Correctie: Just cause I GTA I Watch dogsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:19 schreef ems. het volgende:
Laten we voorop stellen dat Just cause > GTA > Watch dogs.
Hopelijk, da's altijd leuk. Vooral in Mafia II was ik echt jaren bezig met het verzamelen van weer wat geldquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Criminal Convoys zijn tof! Is er trouwens nog een moment in de storyline van het spel dat je al je geld en wapens kwijtraakt? (zoals in Maffia II)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door utopie op 31-05-2014 14:43:40 ]
Mwa, Just cause valt iets meer buiten de boot maar Watch Dogs is wat mij betreft vrij duidelijk het liefdeskindje van GTA en Far Cry 3. Ik vind ze in ieder geval wel degelijk vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Correctie: Just cause I GTA I Watch dogs
Drie sandbox games maar verder zo compleet anders.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:37 schreef utopie het volgende:
Zojuist mijn harde schijf vervangen met een 1GB SSHD. Leuk om te zien wat voor schroefjes ze gebruikenNu alle store aankopen en savefiles weer terugzetten
1GB SSHD ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
leuk dat je het zelf nog even veranderde maar tegen de tijd dat je dit ge-quote hebt had ik het al verandert naar TBquote:
SSDquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:11 schreef utopie het volgende:
[..]
leuk dat je het zelf nog even veranderde maar tegen de tijd dat je dit ge-quote hebt had ik het al verandert naar TB
ja nu heb ik ook nog mijn save data verkeerd opgeslagen op de USB en nu ben ik al mijn saves kwijt. Zat op 60% met watch dogesquote:
wankerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:14 schreef utopie het volgende:
ik ben er verder wel blij mee[ afbeelding ]
Heb je al een kijkje genomen op de officiele fora? Kans is groter dat je daar iets/meer vindt. En anders een support ticket openen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:49 schreef Flitskikker het volgende:
Probleem hier wat uitgebreider beschreven:
http://steamcommunity.com(...)/540743212380401243/
Werkt het bij jullie wel op dit moment? (Pc-versie)
Dit. Heb de eerste 3 missies gedaan in de campaign, en daarna eigenlijk alleen maar ctOS torens unlocked, overal in lopen checken, fixer missies aan het doen, gang hideouts, en binnenkort eens online spul proberen. Daarna ga ik misschien wel weer eens verder met het "verhaal".quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:07 schreef Badr_Harry het volgende:
Momenteel overal mee bezig behalve met de main story.:P
Heb maar een ticket aangemaakt. Op het forum staat wel een topic over het probleem, maar zonder reacties van Ubi.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Heb je al een kijkje genomen op de officiele fora? Kans is groter dat je daar iets/meer vindt. En anders een support ticket openen.
Net een sul neergeschoten die dacht me te hacken toen ie 3 meter bij me vandaan stond :p
haha ik heb als eerst die torens gehaald.. toen deel 1 gehaald en nu eigenlijk alleen maar side dingen.. online wil ik vanavond gaan doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit. Heb de eerste 3 missies gedaan in de campaign, en daarna eigenlijk alleen maar ctOS torens unlocked, overal in lopen checken, fixer missies aan het doen, gang hideouts, en binnenkort eens online spul proberen. Daarna ga ik misschien wel weer eens verder met het "verhaal".
Als het zou werkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:34 schreef Zolder het volgende:
Dat elkaar online lopen hacken is echt leuk
Op PC bij de meesten ook.quote:
Ja...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand überhaupt al de mobile app geïnstalleerd?
Dat ligt aan de Next-Gen consoles die toch niet zo Next-Gen zijn al men beloofd had.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:24 schreef -CRASH- het volgende:
Nou zeg... een waterval die eruitziet als een kabbelend beekje.
Dat hadden ze toch echt beter voor elkaar kunnen krijgen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:
en dit is dus de reden dat ik watchdogs niet zal kopen
Dat krijg je met je Havok Physics. Net als JC2.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef Photomorti het volgende:
en dit is dus de reden dat ik watchdogs niet zal kopen , ik hoop dat er voor de pc physics mods komen want dit is echt 1 grote grap.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
daarom is gta 5 vergeleken met 4 ook 1 fucking wanproduct
Nah, iedereen vindt GTA V zo geweldig, maar qua realisme, verhaal en immersie vind ik IV toch wel stuk-ken beter.quote:
Ja, gisteravond uren lang gebruikt, samen met mn broer, de ene keer hij racen en ik hem aanvallen via de app en daarna omgekeerd, enorm leuk om te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand überhaupt al de mobile app geïnstalleerd?
kijk hoe prachtig het rijden was in gta 4 , heerlijk realistische handling en dan gta 5 auto's die van 200 naar 0 remmen in 1 seconde , auto's die vastgelijmd lijken te zitten aan de weg.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:16 schreef Photomorti het volgende:
[..]
kijk hoe prachtig het rijden was in gta 4 , heerlijk realistische handling
Inderdaad. Erg jammer. Blijkbaar kunnen deze autisten niet inzien dat het verschillende games zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:25 schreef utopie het volgende:
te veel GTA gelul in een topic wat voor WD bedoeld is
zoveel verschillen de games niet eens pauperquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg jammer. Blijkbaar kunnen deze autisten niet inzien dat het verschillende games zijn.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
zoveel verschillen de games niet eens pauper
precies.. mijn eerste ervaring was ook negatief maar nu heel erg positief. Auto rijden gaat stukken beter en er is naar de main story nog genoeg te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:04 schreef warp995 het volgende:
Je moet kijken naar wat die game wel is, en niet wat het niet is.
haha, iemand voelt zich aangesprokenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
zoveel verschillen de games niet eens pauper
Je bedoelt de physics in gta4 waar je een schommel kon gebruiken om een auto over eeb flat te lanceren?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
Ja net zoals gta 5 ook totaal verneukt door die arcade physics lijkt wel een nieuwe trend te worden.
Ik geniet veel meer van games als de physics realistisch aanvoelen zeker in zo een open world game daarom is gta 5 vergeleken met 4 ook 1 fucking wanproduct
Laten wij hem maar gewoon negeren. Hij probeert dingen uit te lokken en zolang mensen daarop ingaan, gaat hij door. Geen aandacht aan schenken en het gaat over.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mongooltje? Serieus?
Hou jij eens gewoon op met doen alsof GTA het ejaculaat der goden in disc-vorm is.
Ook op gta valt genoeg aan te merken, maar dat schijnt niet te moge.
Je voegt niets constructiefs toe in dit hele topic, alleen maar gezeik over de game, je verdoet je eigen tijd en de schermruimte van veel mensen. Maar hé, ieder z'n eigen hobby.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:15 schreef Photomorti het volgende:
[..]
dus als je de game niet speelt of wilt spelen mag je hier niet posten?
is dit het zeikkleuter topic op fok ofzo?
Heb je hier iets aan? http://segmentnext.com/20(...)s-freezes-and-fixes/ Bij nr 11 staat een parameter die je kan aanpassen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:34 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou zweren dat ik gister in deze thread een fix had gevonden voor die frame drops op de pc, door het spel te starten met een bepaalde parameter ofzo, welke was dit ook alweer?
Wolfenstein is echt de moeite waard man, een fantastisch verhaal en 't is gewoon 10 uur fun, en fun.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:47 schreef warp995 het volgende:
Zit ook nog te denken om wolfenstein te kopen terwijl ik deze week al watch dog, assassins creed 3 en black flag heb gehaald
Iemand of het de moeite waard is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa? Ik vraag me wel af waar ik de tijd vandaan haal met al die gamesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wolfenstein is echt de moeite waard man, een fantastisch verhaal en 't is gewoon 10 uur fun, en fun.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Niek. het volgende:
Iemand heeft alle QR codes gescand.Mooi, het is het dus echt niet waard om zelf te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Inderdaad goed item, ben erg benieuwd hoe de volgende Watch Dogs gaat worden en wat ze gaan veranderen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:59 schreef Cikx het volgende:
Goed item over waarom de wereld van WD niet 'echt' aanvoelt.
http://www.gamespot.com/v(...)l-real/2300-6419045/
Niemand heeft 'em inderdaad gekocht of gepreordered. Wat een flop!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Photomorti het volgende:
en watchdogs was zo een mega hype iedereen WOW dit word het gaafste spel ooit en dan blijkt het zo een flop te zijn ongelofelijk
naja je snapt wel wat ik bedoel , die enorme downgrade die ze hebben gedaan als je kijkt naar de e3 trailer en nu dikke faalquote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Niemand heeft 'em inderdaad gekocht of gepreordered. Wat een flop!
Die next-gen consoles kunnen zo'n spel helemaal niet aan, laat staan de last-gen consoles. Je had dan ook wel een beest van een pc nodig gehad.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Photomorti het volgende:
[..]
naja je snapt wel wat ik bedoel , die enorme downgrade die ze hebben gedaan als je kijkt naar de e3 trailer en nu dikke faal
De next-gen consoles zijn dan ook een enorme teleurstelling.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die next-gen consoles kunnen zo'n spel helemaal niet aan, laat staan de last-gen consoles. Je had dan ook wel een beest van een pc nodig gehad.
Ja deze graphics hadden we op pc al jaren en dit noemen ze dan next genquote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
De next-gen consoles zijn dan ook een enorme teleurstelling.
Jordi Chin, fucking psychoquote:
Ziet er niet uit, inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:50 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja deze graphics hadden we op pc al jaren en dit noemen ze dan next gen![]()
nee niet echt impressed
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Niek. het volgende:
Iemand heeft alle QR codes gescand.Ah, dat is de code die er echt achter staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze ook allemaal gevonden maar niet met m'n echte foon ingescanned.. had ik eigenlijk wel moeten doen want je weet dat daar iets te vinden is in principe.
[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 01-06-2014 01:29:47 ]
Joh, blijf eens van de drugs afquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:23 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb al lang geen GTA meer gespeeld, maar kijk wel regelmatig naar gameplay (zeker van de mannen van Roosterteeth/Achievement hunter, altijd lachen).
Wereld van GTA is groter, meer verschillende missies en wapens en voertuigen enzo, maar das mijn punt niet. Als ik die gameplay zie, heb ik het gevoel altijd dat GTA meer een decor schildert waar je in beweegt, terwijl ik met Watch Dogs toch meer een verbinding voel met de wereld (heb het hier over freeroam, dus niet het verhaal). Of ben ik de enige met dit gevoel? Kan er ook enorm naast zitten natuurlijk
Watchdogs is nou niet bepaald arcade physics..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
Ja net zoals gta 5 ook totaal verneukt door die arcade physics lijkt wel een nieuwe trend te worden.
Kopen in winkels.. je hebt keuze uit een lange jas en pet, lange jas en pet, lange jas en pet en lange jas en pet...quote:
geen arcade physics? Heb je gezien hoe die motoren rijden ?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Photomorti het volgende:
Watchdogs is nou niet bepaald arcade physics..
Het is nog het beste te vergelijken met het rijden over een Belgische snelweg.
Maar die schuld ligt dus bij de Next-Gen consoles.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:49 schreef eight het volgende:
[..]
geen arcade physics? Heb je gezien hoe die motoren rijden ?
heb je poep in je ogen of heb je geen idee hoe physics er uit horen te zien zodat het een beetje geloofwaardig is.
Incorrect, de letterlijke schuld ligt bij de ontwikkelaars/sponsors die willen dat het spel op alledrie de platformen tegelijkertijd verschijnt op een bepaalde datum met zo min mogelijk problemen. Dat de PC oneindig meer potentie heeft is een feit, het is echter niet altijd (lees: meestal) lucratief heel andere versies te maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar die schuld ligt dus bij de Next-Gen consoles.
Helaas moet de PC versie van GTA V nog minstens tot half November wachten, al kan dat nog uitgesteld worden.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:07 schreef fokketiefok het volgende:
Ik vind 't allemaal wel meevallen met Watch Dogs. Speel dan toch liever een pot GTA Online.
klopt, Consoles levert meer geld op omdat games minder gekraakt worden of omdat men minder makkelijk aan een crack kan komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Incorrect, de letterlijke schuld ligt bij de ontwikkelaars/sponsors die willen dat het spel op alledrie de platformen tegelijkertijd verschijnt op een bepaalde datum met zo min mogelijk problemen. Dat de PC oneindig meer potentie heeft is een feit, het is echter niet altijd (lees: meestal) lucratief heel andere versies te maken.
Of althans, het kan lucratief zijn maar het is een vrij risicovolle onderneming die de geldmannen liever vermijden.
Dan ben ik precies het omgekeerde, want ik ben na missie 3 van act 1 alleen maar gaan freeroamen. En nu zit ik op het punt dat de laatste QR codes, en andere investigations en zo niet op m'n map staan, dus moet ik wel verder met de campaign.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef ZodiaX het volgende:
Het is geen slechte game.
Maar dit is wat er mis is met watch dogs...
In gta/Saints row ben ik veel meer bezig met freeroaming dan met missies,
In watch dogs wil ik eigenlijk alleen missies doen en heb ik niet zo'n zin in freeroaming.
de game voelt wat...saai... als je geen missies aan het doen bent.
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 1 juni 2014 03:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Dan ben ik precies het omgekeerde, want ik ben na missie 3 van act 1 alleen maar gaan freeroamen. En nu zit ik op het punt dat de laatste QR codes, en andere investigations en zo niet op m'n map staan, dus moet ik wel verder met de campaign.
QR codes staan op gebouwen, je moet eerst de code vinden en dan met een camera de code in beeld krijgen zodat je hem kunt scannen.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met qr codes en investigations eigenlijk ?ik zie het wel op de map staan, maar als ik er naartoe ga dan kan ik het niet vinden
oke bedankt man! Ik heb dat inderdaad gezien met dat er zo'n witte lijn is. Als ik die volg kom ik bij een kastje terecht. Er staat iets bij over netwerk kastje ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 10:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
QR codes staan op gebouwen, je moet eerst de code vinden en dan met een camera de code in beeld krijgen zodat je hem kunt scannen.
Bij Investigations moet je zo'n kastje hacken en meestal zie je als je bij de investigation aankomt dat er zo'n witte lijn uit het kastje komt, dan zit er aan het einde van die witte lijn een andere kast die je eerst moet hacken, als je dat doet wordt de lijn blauw en kan je dus het makkelijk toegankelijke kastje hacken en ben je binnen.
Heb je al op X gedrukt om je telefoon te pakken?quote:Op zondag 1 juni 2014 10:43 schreef utopie het volgende:
[..]
oke bedankt man! Ik heb dat inderdaad gezien met dat er zo'n witte lijn is. Als ik die volg kom ik bij een kastje terecht. Er staat iets bij over netwerk kastje ofzomaar ik kan er verder niks mee.. ook niet hacken. Moet ik eerst iets unlocken ofzo ? Sorry voor de vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |