Of hij valt gewoon uit. Volgende keer maar even temperaturen in de gaten houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een BSOD door een game? Dat heb ik nog nooit meegemaakt, specs?
IK heb redelijk dezelfde specx, alleen een 940, 6GB en een HD7790.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of hij valt gewoon uit. Volgende keer maar even temperaturen in de gaten houden.
Specs: Phenom II X4 955, 8 GB RAM, Radeon HD 5770
ik heb ook bsodquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of hij valt gewoon uit. Volgende keer maar even temperaturen in de gaten houden.
Specs: Phenom II X4 955, 8 GB RAM, Radeon HD 5770
Voor mijn kaart is v14.4 de nieuwste versie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK heb redelijk dezelfde specx, alleen een 940, 6GB en een HD7790.
Temp van m'n proc en videokaart tikken tijdens het spelen de 60 graden aan (vanaf +/-80-85 graden wordt het kritisch voor AMD kaarten)
En zoals ik in het vorige deel al zei, 14.6 drivers zijn uit en hebben optimalisaties voor Watch Dogs.
Ik kom er niet eens inquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUUUCK UPLAY DIE TELKENS MIJN OPGESLAGEN WACHTWOORD TOCH NIET HEEFT OPGESLAGEN
Ja dat dus ook, en zelfs voor offline mode moet je inloggen zie ik nuquote:
hmm.. apart.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Voor mijn kaart is v14.4 de nieuwste versie.
Heb v14.6 Beta gedownload, maar dan zegt-ie dat er niets valt bij te werken.
waar en wanneer heb je 'm besteld ? Gister was hemelvaartdag dus werden bestellingen niet verzendklaar gemaakt/bezorgdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:11 schreef warp995 het volgende:
Godver, is er vandaag geen post gebracht, kan ik nog een dag wachten
Woensdag had ik hem besteld, misschien is hij wat later op de post gedaan aangezien ik ook nog wat anders had besteld wat er ook nog niet is. Waarschijnlijk morgen dus en ligt idd aan hemelvaart.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:12 schreef utopie het volgende:
[..]
waar en wanneer heb je 'm besteld ? Gister was hemelvaartdag dus werden bestellingen niet verzendklaar gemaakt/bezorgd
Misschien heb je 'm daarom nog niet ?
Bidden maar dat die morgen komt anders mag je tot dinsdag wachten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:11 schreef warp995 het volgende:
Godver, is er vandaag geen post gebracht, kan ik nog een dag wachten
Ja ik hoop het echt, luie honden van de postquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bidden maar dat die morgen komt anders mag je tot dinsdag wachten.
Ben er net een stukje over aan het typen. Dat racen is echt tof.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:33 schreef utopie het volgende:
zonet even wat races gedaan met andere onbekenden. Iedereen was aan het praten. wat heb ik gelachen
tering grappig manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben er net een stukje over aan het typen. Dat racen is echt tof.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:15 schreef Rezania het volgende:
Net 1900 dollar gejat van een koppel waarbij de vrouw 2 baantjes had, omdat haar man kanker had, en terwijl ze zat te janken dat ze het niet langer vol kon houden. Ik ben een held, echt waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Ohja, leidingen onder de weg opblazenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:35 schreef utopie het volgende:
[..]
tering grappig maniedereen afsnijden en van die bommen onder het asfalt af laten gaan ofzo. Wat al helemaal leuk was is dat iedereen een headset had en iedereen met elkaar zat te lullen
heb er weer een paar PSN vrienden bij haha
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Oh, dat heb ik dan net niet gezien. Ik pakte het geld en ik sloot de camera weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
is dat tijdens een missie of free roaming ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan net niet gezien. Ik pakte het geld en ik sloot de camera weer.
Free roaming.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:48 schreef utopie het volgende:
[..]
is dat tijdens een missie of free roaming ?
Tijdens freeroaming word alles willekeurig gegenereerd. Ik heb al eens een predikant gehad die tegen geweld was, maar tevens gezocht werd voor geweldpleging, fraude en hatecrimesquote:
Sowieso de auto, de guns boeien eigenlijk vrij weinig in dit spel. Volgens mij kan je met je silenced 1911 pistool de hele game uitspelen, en die krijg je heel vroegquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:03 schreef utopie het volgende:
hey, ff vraagje; met welke Uplay-coins aankoop ga ik het meeste plezier beleven? Met de golden deagle(30c) of de stealthcar(40c) ? Ik heb nu 30 uplay coins dus voor de stealthcar moet ik nog even 10 coins meer halen
Inderdaad. Helaas is het spel in het laatste jaar minder geworden. Zie deze tekst die ik al eens eerder al gepost:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:26 schreef ZodiaX het volgende:
Er had zoveel meer in WD kunnen zitten waardoor het echt een topper zou kunnen zijn.
quote:I have a real life mate that works at this game and he told me that not even 100 more years of delays will be able to fix this game. He said it's broken beyond repairs and chopped to the point where some cutscenes refer to things that don't even exist in the game anymore...
I've had the chance to play a build of this game 1 year ago, that looked 10 times better than it does now believe it or not.
They had the game to the point where it looked and acted amazing and by amazing I mean much shittier than gta5 but 1000 times better than what it will come out today.
There was so much shit that you could do in the game that has been cut off to fit the memory of the "new gen" consoles.
They actually cut so much stuff from every corner, that at one point they realized they cut too much and had to start reintegrating shit back into the game under different forms, most of them very limited in detail.
1 month ago, the game was so incredibly fucked up, cut and glued back together that ubisoft had to urgently hire a team of .plan assistants and perform some sort of documentation and archeology on the shit ubisoft had, just to be able to puzzle all the shit together without leaving out important things.
They invested over 20 million dollars in fixing bugs just in the last TWO MONTHS ALONE!
I can't provide any of my sources but whoever wants to take my word for it, can chose to do it, I have no interest in spreading rumors.
It's what I know from the inside through a direct real life friend that works there.
Toch wel waarheid gebleken als je het mij vraagt.quote:The sad part is that in those comparisons between what is deemed to be target render / fake prerendered stuff and what is shown today, the prerendered stuff really was how the game looked in reality and I've seen it with my own eyes in real time.
They really did have a great game to begin with but it took 16gb of the fastest ddr3 memory to run it at 40-50 fps on pc and on xbox one it didn't even start for a long while...
They had to use huge ass xbox one dev kits to start it and debug it.
I don't know the story of the ps4 one but I do know that the Wii U has been put on ice because they had a unique build for that game and they required the help of the whole team on wii u to get the shit sorted out on PC, PS4 and XBONE.
The wii u, won't even have mp if I recall correctly.
Not sure if that was announced publicly.
Als dit waar is zijn het echt bagger developers. Ieder met een klein beetje verstand van developing weet dat je niet eerst het allerbeste wat je maar kunt gaat maken om dan een markt van 5% aan te spreken (16+ GB RAM), maar gewoon gedurende het gehele proces de resources in de gaten houdt en kijkt of hetgeen wat je wil bereiken realistisch is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas is het spel in het laatste jaar minder geworden. Zie deze tekst die ik al eens eerder al gepost:
[..]
[..]
Toch wel waarheid gebleken als je het mij vraagt.
Daar geloof je toch geen hol vanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas is het spel in het laatste jaar minder geworden. Zie deze tekst die ik al eens eerder al gepost:
[..]
[..]
Toch wel waarheid gebleken als je het mij vraagt.
Altijd tot het eind krijgen "Intrusion detected" heft verder geen gevolgen en er komt ook geen politie op je af.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan net niet gezien. Ik pakte het geld en ik sloot de camera weer.
Dat lukt mij prima inderdaad en 't is stil dus de anderen valt het niet op.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sowieso de auto, de guns boeien eigenlijk vrij weinig in dit spel. Volgens mij kan je met je silenced 1911 pistool de hele game uitspelen, en die krijg je heel vroeg
Met EVGA Precision X kan je precies aangeven bij welke temperaturen hoe hard je fan moet draaien. Geen idee of het met AMD kaarten werkt maar als het werkt is het wel een oplossing voor je. Overigens kan je denk ik beter je kaart uit je pc halen en dan goed stofvrij maken, dan kan zomaar 30 graden schelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:21 schreef ems. het volgende:
Nu het hier toch zo intensief over AMD kaarten gaat, even een (offtopic) vraagje tussendoor:
Ik heb een 6970HD van zo'n 3 jaar oud (battlefield 3 aankoop). Sinds anderhalf jaar heb ik problemen met de koeling. De fan draait nog goed en hard genoeg om overhitten te vermijden dus dat is niet het probleem. Het gaat echter fout omdat de kaart niet zelf in staat is om in te schatten wanneer de fan harder moet draaien en dan lopen spellen vast om vervolgens na 8 seconden weer verder te gaan of juist te crashen.
Als 'oplossing' hiervoor zet ik de fan manueel op het gewenste percentage waardoor ik alle games alsnog prima kan spelen, echter lijkt het me vreemd dat een kaart niet in staat is om zelf zijn temperatuur te regelen
Watch dogs hetzelfde verhaal. Spel loopt super, geen drops en zeer degelijke fps voor zo'n 'oude' kaart, maar als ik de fan niet manueel instel op 52% dan krijg ik op een gegeven moment een driver-crash.
Iemand een idee waardoor de kaart zich consistent blijft vergissen in de fansnelheid
kleine toevoeging: De fan gaat tijdens games wel degelijk uit zichzelf harder draaien, echter is het elke keer blijkbaar -net- niet hard genoeg om een crash te vermijden.
Ik heb nog geen silenced smg maar zal er zo eens naar kijken, kreeg je die ergens gratis toevallig?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
Silenced .45 SMG zweer ik bij. Zo ongelofelijk chill. Gewoon met focus net 8 gasten geheadshotted, so overpowered is die combo
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ging net iemand hacken. Stapt hij uit zijn auto en ik stap er in. Hij kon me niet vinden
Ik ben er nog niet maar heb je com jammers/blackouts gebruikt? Die vond ik erg handig in andere missies..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:21 schreef utopie het volgende:
wat een TIEFUSSSSSSSS missie dat je uit de gevangenis moet ontsnappen__________ gewoon 10 keer de tijd genomen het te proberen en nu ben ik er wel klaar mee.... hoe de neuk moet je die missie wel ooit doen man?!!?
je belandt in de gevangenis waar alles van je afgepakt is behalve je foon en je moet zo zien te ontsnappenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet maar heb je com jammers/blackouts gebruikt? Die vond ik erg handig in andere missies..
Veel cover gebruiken en zoveel mogelijk camera's hacken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:21 schreef utopie het volgende:
wat een TIEFUSSSSSSSS missie dat je uit de gevangenis moet ontsnappen__________ gewoon 10 keer de tijd genomen het te proberen en nu ben ik er wel klaar mee.... hoe de neuk moet je die missie wel ooit doen man?!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |