abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142876177
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Bovendien heeft geenstijl niet per definitie 1 politieke kleur
Ze zitten toch consequent in de domrechtse hoek?
pi_142882422
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als je de reaguursels daar leest dan is die conclusie snel getrokken. Geenstijl is tegenwoordig vooral een rechts georienteerd pro-PVV blog (met hier en daar een verdwaalde linkse post van ene Johnny Quid) die idoten zoals Hans Jansen en Geert Wilders een podium biedt om hun xenofobe spuisels en public te uiten voor een gewillig publiek.
pi_142882525
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Als je de reaguursels daar leest dan is die conclusie snel getrokken. Geenstijl is tegenwoordig vooral een rechts georienteerd pro-PVV blog met hier en daar een verdwaalde linkse post van Quid.
Ze zitten toch al jaren in die hoek? De ene keer wat meer afwijzend tegenover de PVV dan de andere maar altijd simpel rechts.
pi_142882601
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze zitten toch al jaren in die hoek? De ene keer wat meer afwijzend tegenover de PVV dan de andere maar altijd simpel rechts.
Klopt, maar ze schuiven ieder jaar weer wat verder richting een DDS-achtige site.
pi_142886095
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee
pi_142887890
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nee
Waar zou je ze dan willen plaatsen?
pi_142889059
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar zou je ze dan willen plaatsen?
Ik heb helemaal geen behoefte om ze ergens te moeten plaatsen.

Dom zijn ze in ieder geval niet. Hooguit erg bot en/of lomp. Echt in een hoek zitten ze kennelijk ook niet, ze zijn toch wel veel breder dan dat. Wel lijken ze meer aan de rechterkant van het politieke spectrum te zitten, hoewel er soms ook uitzonderingen lijken te zijn en ze soms dan ook tegen diezelfde rechterkant van het politieke spectrum te zijn.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:15:55 #258
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142889165
schopje GOSSIP?
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:24:05 #259
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_142889431
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Wel lijken ze meer aan de rechterkant van het politieke spectrum te zitten,
Dat is een ijzersterke constatering. Je hebt je ware roeping als politicoloog gemist.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_142893174
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen behoefte om ze ergens te moeten plaatsen.
Tja, zoals Joop zich heel duidelijk als links profileert doet GS dat heel duidelijk als rechts, is ook niks mis mee hoor :). Wanneer opiniesites een duidelijke insteek hebben is dat alleen maar prettig voor de achterban.
quote:
Dom zijn ze in ieder geval niet.
Het gaat me niet zozeer om de redacteuren, daar zullen best slimme mensen tussen zitten, maar om de politieke lijn die ze aanhangen. Dat is gewoon de domrechtse hoek van bv een PVV, Rita Verdonk en ook delen van de VVD.
quote:
Hooguit erg bot en/of lomp. Echt in een hoek zitten ze kennelijk ook niet, ze zijn toch wel veel breder dan dat. Wel lijken ze meer aan de rechterkant van het politieke spectrum te zitten, hoewel er soms ook uitzonderingen lijken te zijn en ze soms dan ook tegen diezelfde rechterkant van het politieke spectrum te zijn.
Tja, als je zelf zwaar in die hoek zit zal het je allicht niet zo opvallen :P
pi_142893889
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef 99.999 het volgende:
Tja, zoals Joop zich heel duidelijk als links profileert doet GS dat heel duidelijk als rechts, is ook niks mis mee hoor :). Wanneer opiniesites een duidelijke insteek hebben is dat alleen maar prettig voor de achterban.
Maar daar waar GS soms anti-rechts is, zie ik Joop nooit anti-links zijn.
quote:
Het gaat me niet zozeer om de redacteuren, daar zullen best slimme mensen tussen zitten, maar om de politieke lijn die ze aanhangen. Dat is gewoon de domrechtse hoek van bv een PVV, Rita Verdonk en ook delen van de VVD.
De politieke lijn die ze aanhangen? Wat bedoel je daarmee?
Verder is PVV/VVD geen domrechtse hoek, en kan je niet een spreken over het feit dat GS die hoek aanhangt. Ze maken Wilders vaak genoeg uit voor een infantiele kleuter of zoiets dergelijks. En ook de VVD is onderdeel van datgene waar GS tegen is. Kortom GS is anti alle politieke partijen.. En terecht!
Overigens vind ik PVV/VVD bestempelen als domrechts nogal dom. (Tsja vergeleken met Pim vind ik PVVVD wel domrechts)
quote:
Tja, als je zelf zwaar in die hoek zit zal het je allicht niet zo opvallen :P
Ik zit ook niet zwaar in die hoek. Ik zit zelfs bijna midden in het vizier van de politieke FOKtest. Net iets meer dan een Libertariër-Light dan het andere.

Maar jij noemt volgens mij alles met een andere mening dom? :)

[ Bericht 2% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 30-07-2014 20:06:18 ]
pi_142894045
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Maar daar waar GS soms anti-rechts is, zie ik Joop nooit anti-links zijn.
Meer lezen dan. Genoeg kritiek op links iemand, links standpunt. Genoeg rechtse geluiden in de reacties
Gelukkig... anders loopt de diskussie dood. .
pi_142894278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Meer lezen dan. Genoeg kritiek op links iemand, links standpunt. Genoeg rechtse geluiden in de reacties
Joop is anders wel héél selectief in hun berichtgeving hoor. Waar GS niemand in bescherming neemt en alles afzeikt, laat Joop berichtgeving weg die niet in straatje past.
Nu en dan staat er in de reacties op Joop at de redactie wederom een opportunistische conclusie heeft getrokken die ver van de waarheid afligt.
pi_142894333
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef 99.999 het volgende:

Rita Verdonk.
En Rita... Tsja... zo dom is zij ook niet, wanneer ik aan haar oude columns e.d. denk. Alleen vind ik het ook weer moeilijk om haar serieus te nemen. Maar dat heb ik ook met haar linkse tegenpolen.

Wat dacht je hiervan?
Of dit dan?
En dan naar een andere partij, waar zij heeft gefaald.

En waarom neemt men haar nog serieus?

[ Bericht 5% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 30-07-2014 20:05:34 ]
pi_142894434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Rechtse geluiden in de reacties vind ik niet relevant.
En daar waar ik GS nog deels serieus kan nemen, kan ik Joop totaal niet serieus nemen.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef karton2 het volgende:

[..]

Joop is anders wel héél selectief in hun berichtgeving hoor. Waar GS niemand in bescherming neemt en alles afzeikt, laat Joop berichtgeving weg die niet in straatje past.
Nu en dan staat er in de reacties op Joop at de redactie wederom een opportunistische conclusie heeft getrokken die ver van de waarheid afligt.
Precies
pi_142894498
quote:
11s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat is een ijzersterke constatering. Je hebt je ware roeping als politicoloog gemist.
No thanks.
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:05:16 #267
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142894536
Journalisten zijn schuld aan slecht beeld van de moslims
http://www.joop.nl/media/(...)_nederlandse_moslim/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142894611
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Journalisten zijn schuld aan slecht beeld van de moslims
http://www.joop.nl/media/(...)_nederlandse_moslim/
Dit is dus gewoon bagger.
pi_142894699
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Rechtse geluiden in de reacties vind ik niet relevant.
En daar waar ik GS nog deels serieus kan nemen, kan ik Joop totaal niet serieus nemen.

[..]

Precies
Joop neemt vooral zichzelf heel serieus ik heb ik het idee. Daar wordt op de redactie niet veel gelachen.
GS is gewoon het trolletje dat af en toe de muts van je hoofd trekt. Keer leuk, keer ook niet. GS heeft trouwens een brief toegestuurd gekregen van iemand die bij Joop gesolliciteerd heeft..; klik.
pi_142895555
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:09 schreef karton2 het volgende:

[..]

Joop neemt vooral zichzelf heel serieus ik heb ik het idee. Daar wordt op de redactie niet veel gelachen.
GS is gewoon het trolletje dat af en toe de muts van je hoofd trekt. Keer leuk, keer ook niet. GS heeft trouwens een brief toegestuurd gekregen van iemand die bij Joop gesolliciteerd heeft..; klik.
Nou GS is wel meer dan een trolletje. Soms zijn ze gewoon de grootste luis in de pels. En tegenstanders maar doen alsof dat niet zo is...
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:29:42 #271
45206 Pietverdriet
pi_142895656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dit is dus gewoon bagger.
Tja, Joop, de tabloid voor politiek correct Nederland.
pi_142896905
Eerlijk gezegd vind ik beide ongenuanceerde en nietszeggende blogs. Wat ik al helemaal niet snap is dat Geenstijl zelfs zendtijd heeft gekregen (Pownews). Ik heb het programma één keer gekeken en vond het niet echt objectief opgezet zoals de RTL en de NOS.
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_142898484
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef karton2 het volgende:

[..]

GS is nog veel selectiever in de berichtgeving. Mensen afzeiken is al de positieve kanten en de positieve mensen wegselecteren.
Daarbij is de berichtgeving en het opgehitste publiek een rechse smeerboel.

quote:
GS ook.. continu
pi_142898551
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, Joop, de tabloid voor politiek correct Nederland.
prima toch.... het verheffen van incorrecte meningen tot juistheid is verknipt
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:29:11 #275
45206 Pietverdriet
pi_142898674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

prima toch.... het verheffen van incorrecte meningen tot juistheid is verknipt
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')