Dat zijn de waspoederverkopers van RTL ook niet. En NOS is een aanhangsel van de RVDquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef rosability het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik beide ongenuanceerde en nietszeggende blogs. Wat ik al helemaal niet snap is dat Geenstijl zelfs zendtijd heeft gekregen (Pownews). Ik heb het programma één keer gekeken en vond het niet echt objectief opgezet zoals de RTL en de NOS.
Wat vind jij eigenlijk wel objectieve media?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zijn de waspoederverkopers van RTL ook niet. En NOS is een aanhangsel van de RVD
Pure objectiviteit (als dat is wat je bedoelt) zul je bij geen enkele nieuwszender, krant of radio gaan vinden, maar bij Geenstijl en JOOP schijnt dat gekleurde beeld, in mijn ogen, te veel door.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zijn de waspoederverkopers van RTL ook niet. En NOS is een aanhangsel van de RVD
Leek me nog best een interessant onderwerp, maar wat een slecht artikel is dat. Zit gewoon geen inhoud in. Het gaat hoogstens om twee feesten die door elkaar gehaald worden. Maar goed, ik heb dan ook geen ervaring met joop.nl.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Journalisten zijn schuld aan slecht beeld van de moslims
http://www.joop.nl/media/(...)_nederlandse_moslim/
NOS objectief opgezet? Dan mankeert er heel wat aan jouw ogen!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef rosability het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik beide ongenuanceerde en nietszeggende blogs. Wat ik al helemaal niet snap is dat Geenstijl zelfs zendtijd heeft gekregen (Pownews). Ik heb het programma één keer gekeken en vond het niet echt objectief opgezet zoals de RTL en de NOS.
De scherpte is bij GS er al jaren vanaf. Nu en dan hebben ze wel interessante artikels, maar voor de rest is het gewoon opvulling met populair taalgebruik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nou GS is wel meer dan een trolletje. Soms zijn ze gewoon de grootste luis in de pels. En tegenstanders maar doen alsof dat niet zo is...
GS is wat dat betreft onafhankelijker dan Joop. GS valt links en rechts aan, terwijl het bij Joop duidelijk is dat ze niet graag hun eigen straatje bevuilen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
GS is nog veel selectiever in de berichtgeving. Mensen afzeiken is al de positieve kanten en de positieve mensen wegselecteren.
Daarbij is de berichtgeving en het opgehitste publiek een rechse smeerboel.
[..]
GS ook.. continu
Ja zoals vroeger is het niet meer. Maar soms zitten ze nog echt bovenop het nieuws of midden in het nieuws. Overigens blijft GS wel een bepaalde vorm van kwaliteit behouden (als je dat domme opvulspul even wegdenkt), dat zie ik bij PowNed eigenlijk niet terug.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:43 schreef karton2 het volgende:
De scherpte is bij GS er al jaren vanaf. Nu en dan hebben ze wel interessante artikels, maar voor de rest is het gewoon opvulling met populair taalgebruik.
Dat bedoel ik. Mensen die dan beweren dat GS verleden tijd is, hebben dan echt geen idee wat er om hun heen gebeurt.quote:Dat stemmentellen bij de afgelopen EUverkiezingen was dan wel weer geniaal natuurlijk. Knap om in korte tijd, zonder eerdere ervaring, zo'n groot project op te zetten.
Op Geenstijl lees ik nog steeds nieuws waar andere media nooit over berichten. En ja daar zit soms ook rommel tussen en daar scroll je dan overheen.quote:
Alleen in Godwins kunnen denken, leren ze je dat ook op GS?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Op Geenstijl lees ik nog steeds nieuws waar andere media nooit over berichten. En ja daar zit soms ook rommel tussen en daar scroll je dan overheen.
Joop licht alleen oud nieuws uit en probeert dat te onderstrepen met de goedmens manier van denken. Dat blijkt ook wel uit de fascistische manier van modereren.
Ga anders gewoon op de inhoud in want wat ik stel is niet onjuist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alleen in Godwins kunnen denken, leren ze je dat ook op GS?
Niet veel. Je ziet een beetje een market of lemons verhaal. Een paar slechte publicaties trekken de rest mee, want het moet snel, snel, snel. Er is een spiraal naar beneden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk wel objectieve media?
De NOS had het bij mij permanent verknald nadat ze bij de formatie tussen CDA/SP gewoon keihard logen. Ipv gewoon het fragment in zijn geheel af te spelen en dus te laten horen wat balkenende en marijnissen zeiden hadden ze hun eigen voice over waarin ze zeiden "ondanks de vele pogen van de SP wilde het CDA dit gewoon niet" terwijl je balk en marijnissen hoorde zeggen dat beide partijen ideologisch gewoon te ver uit elkaar lagen en ze dus tot de conclusie waren gekomen dat het niet mogelijk was om samen in een kabinet te gaan zitten. Dan ben je als nieuwszender gewoon echt zo fout en gekleurd bezigquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
NOS objectief opgezet? Dan mankeert er heel wat aan jouw ogen!
Kreeg de SP juist niet de schuld in de schoenen geschoven en stond de Telegraaf niet vooraan om te zeggen hoe de NOS het PvdA voorlichtingskanaal is?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:44 schreef Harlon het volgende:
[..]
De NOS had het bij mij permanent verknald nadat ze bij de formatie tussen CDA/SP gewoon keihard logen. Ipv gewoon het fragment in zijn geheel af te spelen en dus te laten horen wat balkenende en marijnissen zeiden hadden ze hun eigen voice over waarin ze zeiden "ondanks de vele pogen van de SP wilde het CDA dit gewoon niet" terwijl je balk en marijnissen hoorde zeggen dat beide partijen ideologisch gewoon te ver uit elkaar lagen en ze dus tot de conclusie waren gekomen dat het niet mogelijk was om samen in een kabinet te gaan zitten. Dan ben je als nieuwszender gewoon echt zo fout en gekleurd bezig
Sorry maar riooljournalistiek als televaag lees ik niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kreeg de SP juist niet de schuld in de schoenen geschoven en stond de Telegraaf niet vooraan om te zeggen hoe de NOS het PvdA voorlichtingskanaal is?
Je kunt ook doorschieten qua politiek-correct denken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Journalisten zijn schuld aan slecht beeld van de moslims
http://www.joop.nl/media/(...)_nederlandse_moslim/
Ze horen ook gekleurd te zijn, dat vind ik dan ook 1 van de weinige positieve punten van die sites.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef rosability het volgende:
maar bij Geenstijl en JOOP schijnt dat gekleurde beeld, in mijn ogen, te veel door.
Hadden we maar een Foxnews of National Review hierquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:31 schreef Lyrebird het volgende:
Idd, liever gekleurde sites waarvan je weet wat de kleur is, dan een zogenaamd neutrale site (journaal, krant) die er een politieke mening op na houdt.
Permanent verknald na 2003?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:44 schreef Harlon het volgende:
[..]
De NOS had het bij mij permanent verknald nadat ze bij de formatie tussen CDA/SP gewoon keihard logen. Ipv gewoon het fragment in zijn geheel af te spelen en dus te laten horen wat balkenende en marijnissen zeiden hadden ze hun eigen voice over waarin ze zeiden "ondanks de vele pogen van de SP wilde het CDA dit gewoon niet" terwijl je balk en marijnissen hoorde zeggen dat beide partijen ideologisch gewoon te ver uit elkaar lagen en ze dus tot de conclusie waren gekomen dat het niet mogelijk was om samen in een kabinet te gaan zitten. Dan ben je als nieuwszender gewoon echt zo fout en gekleurd bezig
Dat is het gezwets van een of andere kansloze prutsverslaggever die zo slecht is haar eigen mening te geven, daarvan hebben ze er nu ook nog ladingen. Maar wat ik aangaf was slechts een voorbeeld. Ook ferry mingelen die met het partijprogramma van die extreem rechtse partij stond te zwaaien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Maartje van Weegen deed 6 maart 2002 live verslag van de gemeenteraadsverkiezingen en zei toen het volgende: "Met pijn in het hart moet ik constateren dat Leefbaar Rotterdam hier met een overweldigende meerderheid gewonnen heeft."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |