Ok, nu net gedaan, en het bevestigd mijn standpunt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ga jij GTA 4 nog maar een spelen![]()
Ik vind hem leuker dan GTA 5. GTA heeft een rijkere wereld en veel meer kleine details, maar de dingen die je kan doen in Watch Dogs zijn een stuk leuker. GTA werd snel een beetje saai.
Correctie: Just cause I GTA I Watch dogsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:19 schreef ems. het volgende:
Laten we voorop stellen dat Just cause > GTA > Watch dogs.
Hopelijk, da's altijd leuk. Vooral in Mafia II was ik echt jaren bezig met het verzamelen van weer wat geldquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Criminal Convoys zijn tof! Is er trouwens nog een moment in de storyline van het spel dat je al je geld en wapens kwijtraakt? (zoals in Maffia II)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door utopie op 31-05-2014 14:43:40 ]
Mwa, Just cause valt iets meer buiten de boot maar Watch Dogs is wat mij betreft vrij duidelijk het liefdeskindje van GTA en Far Cry 3. Ik vind ze in ieder geval wel degelijk vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Correctie: Just cause I GTA I Watch dogs
Drie sandbox games maar verder zo compleet anders.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:37 schreef utopie het volgende:
Zojuist mijn harde schijf vervangen met een 1GB SSHD. Leuk om te zien wat voor schroefjes ze gebruikenNu alle store aankopen en savefiles weer terugzetten
1GB SSHD ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
leuk dat je het zelf nog even veranderde maar tegen de tijd dat je dit ge-quote hebt had ik het al verandert naar TBquote:
SSDquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:11 schreef utopie het volgende:
[..]
leuk dat je het zelf nog even veranderde maar tegen de tijd dat je dit ge-quote hebt had ik het al verandert naar TB
ja nu heb ik ook nog mijn save data verkeerd opgeslagen op de USB en nu ben ik al mijn saves kwijt. Zat op 60% met watch dogesquote:
wankerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:14 schreef utopie het volgende:
ik ben er verder wel blij mee[ afbeelding ]
Heb je al een kijkje genomen op de officiele fora? Kans is groter dat je daar iets/meer vindt. En anders een support ticket openen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:49 schreef Flitskikker het volgende:
Probleem hier wat uitgebreider beschreven:
http://steamcommunity.com(...)/540743212380401243/
Werkt het bij jullie wel op dit moment? (Pc-versie)
Dit. Heb de eerste 3 missies gedaan in de campaign, en daarna eigenlijk alleen maar ctOS torens unlocked, overal in lopen checken, fixer missies aan het doen, gang hideouts, en binnenkort eens online spul proberen. Daarna ga ik misschien wel weer eens verder met het "verhaal".quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:07 schreef Badr_Harry het volgende:
Momenteel overal mee bezig behalve met de main story.:P
Heb maar een ticket aangemaakt. Op het forum staat wel een topic over het probleem, maar zonder reacties van Ubi.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Heb je al een kijkje genomen op de officiele fora? Kans is groter dat je daar iets/meer vindt. En anders een support ticket openen.
Net een sul neergeschoten die dacht me te hacken toen ie 3 meter bij me vandaan stond :p
haha ik heb als eerst die torens gehaald.. toen deel 1 gehaald en nu eigenlijk alleen maar side dingen.. online wil ik vanavond gaan doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit. Heb de eerste 3 missies gedaan in de campaign, en daarna eigenlijk alleen maar ctOS torens unlocked, overal in lopen checken, fixer missies aan het doen, gang hideouts, en binnenkort eens online spul proberen. Daarna ga ik misschien wel weer eens verder met het "verhaal".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |