen aan geld en heb alle wapens al gekocht.. auto's hoef ik niet perse, wat kan ik nog meer kopen?
pi_140604150
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef Badr_Harry het volgende:
Hmm.. 1 miljoen aan geld en heb alle wapens al gekocht.. auto's hoef ik niet perse, wat kan ik nog meer kopen?
Auto's en kleding.
-Don Draper
pi_140604153
Gvd, ontsnappen van die gevangenis was echt super simpel. _O- Ik sprong gewoon met een auto het spoor op, hackte de helikopter en hackte toen de trein. Kon zo wegrijden. :')
  zondag 1 juni 2014 @ 19:17:01 #249
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140604363
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ontsnappen van die gevangenis was echt super simpel. _O- Ik sprong gewoon met een auto het spoor op, hackte de helikopter en hackte toen de trein. Kon zo wegrijden. :')
Ik racete naar het water, pakte de eerste de beste boot die ik kon vinden.
En het bleek de taxi-boot :')
Op een slakkengangetje het water op, toen maar m'n rocketlauncher gepakt en de helikopter neergeschoten :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140604534
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik racete naar het water, pakte de eerste de beste boot die ik kon vinden.
En het bleek de taxi-boot :')
Op een slakkengangetje het water op, toen maar m'n rocketlauncher gepakt en de helikopter neergeschoten :')
_O-
pi_140604639
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ook zonder schieten lukt het aardig.
pi_140605083
1985 belde ze willen hun physics terug

Ehmm
pi_140605217
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:

Het is onderhand wel duidelijk hoor.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_140605300
Ik postte dat filmpje al voordat het cool was 8-)
Conscience do cost.
pi_140605389
quote:

Ga toch BF4 spelen, of word je overal gekicked omdat je probeert te cheaten?
  zondag 1 juni 2014 @ 19:50:15 #256
407635 warp995
pi_140605483
quote:

Oke leuk dat weten we al, opdonderen nou, niemand heeft hier wat aan je.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:59:28 #257
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_140605832
quote:

Gast, ga lekker een ander spel spelen, en val ons niet lastig met je gezeik. Iedereen happy.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:00:56 #258
Koekoek andere Atleti
pi_140605878
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:01 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Dishonored was toch van bethesda? Wel goeie game. Splinter cell blacklist ben ik mondjesmaat mee bezig.

Zijn er pc-spelers geintresseerd voor een groepke te vormen om wa in mp missies te doen/racen/te roamen?
Oh ja, dat was Bethesda haha.

Ik heb nu alleen iets vreemds, ik krijg steeds de melding "Bezig met het installeren van spelgegevens op de harde schijf, schakel het systeem niet uit tijdens het installatieproces"

Gewoon midden in de game.. steeds als ik terugga naar het menu en dan weer door wil gaan krijg ik hetzelfde..
  zondag 1 juni 2014 @ 20:06:32 #259
Koekoek andere Atleti
pi_140606105
Steeds als ik het helemaal opnieuw opstart is het 1 procent verder ofzo.. :')
  zondag 1 juni 2014 @ 20:06:41 #260
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_140606115
Photomorti, kappen met je getrol en gejank. Als je het spel niet leuk vindt blijf je maar weg uit dit topic.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_140606592
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Photomorti, kappen met je getrol en gejank. Als je het spel niet leuk vindt blijf je maar weg uit dit topic.
^O^
pi_140606742
Dishonored, het enige spel van Bethesda (met Wolfenstein) dat niet een Fallout niveau aan bugs kent.
-Don Draper
  zondag 1 juni 2014 @ 20:24:48 #263
Koekoek andere Atleti
pi_140606938
Een nieuwe game beginnen helpt dus ook niet. Hoewel het percentage wel oploopt is het wel vreemd dit. Zou het dan nog niet helemaal geïnstalleerd zijn?

http://www.polygon.com/20(...)installation-problem

Ah, dit is het dus. Gewoon nog een niet afgelopen download terwijl dat wel zo lijkt :') :')
pi_140607122
quote:
11s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dishonored, het enige spel van Bethesda (met Wolfenstein) dat niet een Fallout niveau aan bugs kent.
Ik geloof dat fallout/TES ook door heel andere mensen wordt gemaakt dan de andere Bethesda titels.

Daarnaast zijn bugs veel makkelijker te vergeven in een vrij gecompliceerde game als fallout/skyrim tegenover het relatief 'simpele' dishonored.
Conscience do cost.
pi_140607728
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:06 schreef boem-dikkie het volgende:
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 20:44:42 #266
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140607900
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Photomorti het volgende:

[..]

There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ik denk dat je goed op weg bent naar een ban
  zondag 1 juni 2014 @ 20:49:45 #267
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_140608130
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Leuk.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_140608264
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:44 schreef utopie het volgende:

[..]

ik denk dat je goed op weg bent naar een ban
zou niet weten waarom ?

staat nergens dat dit het watch dogs topic is waar alleen positief geluld moet worden over het spel?
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 20:53:04 #269
65252 Bart
pi_140608306
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Photomorti het volgende:

[..]

zou niet weten waarom ?

staat nergens dat dit het watch dogs topic is waar alleen positief geluld moet worden over het spel?
Jawel. Lees de posts van meerdere mods nog eens door.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:53:56 #270
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140608341
quote:

[..]

zou niet weten waarom ?

Voor het geval je het nog niet had gelezen;

Gister had je het alleen maar over hoe slecht WD wel niet is en hoe fake en lelijk en slechte psyhics en zat je GTA zo'n beetje de hemel in te prijzen :')
pi_140608356
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:53 schreef Bart het volgende:

[..]

Jawel. Lees de posts van meerdere mods nog eens door.
Dus kritiek leveren mag niet meer op games hmmm naja ik vind het spel echt heerlijk want de auto's voelen zo goed aan net alsof je een erica terpstra simulator aan het spelen bent en ik ben al jaren fan dus top spel!
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 20:56:04 #272
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140608450
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:54 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Dus kritiek leveren mag niet meer op games hmmm naja ik vind het spel echt heerlijk want de auto's voelen zo goed aan net alsof je een erica terpstra simulator aan het spelen bent en ik ben al jaren fan dus top spel!
Maar het is wel schijt irritant dat je er over bezig blijft. Ja het kan beter maar dat weten we onderhand allemaal wel. Zo makkelijk om een slecht ding eruit te pakken en daar over te blijven zeiken maar de leuke dingen van het spel daar hoor ik je niet over.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:56:29 #273
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140608474
quote:

quote:

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:16 schreef Photomorti het volgende:

[..]

kijk hoe prachtig het rijden was in gta 4 , heerlijk realistische handling en dan gta 5 auto's die van 200 naar 0 remmen in 1 seconde , auto's die vastgelijmd lijken te zitten aan de weg.

Zo zonde , daarom vond ik gta 4 zo vet het voelde allemaal realistisch aan het hele idee van een geloofwaardige stad valt meteen weg als de auto's waarmee je rondrijdt aanvoelen als stukken kanker op een stokje
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Photomorti het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Photomorti het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:50 schreef Photomorti het volgende:

[..]

nee niet echt impressed
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Photomorti het volgende:
quote:
quote:

:s)
pi_140608493
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Maar het is wel schijt irritant dat je er over bezig blijft. Ja het kan beter maar dat weten we onderhand allemaal wel. Zo makkelijk om een slecht ding eruit te pakken en daar over te blijven zeiken maar de leuke dingen van het spel daar hoor ik je niet over.
ik vind het leuk dat de wapens klinken als speelgoed geweren want nu ben ik minder bang als ik multiplayer speel dus dat is wel top!
Ehmm
pi_140608512
Is iemand al een missie met tijdslimiet tegengekomen?
pi_140608514
hahaha gaat hij al me berichten quoten :P
Ehmm
  zondag 1 juni 2014 @ 20:57:24 #277
65252 Bart
pi_140608518
quote:

[..]

Je snapt niet helemaal het verschil tussen 'kritiek leveren' en 'tot in den treure doorzeiken op ultiem vermoeiende een irritante wijze, terwijl je je punt al lang duidelijk hebt gemaakt, een punt dat verder niemand nog iets interesseert'. Het eerste is uiteraard geen probleem, jij doet het tweede.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:58:31 #278
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140608578
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:57 schreef Photomorti het volgende:
hahaha gaat hij al me berichten quoten :P
quote:

[..]

zou niet weten waarom ?

ik bewijs dat je alleen het tegendeel loopt te doen :)
  zondag 1 juni 2014 @ 21:00:55 #279
407635 warp995
pi_140608719
quote:

[..]

Je hebt de game niet eens :') ___!
  zondag 1 juni 2014 @ 21:02:15 #280
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140608815
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef warp995 het volgende:

[..]

Je hebt de game niet eens :') ___!
dit +1

nogmaals @ Photomorti; ga gewoon terug naar SEX ofzo :* in plaats van hier alleen maar te zieken over hoe 'slecht' het spel in het algemeen is en hoe goed GTA wel niet is. Nogmaals dit topic gaat over Watch Dogs
  zondag 1 juni 2014 @ 21:02:31 #281
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140608829
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef Photomorti het volgende:

[..]

ik vind het leuk dat de wapens klinken als speelgoed geweren want nu ben ik minder bang als ik multiplayer speel dus dat is wel top!
Gelukkig dan kun je dat met een gerust hart blijven spelen.

Zuurpruimpje van me
pi_140609100
We moeten wel beseffen dat Photomorti gewoon een tere ziel is, die jongen heeft het al niet makkelijk, eerst soldaatje spelen, nu een beetje aanschooieren als stratenmaker, dan begrijp ik best dat hij al die frustraties uit zijn miserabele leven ergens kwijt moet. Wel jammer dat het dan hier moet maarja het zit niet altijd mee, toch Marco?
  zondag 1 juni 2014 @ 21:09:56 #283
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609196
https://www.flickr.com/photos/morti/

LELELELELEL :') :') :D _O- :') :'') :D :D ;D _O- !!!!!!!!!1!11111
pi_140609280
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:07 schreef Niek. het volgende:
We moeten wel beseffen dat Photomorti gewoon een tere ziel is, die jongen heeft het al niet makkelijk, eerst soldaatje spelen, nu een beetje aanschooieren als stratenmaker, dan begrijp ik best dat hij al die frustraties uit zijn miserabele leven ergens kwijt moet. Wel jammer dat het dan hier moet maarja het zit niet altijd mee, toch Marco?
En nog erger is... degene die erop reageren :')
  zondag 1 juni 2014 @ 21:11:39 #285
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609290
quote:
Je post maakt nog indruk ook _O-

''Fotografie / Opperman stratenmakerij bij Zelfstandig ondernemer
Vorige: Koninklijke Landmacht''
  zondag 1 juni 2014 @ 21:13:19 #286
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140609377
Ehmmm, kunnen we nou allemaal niet gewoon even lief tegen elkaar doen en het niet als een kleuterklas op de man gaan spelen.

Verdorie zeg, ik werk elke dag met mensen met een verstandelijke beperking en die zijn minder kinderachtig dan een aantal posters in dit topic :')

/voormalig modje modus....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_140609440
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Klonk het volgende:
Ehmmm, kunnen we nou allemaal niet gewoon even lief tegen elkaar doen en het niet als een kleuterklas op de man gaan spelen.

Verdorie zeg, ik werk elke dag met mensen met een verstandelijke beperking en die zijn minder kinderachtig dan een aantal posters in dit topic :')

:o _O-
  zondag 1 juni 2014 @ 21:15:25 #288
407635 warp995
pi_140609501
quote:
_O-
  zondag 1 juni 2014 @ 21:15:45 #289
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609525
van soldaatje spelen naar stratenmaker is niet best trouwens

SPOILER
pi_140609529
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Klonk het volgende:

Goed idee, om het goed te maken zal ik 10 pizza's voor Photomorti bestellen. *O*

SPOILER
pi_140609575
Werkt de companion app bij iemand? Kan al een tijdje geen verbinding maken...
  zondag 1 juni 2014 @ 21:17:30 #292
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140609652
quote:
15s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:15 schreef utopie het volgende:
van soldaatje spelen naar stratenmaker is niet best trouwens

[spoiler][ afbeelding ]/spoiler]
Moet ik nou echt mijn blauwe broek voor jou uit de kast gaan halen }:|

Gewoon als user tot user gewoon het vriendelijke verzoek om te kappen met dat geziek, gewoon negeren, gaat vanzelf weg :)
  zondag 1 juni 2014 @ 21:18:11 #293
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140609690
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef Niek. het volgende:
Werkt de companion app bij iemand? Kan al een tijdje geen verbinding maken...
Servers van Ubisoft zijn wat wankel vandaag, app nog niet geprobeerd maar wie weet heeft het iets met elkaar te maken?
  zondag 1 juni 2014 @ 21:18:30 #294
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609707
Photomorti staat zelfs KvK geregistreerd
  zondag 1 juni 2014 @ 21:18:41 #295
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140609713
oke genoeg zo
  zondag 1 juni 2014 @ 21:19:47 #296
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140609770
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:18 schreef utopie het volgende:
oke genoeg zo
Braaf en anders kom je hacken tot niet alleen je nichtje maar ook je neefje en je zus dood gaan
  zondag 1 juni 2014 @ 21:26:35 #297
407635 warp995
pi_140610126
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef Klonk het volgende:

[..]

Braaf en anders kom je hacken tot niet alleen je nichtje maar ook je neefje en je zus dood gaan
Klonk houdt de orde hier :P
  zondag 1 juni 2014 @ 21:28:02 #298
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140610203
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef warp995 het volgende:

[..]

Klonk houdt de orde hier :P
Als ik vechtende downers uit elkaar kan houden dan moet een paar zolderkamerautisten ook geen probleem zijn :P
  zondag 1 juni 2014 @ 21:29:03 #299
407635 warp995
pi_140610264
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

Als ik vechtende downers uit elkaar kan houden dan moet een paar zolderkamerautisten ook geen probleem zijn :P
_O- _O_
pi_140610286
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

Autist? Nee joh, we zijn gewoon een troll aan het terug trollen ;)
  zondag 1 juni 2014 @ 21:29:57 #301
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_140610325
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:29 schreef Niek. het volgende:

[..]

Autist? Nee joh, we zijn gewoon een troll aan het terug trollen ;)
En wat heeft je mamma ooit geleerd?

Niet doen, don't feed the trolls
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')