Ze zitten toch consequent in de domrechtse hoek?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Bovendien heeft geenstijl niet per definitie 1 politieke kleur
Als je de reaguursels daar leest dan is die conclusie snel getrokken. Geenstijl is tegenwoordig vooral een rechts georienteerd pro-PVV blog (met hier en daar een verdwaalde linkse post van ene Johnny Quid) die idoten zoals Hans Jansen en Geert Wilders een podium biedt om hun xenofobe spuisels en public te uiten voor een gewillig publiek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zitten toch consequent in de domrechtse hoek?
Ze zitten toch al jaren in die hoek? De ene keer wat meer afwijzend tegenover de PVV dan de andere maar altijd simpel rechts.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als je de reaguursels daar leest dan is die conclusie snel getrokken. Geenstijl is tegenwoordig vooral een rechts georienteerd pro-PVV blog met hier en daar een verdwaalde linkse post van Quid.
Klopt, maar ze schuiven ieder jaar weer wat verder richting een DDS-achtige site.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zitten toch al jaren in die hoek? De ene keer wat meer afwijzend tegenover de PVV dan de andere maar altijd simpel rechts.
Neequote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zitten toch consequent in de domrechtse hoek?
Ik heb helemaal geen behoefte om ze ergens te moeten plaatsen.quote:
Dat is een ijzersterke constatering. Je hebt je ware roeping als politicoloog gemist.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Wel lijken ze meer aan de rechterkant van het politieke spectrum te zitten,
Tja, zoals Joop zich heel duidelijk als links profileert doet GS dat heel duidelijk als rechts, is ook niks mis mee hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen behoefte om ze ergens te moeten plaatsen.
Het gaat me niet zozeer om de redacteuren, daar zullen best slimme mensen tussen zitten, maar om de politieke lijn die ze aanhangen. Dat is gewoon de domrechtse hoek van bv een PVV, Rita Verdonk en ook delen van de VVD.quote:Dom zijn ze in ieder geval niet.
Tja, als je zelf zwaar in die hoek zit zal het je allicht niet zo opvallenquote:Hooguit erg bot en/of lomp. Echt in een hoek zitten ze kennelijk ook niet, ze zijn toch wel veel breder dan dat. Wel lijken ze meer aan de rechterkant van het politieke spectrum te zitten, hoewel er soms ook uitzonderingen lijken te zijn en ze soms dan ook tegen diezelfde rechterkant van het politieke spectrum te zijn.
Maar daar waar GS soms anti-rechts is, zie ik Joop nooit anti-links zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef 99.999 het volgende:
Tja, zoals Joop zich heel duidelijk als links profileert doet GS dat heel duidelijk als rechts, is ook niks mis mee hoor. Wanneer opiniesites een duidelijke insteek hebben is dat alleen maar prettig voor de achterban.
De politieke lijn die ze aanhangen? Wat bedoel je daarmee?quote:Het gaat me niet zozeer om de redacteuren, daar zullen best slimme mensen tussen zitten, maar om de politieke lijn die ze aanhangen. Dat is gewoon de domrechtse hoek van bv een PVV, Rita Verdonk en ook delen van de VVD.
Ik zit ook niet zwaar in die hoek. Ik zit zelfs bijna midden in het vizier van de politieke FOKtest. Net iets meer dan een Libertariër-Light dan het andere.quote:Tja, als je zelf zwaar in die hoek zit zal het je allicht niet zo opvallen
Meer lezen dan. Genoeg kritiek op links iemand, links standpunt. Genoeg rechtse geluiden in de reactiesquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar daar waar GS soms anti-rechts is, zie ik Joop nooit anti-links zijn.
Joop is anders wel héél selectief in hun berichtgeving hoor. Waar GS niemand in bescherming neemt en alles afzeikt, laat Joop berichtgeving weg die niet in straatje past.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Meer lezen dan. Genoeg kritiek op links iemand, links standpunt. Genoeg rechtse geluiden in de reacties
Gelukkig... anders loopt de diskussie dood. .
En Rita... Tsja... zo dom is zij ook niet, wanneer ik aan haar oude columns e.d. denk. Alleen vind ik het ook weer moeilijk om haar serieus te nemen. Maar dat heb ik ook met haar linkse tegenpolen.quote:
Rechtse geluiden in de reacties vind ik niet relevant.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Meer lezen dan. Genoeg kritiek op links iemand, links standpunt. Genoeg rechtse geluiden in de reacties
Gelukkig... anders loopt de diskussie dood. .
Preciesquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef karton2 het volgende:
[..]
Joop is anders wel héél selectief in hun berichtgeving hoor. Waar GS niemand in bescherming neemt en alles afzeikt, laat Joop berichtgeving weg die niet in straatje past.
Nu en dan staat er in de reacties op Joop at de redactie wederom een opportunistische conclusie heeft getrokken die ver van de waarheid afligt.
No thanks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een ijzersterke constatering. Je hebt je ware roeping als politicoloog gemist.
Dit is dus gewoon bagger.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Journalisten zijn schuld aan slecht beeld van de moslims
http://www.joop.nl/media/(...)_nederlandse_moslim/
Joop neemt vooral zichzelf heel serieus ik heb ik het idee. Daar wordt op de redactie niet veel gelachen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Rechtse geluiden in de reacties vind ik niet relevant.
En daar waar ik GS nog deels serieus kan nemen, kan ik Joop totaal niet serieus nemen.
[..]
Precies
Nou GS is wel meer dan een trolletje. Soms zijn ze gewoon de grootste luis in de pels. En tegenstanders maar doen alsof dat niet zo is...quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
Joop neemt vooral zichzelf heel serieus ik heb ik het idee. Daar wordt op de redactie niet veel gelachen.
GS is gewoon het trolletje dat af en toe de muts van je hoofd trekt. Keer leuk, keer ook niet. GS heeft trouwens een brief toegestuurd gekregen van iemand die bij Joop gesolliciteerd heeft..; klik.
Tja, Joop, de tabloid voor politiek correct Nederland.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon bagger.
GS is nog veel selectiever in de berichtgeving. Mensen afzeiken is al de positieve kanten en de positieve mensen wegselecteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef karton2 het volgende:
[..]
Joop is anders wel héél selectief in hun berichtgeving hoor. Waar GS niemand in bescherming neemt en alles afzeikt, laat Joop berichtgeving weg die niet in straatje past.
GS ook.. continuquote:Nu en dan staat er in de reacties op Joop at de redactie wederom een opportunistische conclusie heeft getrokken die ver van de waarheid afligt.
prima toch.... het verheffen van incorrecte meningen tot juistheid is verkniptquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, Joop, de tabloid voor politiek correct Nederland.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
prima toch.... het verheffen van incorrecte meningen tot juistheid is verknipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |