Als het zou werkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:34 schreef Zolder het volgende:
Dat elkaar online lopen hacken is echt leuk
Op PC bij de meesten ook.quote:
Ja...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand überhaupt al de mobile app geïnstalleerd?
Dat ligt aan de Next-Gen consoles die toch niet zo Next-Gen zijn al men beloofd had.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:24 schreef -CRASH- het volgende:
Nou zeg... een waterval die eruitziet als een kabbelend beekje.
Dat hadden ze toch echt beter voor elkaar kunnen krijgen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:
en dit is dus de reden dat ik watchdogs niet zal kopen
Dat krijg je met je Havok Physics. Net als JC2.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:
en dit is dus de reden dat ik watchdogs niet zal kopen , ik hoop dat er voor de pc physics mods komen want dit is echt 1 grote grap.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
daarom is gta 5 vergeleken met 4 ook 1 fucking wanproduct
Nah, iedereen vindt GTA V zo geweldig, maar qua realisme, verhaal en immersie vind ik IV toch wel stuk-ken beter.quote:
Ja, gisteravond uren lang gebruikt, samen met mn broer, de ene keer hij racen en ik hem aanvallen via de app en daarna omgekeerd, enorm leuk om te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand überhaupt al de mobile app geïnstalleerd?
kijk hoe prachtig het rijden was in gta 4 , heerlijk realistische handling en dan gta 5 auto's die van 200 naar 0 remmen in 1 seconde , auto's die vastgelijmd lijken te zitten aan de weg.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:16 schreef Photomorti het volgende:
[..]
kijk hoe prachtig het rijden was in gta 4 , heerlijk realistische handling
Inderdaad. Erg jammer. Blijkbaar kunnen deze autisten niet inzien dat het verschillende games zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:25 schreef utopie het volgende:
te veel GTA gelul in een topic wat voor WD bedoeld is
zoveel verschillen de games niet eens pauperquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg jammer. Blijkbaar kunnen deze autisten niet inzien dat het verschillende games zijn.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
zoveel verschillen de games niet eens pauper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |