Ach die hebben we hier ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Gs is af en toe nog grappig geschreven. Ze nemen zichzelf niet bijzonder serieus. En kunnen ook nog wel eens relativerend uit de hoek komen.
Joop is een extremistische omgeving, zonder humor, geen relativeringsvermogen en hebben voornamelijk reageerders met sympathieën naar dictators en massamoordenaars.
Mij heb je ook niet horen zeggen dat hier geen linksextremisten zitten. En als je dit niet extremistisch noemt, dan ben jij er dus ook 1 van.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
linkje erbij?
zulk soort schrijven vind je op FOK! ook, maar wat is nu precies extreem aan dit citaat?
Het idee dat de man in beginsel de beste bedoelingen had... klopt volgens jou niet?
Misschien heb je gelijk, maar waarom is dat idee dan politiek extreem ?
ojeee...quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Mij heb je ook niet horen zeggen dat hier geen linksextremisten zitten. En als je dit niet extremistisch noemt, dan ben jij er dus ook 1 van.
Politici en provocateurs zijn niet gek, weten precies wat hun uitspraken en uitspattingen veroorzaken bij de meeste kiezers en lezers.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Van Jole is knettergek, was hij altijd al.
Het feit dat je dat al wil zegt al genoeg. Dan ben je psychopatisch, dus gek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Politici en provocateurs zijn niet gek, weten precies wat hun uitspraken en uitspattingen veroorzaken bij de meeste kiezers en lezers.
Ach ja, op fok hebben we weer iemand als 'Geavanceerd'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)trijd_tegen_racisme/
Om te lachen![]()
Die Sylvia Stuurman is echt een compleet van de pot gerukte extremist
Ook daarin past het dus weer perfect bij GS waar ze de tegenhanger van willen zijn. Beiden staan garant voor enkel bagger.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
JOOP.nl is sowieso slechts voor een select groepje zwakzinnigen weggelegd. Voor de normale mens zoals wij is het niet te begrijpen wat ze er allemaal aan diarree uploaden.
waarom is ze een extremist?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)trijd_tegen_racisme/
Om te lachen![]()
Die Sylvia Stuurman is echt een compleet van de pot gerukte extremist
Van Jole is nooit meer geweest dan een bla bla bla mannetje, een talking headquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:57 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Politici en provocateurs zijn niet gek, weten precies wat hun uitspraken en uitspattingen veroorzaken bij de meeste kiezers en lezers.
In zekere zin 1 pot nat, maar het simpele verschil zit hem in het feit dat GS voor de belastingbetaler opkomt, terwijl Joop maar wat morrelt over de groep die nagenoeg geen verrijking voor de maatschappij is. Plus dat Joop voor de wat ongure types opkomt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:52 schreef voetnootje het volgende:
als joop.nl lnksradicaal is dan is gs rechtsradicaal
soort van gs voor de linkse mensen in nl
niet zo moeilijk doen
Lekker boeiend wat GeenStijl doet, als ik zeg dat de buurman een klootzak is dan is het gewoon zo, ongeacht de rest van de buren. Jij wilt het een altijd afdekken of goedpraten met het ander, nogal onzinnig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook daarin past het dus weer perfect bij GS waar ze de tegenhanger van willen zijn. Beiden staan garant voor enkel bagger.
Totdat ze zelf geconfronteerd worden met hun stijl van interviewen, dan rennen ze heel snel weg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zie hier dat GS meer humor heeft.
Dat is misschien wel zo, maar ze gaan ook veel verder met de persoonlijke aanvallen tot publicatie van persoonsgegevens aan toe.
Nonsens, vind beide media gewoon grote bagger. Het gaat mij er meer om dat hier vooral types die GS helemaal geweldig vinden Joop proberen af te kraken. Dat mag uiteraard maar het is wel een tikje sneu, dat stip ik aan. Niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat GeenStijl doet, als ik zeg dat de buurman een klootzak is dan is het gewoon zo, ongeacht de rest van de buren. Jij wilt het een altijd afdekken of goedpraten met het ander, nogal onzinnig.
Nee hoor, een boel kneuzen zoeken alleen maar een reden om hun agressie te rechtvaardigen, vandaar dat Joop hier ook van van alles beschuldigt wordt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Links is gebaseerd op dwang en zal daarom altijd leiden tot agressie.
Rechts op sociale uitsluiting en dus geweld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Links is gebaseerd op dwang en zal daarom altijd leiden tot agressie.
GeenStijl is net zo sneu, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nonsens, vind beide media gewoon grote bagger. Het gaat mij er meer om dat hier vooral types die GS helemaal geweldig vinden Joop proberen af te kraken. Dat mag uiteraard maar het is wel een tikje sneu, dat stip ik aan. Niet meer en niet minder.
Sociale uitsluiting is zo'n flauwe kul term. Sociale uitsluiting bestaat niet eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Rechts op sociale uitsluiting en dus geweld.
Uitsluiting hoe?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heerlijk hoe links altijd met vage begrippen komt.quote:
GeenStijl is al jaren over de houdbaarheidsdatum heen. Jammer dat ze dat zelf nog niet doorhebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GeenStijl is net zo sneu, maar daar gaat dit topic niet over.
Ik ben niet rechtsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar ondertussen doet hij het zelf ook.quote:Maar vervolgens gebeurde er iets dat me verbijsterde. Esther Voet maakte binnen een paar minuten een screenshot van mijn tweet en twitterde die. Dat is de sociale media-vorm van iemand aan de schandpaal nagelen. Je trekt iets uit de context op een manier die je goed uitkomt en maakt zo verontwaardiging en een bijbehorende klopjacht los. Een zeer onfrisse methode.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Totdat ze zelf geconfronteerd worden met hun stijl van interviewen, dan rennen ze heel snel weg.
Slecht voorbeeld. Die ene blijft doorschreeuwen terwijl die van PowNews antwoord probeert te geven. Leuk proberen om PowNed te pakken, maar het is één grote faal natuurlijk.quote:
Laat hem niet uitpraten, komt met enorm domme argumenten ('jij weet zelf niet, dan ben jij gewoon dom'), kan geen voorbeelden geven. Kortom, hij praat om zijn eigen domheid te verhullen. Leuk geprobeerd maar totaal niet grappigquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Die ene blijft doorschreeuwen terwijl die van PowNews antwoord probeert te geven. Leuk proberen om PowNed te pakken, maar het is één grote faal natuurlijk.
Dat interview met Ted van Leeuwen is hoe je dat PowNews een échte tik meegeeft.
Dit interview dus:
Dat is wel een goede samenvatting van dat interview. Al vrees ik dat de insteek van dat 'interview' niet was om grappig te zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laat hem niet uitpraten, komt met enorm domme argumenten ('jij weet zelf niet, dan ben jij gewoon dom'), kan geen voorbeelden geven. Kortom, hij praat om zijn eigen domheid te verhullen. Leuk geprobeerd maar totaal niet grappig
Inderdaad. Het enige dat die interviewer ziet is de huidskleur van de PowNewsverslaggever, het is een racist in zijn puurste vorm. Jammer dit, poging mislukt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:25 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede samenvatting van dat interview. Al vrees ik dat de insteek van dat 'interview' niet was om grappig te zijn.
Legendarisch mooi interview.quote:
Want het libertarisme topic is zo duidelijk geconceptualiseerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Heerlijk hoe links altijd met vage begrippen komt.
het proces waarin personen omwille van één of meerdere kenmerken geïsoleerd raken van het maatschappelijk gebeuren
Ze worden indirect door de belastingbetaler ondersteund en dat maakt ze anders dan GeenStijl. Dat onderscheid lijkt me toch wel vrij duidelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:53 schreef Klopkoek het volgende:
Joop wilde een tegenhanger zijn van geenstijl. Dat lukt ze aardig. Foto's en adressen plaatsen van tegenstanders hoort er ook bij, dat deed GS ook. Overlijdensberichten van Felix Meurders etc.
Snap het gezeur hier niet. Doet Joop iets wat GS niet doet? Qua dubieuze dingen dan?
Indirect leunt GeenStijl ook op de belastingbetaler.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:19 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ze worden indirect door de belastingbetaler ondersteund en dat maakt ze anders dan GeenStijl. Dat onderscheid lijkt me toch wel vrij duidelijk.
omdat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Indirect leunt GeenStijl ook op de belastingbetaler.
Rijksoverheid is een belangrijke adverteerder // Powned is een directe partner van Geenstijl, ze delen content.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:05 schreef borisz het volgende:
Jolo beschuldigt anderen van schandpaal nagelen.
http://www.joop.nl/opinie(...)_smerige_praktijken/
[..]
Maar ondertussen doet hij het zelf ook.
Dat, en internet is op vele manieren ook gesubsidieerd. Internet lijkt gratis maar is het niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Rijksoverheid is een belangrijke adverteerder // Powned is een directe partner van Geenstijl, ze delen content.
Daarom was hun Stijlloze EU-verkiezingsuitslagtelling zo een succes?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
GeenStijl is al jaren over de houdbaarheidsdatum heen. Jammer dat ze dat zelf nog niet doorhebben.
Inclusief hun drama rond het volledig falen van art50 waar ze zich zo opzichtig achter hadden geschaard?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:36 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Daarom was hun Stijlloze EU-verkiezingsuitslagtelling zo een succes?
wat fantaseert hij ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hedie Jole is helemaal van het padje af. Wat een fantast.
Dat ligt eerder aan het 'beperkte' publiek wat GS weet te bereiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inclusief hun drama rond het volledig falen van art50 waar ze zich zo opzichtig achter hadden geschaard?
Opzichtig? Voor de geïnteresseerden ja. Het gewone volk had geen idee. Bovendien ging het om Daniel en niet om de rest van de lijst.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inclusief hun drama rond het volledig falen van art50 waar ze zich zo opzichtig achter hadden geschaard?
Bovendien heeft geenstijl niet per definitie 1 politieke kleurquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat ligt eerder aan het 'beperkte' publiek wat GS weet te bereiken.
Je kan niet van een weblog verwachten dat ze een partij zo veel weten te promoten dat het meerdere zetels op gaat leveren. Die basis is gewoon te smal.
Jolo is gewoon een idioot.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hedie Jole is helemaal van het padje af. Wat een fantast.
Ze zitten toch consequent in de domrechtse hoek?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Bovendien heeft geenstijl niet per definitie 1 politieke kleur
Als je de reaguursels daar leest dan is die conclusie snel getrokken. Geenstijl is tegenwoordig vooral een rechts georienteerd pro-PVV blog (met hier en daar een verdwaalde linkse post van ene Johnny Quid) die idoten zoals Hans Jansen en Geert Wilders een podium biedt om hun xenofobe spuisels en public te uiten voor een gewillig publiek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zitten toch consequent in de domrechtse hoek?
Ze zitten toch al jaren in die hoek? De ene keer wat meer afwijzend tegenover de PVV dan de andere maar altijd simpel rechts.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als je de reaguursels daar leest dan is die conclusie snel getrokken. Geenstijl is tegenwoordig vooral een rechts georienteerd pro-PVV blog met hier en daar een verdwaalde linkse post van Quid.
Klopt, maar ze schuiven ieder jaar weer wat verder richting een DDS-achtige site.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zitten toch al jaren in die hoek? De ene keer wat meer afwijzend tegenover de PVV dan de andere maar altijd simpel rechts.
Neequote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zitten toch consequent in de domrechtse hoek?
Ik heb helemaal geen behoefte om ze ergens te moeten plaatsen.quote:
Dat is een ijzersterke constatering. Je hebt je ware roeping als politicoloog gemist.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Wel lijken ze meer aan de rechterkant van het politieke spectrum te zitten,
Tja, zoals Joop zich heel duidelijk als links profileert doet GS dat heel duidelijk als rechts, is ook niks mis mee hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen behoefte om ze ergens te moeten plaatsen.
Het gaat me niet zozeer om de redacteuren, daar zullen best slimme mensen tussen zitten, maar om de politieke lijn die ze aanhangen. Dat is gewoon de domrechtse hoek van bv een PVV, Rita Verdonk en ook delen van de VVD.quote:Dom zijn ze in ieder geval niet.
Tja, als je zelf zwaar in die hoek zit zal het je allicht niet zo opvallenquote:Hooguit erg bot en/of lomp. Echt in een hoek zitten ze kennelijk ook niet, ze zijn toch wel veel breder dan dat. Wel lijken ze meer aan de rechterkant van het politieke spectrum te zitten, hoewel er soms ook uitzonderingen lijken te zijn en ze soms dan ook tegen diezelfde rechterkant van het politieke spectrum te zijn.
Maar daar waar GS soms anti-rechts is, zie ik Joop nooit anti-links zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef 99.999 het volgende:
Tja, zoals Joop zich heel duidelijk als links profileert doet GS dat heel duidelijk als rechts, is ook niks mis mee hoor. Wanneer opiniesites een duidelijke insteek hebben is dat alleen maar prettig voor de achterban.
De politieke lijn die ze aanhangen? Wat bedoel je daarmee?quote:Het gaat me niet zozeer om de redacteuren, daar zullen best slimme mensen tussen zitten, maar om de politieke lijn die ze aanhangen. Dat is gewoon de domrechtse hoek van bv een PVV, Rita Verdonk en ook delen van de VVD.
Ik zit ook niet zwaar in die hoek. Ik zit zelfs bijna midden in het vizier van de politieke FOKtest. Net iets meer dan een Libertariër-Light dan het andere.quote:Tja, als je zelf zwaar in die hoek zit zal het je allicht niet zo opvallen
Meer lezen dan. Genoeg kritiek op links iemand, links standpunt. Genoeg rechtse geluiden in de reactiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar daar waar GS soms anti-rechts is, zie ik Joop nooit anti-links zijn.
Joop is anders wel héél selectief in hun berichtgeving hoor. Waar GS niemand in bescherming neemt en alles afzeikt, laat Joop berichtgeving weg die niet in straatje past.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Meer lezen dan. Genoeg kritiek op links iemand, links standpunt. Genoeg rechtse geluiden in de reacties
Gelukkig... anders loopt de diskussie dood. .
En Rita... Tsja... zo dom is zij ook niet, wanneer ik aan haar oude columns e.d. denk. Alleen vind ik het ook weer moeilijk om haar serieus te nemen. Maar dat heb ik ook met haar linkse tegenpolen.quote:
Rechtse geluiden in de reacties vind ik niet relevant.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Meer lezen dan. Genoeg kritiek op links iemand, links standpunt. Genoeg rechtse geluiden in de reacties
Gelukkig... anders loopt de diskussie dood. .
Preciesquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef karton2 het volgende:
[..]
Joop is anders wel héél selectief in hun berichtgeving hoor. Waar GS niemand in bescherming neemt en alles afzeikt, laat Joop berichtgeving weg die niet in straatje past.
Nu en dan staat er in de reacties op Joop at de redactie wederom een opportunistische conclusie heeft getrokken die ver van de waarheid afligt.
No thanks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een ijzersterke constatering. Je hebt je ware roeping als politicoloog gemist.
Dit is dus gewoon bagger.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Journalisten zijn schuld aan slecht beeld van de moslims
http://www.joop.nl/media/(...)_nederlandse_moslim/
Joop neemt vooral zichzelf heel serieus ik heb ik het idee. Daar wordt op de redactie niet veel gelachen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Rechtse geluiden in de reacties vind ik niet relevant.
En daar waar ik GS nog deels serieus kan nemen, kan ik Joop totaal niet serieus nemen.
[..]
Precies
Nou GS is wel meer dan een trolletje. Soms zijn ze gewoon de grootste luis in de pels. En tegenstanders maar doen alsof dat niet zo is...quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
Joop neemt vooral zichzelf heel serieus ik heb ik het idee. Daar wordt op de redactie niet veel gelachen.
GS is gewoon het trolletje dat af en toe de muts van je hoofd trekt. Keer leuk, keer ook niet. GS heeft trouwens een brief toegestuurd gekregen van iemand die bij Joop gesolliciteerd heeft..; klik.
Tja, Joop, de tabloid voor politiek correct Nederland.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon bagger.
GS is nog veel selectiever in de berichtgeving. Mensen afzeiken is al de positieve kanten en de positieve mensen wegselecteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef karton2 het volgende:
[..]
Joop is anders wel héél selectief in hun berichtgeving hoor. Waar GS niemand in bescherming neemt en alles afzeikt, laat Joop berichtgeving weg die niet in straatje past.
GS ook.. continuquote:Nu en dan staat er in de reacties op Joop at de redactie wederom een opportunistische conclusie heeft getrokken die ver van de waarheid afligt.
prima toch.... het verheffen van incorrecte meningen tot juistheid is verkniptquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, Joop, de tabloid voor politiek correct Nederland.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
prima toch.... het verheffen van incorrecte meningen tot juistheid is verknipt
Dat zijn de waspoederverkopers van RTL ook niet. En NOS is een aanhangsel van de RVDquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef rosability het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik beide ongenuanceerde en nietszeggende blogs. Wat ik al helemaal niet snap is dat Geenstijl zelfs zendtijd heeft gekregen (Pownews). Ik heb het programma één keer gekeken en vond het niet echt objectief opgezet zoals de RTL en de NOS.
Wat vind jij eigenlijk wel objectieve media?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zijn de waspoederverkopers van RTL ook niet. En NOS is een aanhangsel van de RVD
Pure objectiviteit (als dat is wat je bedoelt) zul je bij geen enkele nieuwszender, krant of radio gaan vinden, maar bij Geenstijl en JOOP schijnt dat gekleurde beeld, in mijn ogen, te veel door.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zijn de waspoederverkopers van RTL ook niet. En NOS is een aanhangsel van de RVD
Leek me nog best een interessant onderwerp, maar wat een slecht artikel is dat. Zit gewoon geen inhoud in. Het gaat hoogstens om twee feesten die door elkaar gehaald worden. Maar goed, ik heb dan ook geen ervaring met joop.nl.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
NOS objectief opgezet? Dan mankeert er heel wat aan jouw ogen!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef rosability het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik beide ongenuanceerde en nietszeggende blogs. Wat ik al helemaal niet snap is dat Geenstijl zelfs zendtijd heeft gekregen (Pownews). Ik heb het programma één keer gekeken en vond het niet echt objectief opgezet zoals de RTL en de NOS.
De scherpte is bij GS er al jaren vanaf. Nu en dan hebben ze wel interessante artikels, maar voor de rest is het gewoon opvulling met populair taalgebruik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nou GS is wel meer dan een trolletje. Soms zijn ze gewoon de grootste luis in de pels. En tegenstanders maar doen alsof dat niet zo is...
GS is wat dat betreft onafhankelijker dan Joop. GS valt links en rechts aan, terwijl het bij Joop duidelijk is dat ze niet graag hun eigen straatje bevuilen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
GS is nog veel selectiever in de berichtgeving. Mensen afzeiken is al de positieve kanten en de positieve mensen wegselecteren.
Daarbij is de berichtgeving en het opgehitste publiek een rechse smeerboel.
[..]
GS ook.. continu
Ja zoals vroeger is het niet meer. Maar soms zitten ze nog echt bovenop het nieuws of midden in het nieuws. Overigens blijft GS wel een bepaalde vorm van kwaliteit behouden (als je dat domme opvulspul even wegdenkt), dat zie ik bij PowNed eigenlijk niet terug.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:43 schreef karton2 het volgende:
De scherpte is bij GS er al jaren vanaf. Nu en dan hebben ze wel interessante artikels, maar voor de rest is het gewoon opvulling met populair taalgebruik.
Dat bedoel ik. Mensen die dan beweren dat GS verleden tijd is, hebben dan echt geen idee wat er om hun heen gebeurt.quote:Dat stemmentellen bij de afgelopen EUverkiezingen was dan wel weer geniaal natuurlijk. Knap om in korte tijd, zonder eerdere ervaring, zo'n groot project op te zetten.
Op Geenstijl lees ik nog steeds nieuws waar andere media nooit over berichten. En ja daar zit soms ook rommel tussen en daar scroll je dan overheen.quote:
Alleen in Godwins kunnen denken, leren ze je dat ook op GS?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Op Geenstijl lees ik nog steeds nieuws waar andere media nooit over berichten. En ja daar zit soms ook rommel tussen en daar scroll je dan overheen.
Joop licht alleen oud nieuws uit en probeert dat te onderstrepen met de goedmens manier van denken. Dat blijkt ook wel uit de fascistische manier van modereren.
Ga anders gewoon op de inhoud in want wat ik stel is niet onjuist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alleen in Godwins kunnen denken, leren ze je dat ook op GS?
Niet veel. Je ziet een beetje een market of lemons verhaal. Een paar slechte publicaties trekken de rest mee, want het moet snel, snel, snel. Er is een spiraal naar beneden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk wel objectieve media?
De NOS had het bij mij permanent verknald nadat ze bij de formatie tussen CDA/SP gewoon keihard logen. Ipv gewoon het fragment in zijn geheel af te spelen en dus te laten horen wat balkenende en marijnissen zeiden hadden ze hun eigen voice over waarin ze zeiden "ondanks de vele pogen van de SP wilde het CDA dit gewoon niet" terwijl je balk en marijnissen hoorde zeggen dat beide partijen ideologisch gewoon te ver uit elkaar lagen en ze dus tot de conclusie waren gekomen dat het niet mogelijk was om samen in een kabinet te gaan zitten. Dan ben je als nieuwszender gewoon echt zo fout en gekleurd bezigquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
NOS objectief opgezet? Dan mankeert er heel wat aan jouw ogen!
Kreeg de SP juist niet de schuld in de schoenen geschoven en stond de Telegraaf niet vooraan om te zeggen hoe de NOS het PvdA voorlichtingskanaal is?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:44 schreef Harlon het volgende:
[..]
De NOS had het bij mij permanent verknald nadat ze bij de formatie tussen CDA/SP gewoon keihard logen. Ipv gewoon het fragment in zijn geheel af te spelen en dus te laten horen wat balkenende en marijnissen zeiden hadden ze hun eigen voice over waarin ze zeiden "ondanks de vele pogen van de SP wilde het CDA dit gewoon niet" terwijl je balk en marijnissen hoorde zeggen dat beide partijen ideologisch gewoon te ver uit elkaar lagen en ze dus tot de conclusie waren gekomen dat het niet mogelijk was om samen in een kabinet te gaan zitten. Dan ben je als nieuwszender gewoon echt zo fout en gekleurd bezig
Sorry maar riooljournalistiek als televaag lees ik niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kreeg de SP juist niet de schuld in de schoenen geschoven en stond de Telegraaf niet vooraan om te zeggen hoe de NOS het PvdA voorlichtingskanaal is?
Je kunt ook doorschieten qua politiek-correct denken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze horen ook gekleurd te zijn, dat vind ik dan ook 1 van de weinige positieve punten van die sites.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef rosability het volgende:
maar bij Geenstijl en JOOP schijnt dat gekleurde beeld, in mijn ogen, te veel door.
Hadden we maar een Foxnews of National Review hierquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:31 schreef Lyrebird het volgende:
Idd, liever gekleurde sites waarvan je weet wat de kleur is, dan een zogenaamd neutrale site (journaal, krant) die er een politieke mening op na houdt.
Permanent verknald na 2003?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:44 schreef Harlon het volgende:
[..]
De NOS had het bij mij permanent verknald nadat ze bij de formatie tussen CDA/SP gewoon keihard logen. Ipv gewoon het fragment in zijn geheel af te spelen en dus te laten horen wat balkenende en marijnissen zeiden hadden ze hun eigen voice over waarin ze zeiden "ondanks de vele pogen van de SP wilde het CDA dit gewoon niet" terwijl je balk en marijnissen hoorde zeggen dat beide partijen ideologisch gewoon te ver uit elkaar lagen en ze dus tot de conclusie waren gekomen dat het niet mogelijk was om samen in een kabinet te gaan zitten. Dan ben je als nieuwszender gewoon echt zo fout en gekleurd bezig
Dat is het gezwets van een of andere kansloze prutsverslaggever die zo slecht is haar eigen mening te geven, daarvan hebben ze er nu ook nog ladingen. Maar wat ik aangaf was slechts een voorbeeld. Ook ferry mingelen die met het partijprogramma van die extreem rechtse partij stond te zwaaien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maartje van Weegen deed 6 maart 2002 live verslag van de gemeenteraadsverkiezingen en zei toen het volgende: "Met pijn in het hart moet ik constateren dat Leefbaar Rotterdam hier met een overweldigende meerderheid gewonnen heeft."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |