Of hij valt gewoon uit. Volgende keer maar even temperaturen in de gaten houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een BSOD door een game? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, specs?
IK heb redelijk dezelfde specx, alleen een 940, 6GB en een HD7790.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of hij valt gewoon uit. Volgende keer maar even temperaturen in de gaten houden.
Specs: Phenom II X4 955, 8 GB RAM, Radeon HD 5770
ik heb ook bsodquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of hij valt gewoon uit. Volgende keer maar even temperaturen in de gaten houden.
Specs: Phenom II X4 955, 8 GB RAM, Radeon HD 5770
Voor mijn kaart is v14.4 de nieuwste versie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK heb redelijk dezelfde specx, alleen een 940, 6GB en een HD7790.
Temp van m'n proc en videokaart tikken tijdens het spelen de 60 graden aan (vanaf +/-80-85 graden wordt het kritisch voor AMD kaarten)
En zoals ik in het vorige deel al zei, 14.6 drivers zijn uit en hebben optimalisaties voor Watch Dogs.
Ik kom er niet eens inquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUUUCK UPLAY DIE TELKENS MIJN OPGESLAGEN WACHTWOORD TOCH NIET HEEFT OPGESLAGEN
Ja dat dus ook, en zelfs voor offline mode moet je inloggen zie ik nuquote:
hmm.. apart.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Voor mijn kaart is v14.4 de nieuwste versie.
Heb v14.6 Beta gedownload, maar dan zegt-ie dat er niets valt bij te werken.
waar en wanneer heb je 'm besteld ? Gister was hemelvaartdag dus werden bestellingen niet verzendklaar gemaakt/bezorgdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:11 schreef warp995 het volgende:
Godver, is er vandaag geen post gebracht, kan ik nog een dag wachten
Woensdag had ik hem besteld, misschien is hij wat later op de post gedaan aangezien ik ook nog wat anders had besteld wat er ook nog niet is. Waarschijnlijk morgen dus en ligt idd aan hemelvaart.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:12 schreef utopie het volgende:
[..]
waar en wanneer heb je 'm besteld ? Gister was hemelvaartdag dus werden bestellingen niet verzendklaar gemaakt/bezorgd
Misschien heb je 'm daarom nog niet ?
Bidden maar dat die morgen komt anders mag je tot dinsdag wachten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:11 schreef warp995 het volgende:
Godver, is er vandaag geen post gebracht, kan ik nog een dag wachten
Ja ik hoop het echt, luie honden van de postquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bidden maar dat die morgen komt anders mag je tot dinsdag wachten.
Ben er net een stukje over aan het typen. Dat racen is echt tof.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:33 schreef utopie het volgende:
zonet even wat races gedaan met andere onbekenden. Iedereen was aan het praten. wat heb ik gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |