Matig.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Zlata, hoe bevalt de show?
Er moet een nieuw leuk plaatje in de OP.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Hey mijn leuke plaatje staat nog in de OP. Jammer genoeg nog steeds rullevant.
Even een dm'tje sturen naar opperGod.quote:
#WithoutJenniferNoKvdB #neverforgetquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef tralalala het volgende:
Opperkleurder ouwe kanalenveger, beetje Jennifer uit de OP halen.
Hee de toevoeging is er gekomenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen om een toevoeging gevraagd.
Die staat er ook. Moest ook iets weg, anders wordt de OP te lang.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen om een toevoeging gevraagd.
Gevaar voor de Nederlandse samenleving. Ze is een moslim.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het enthousiasme van die vrouw wel leuk.
We hadden die geavanceerde fotoshop skills ook nodig bij de Schelvis.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef tralalala het volgende:
Genee staat ook al weer een tijd in de OP
Goed verhaal.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan nu praten met een man die is overvallen door een duo, maar zich daar niks van herinnert...
Waarschijnlijk ook geraakt in de schietpartij, dat kan toch niet anders?quote:
Er zit wel een diepere laag achter. Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk slaat dat gifje inde OP op deze manier helemaal nergens op, maar ik ben toch blij dat hij er bij is.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
Dit is trouwens de broer van Herman Brusselmans.
Jennifer gif is zo seizoen 2013-2014quote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zit wel een diepere laag achter. Hoogstwaarschijnlijk.
Die komt er pas echt uit als de Jennifer gif er ook is.
Kom jij even uit de kast.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pearl is wel een van de weinige echt aantrekkelijke donkere vrouwen, dus Renske heeft mazzel.
Pareltje die vrouw.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pearl is wel een van de weinige echt aantrekkelijke donkere vrouwen, dus Renske heeft mazzel.
Jennifer is tijdloos #NEVERforgetquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jennifer gif is zo seizoen 2013-2014
Dit is wel zo ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jennifer gif is zo seizoen 2013-2014
Van nostalgie ken je niet vreten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jennifer is tijdloos #NEVERforget
klopt. De meeste donkere vrouwen zijn echt gruwelijk lelijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is Alba een latina?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb meer met, bijv. latina's. Wil je daar nog meer over weten?
Ik praat niet met eliteracisten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb meer met, bijv. latina's. Wil je daar nog meer over weten?
Je hebt zelf een mooie bril.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man heeft wel een mooie bril.
Goede post kerelquote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Travel. het volgende:
Yuri vraagt zich ook af of die langharige ook snuift
Bassie en Adriaan?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan me dat levensgevaarlijke duo nog levendig herinneren
Eens
Oneens
Daar zou ik de Gaylord II zo op doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Travel. het volgende:
Epke ziet er weer lekker uit, miks mis mee
Flikker op met je skeere polls.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Eens
Oneens
Alle gasten zaten vrijdag al bij P&W.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Konden ze niks beters krijgen voor deze eerste uitzending?
anders ik wel. Mirin' bicepsquote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik de Gaylord II zo op doen.
Oneens.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Flikker op met je skeere polls.
Eens.
Oneens.
o ja, die stellingen waar soms een dt-foutje in glipt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Eens
Oneens
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gevalletje what you see is what you get
Zou jij mij doen als ik er zo uit zag?quote:
Thanksquote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
is al geweestquote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ThanksBen ooral benieuwd naar Hans Jansen... is die al geweest
?
Die weet wel om te gaan met de rekstok ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Travel. het volgende:
Jeffrey is diegene die alles pakt wat beweegt toch?
En de duikplank.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die weet wel om te gaan met de rekstok ja.
Vechtsportersquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
Dit irriteert mij dus aan die turn-coverage. Zelfs als ze het slechts bovengemiddeld doen krijgen ze aandacht.
Verschillende vechtsporters hebben jaren lang de wereld veroverd naar werden op Studio Sport niet eens genoemd.
Vechten is geen sport. Is net als dartsen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
Dit irriteert mij dus aan die turn-coverage. Zelfs als ze het slechts bovengemiddeld doen krijgen ze aandacht.
Verschillende vechtsporters hebben jaren lang de wereld veroverd naar werden op Studio Sport niet eens genoemd.
5quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:
Zesde in Europa....van de hoeveel deelnemers?
In de Tour de France was een Nederlander ook "slechts" zesde in 2013. En daar is bijzonder veel aandacht aan besteed.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
3.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:
Zesde in Europa....van de hoeveel deelnemers?
Ik merk dat dit heel diep zit bij je, sterkte.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
Oneensquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb gekeken naar het turnen
Eens
Oneens
Topstelling
Jij weerquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de Tour de France was een Nederlander ook "slechts" zesde in 2013. En daar is bijzonder veel aandacht aan besteed.
Badr Hari is onlangs wel opgepakt door de media, ook de NOS.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
Klopt, omdat ie een tijdje meedeed om de winst.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de Tour de France was een Nederlander ook "slechts" zesde in 2013. En daar is bijzonder veel aandacht aan besteed.
Dat zijn we het wederom eens.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
dan zitten we op een lijn. Ik vind die jeffrey zo een engerd met zijn neppe prodent lach
Ze besteden alleen maar aandacht aan Badrquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
oke en tot slot dan, knevel is vervelend en yuri zit erbij alsof die de vader van de overige 4 is.quote:
Hopen dat de hockeydames iets moois winnen danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rechtstreeks vanaf het tweede scherm: terechte klacht, er zijn te weinig vrouwen aan tafel vandaag.
Ik had me vandaag wel op willen offeren, maar ik ben niet gebeld...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rechtstreeks vanaf het tweede scherm: terechte klacht, er zijn te weinig vrouwen aan tafel vandaag.
een avondje van twee walletjes eten kan primaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien iets van Tina Turner.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Goed idee, een muzieknummer opnemen met de turners
Ik ga luisteren!
Zolang je nog zesde bent en geen eerste, moet je eerst maar focussen op het turnen
Die worden minimaal zesdequote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopen dat de hockeydames iets moois winnen dan
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien iets van Tina Turner.
Vrouwen zonder krullen worden helaas aan de deur geweigerd bij de EO.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had me vandaag wel op willen offeren, maar ik ben niet gebeld...
Schijnt genoeg te zijn om aan tafel te mogen.quote:
Of Bachman Turner Overdrivequote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tina heeft toch geen beroerte gehad, trouwens. Bleek een matige roddel.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, wat is vechten? Iets als Taekwondo is in ITF-wedstrijdvorm meer een puntenspel. Maar ze verdienen gewoon meer dan een dan nobodies die niets winnen. Epke en Jeffrey kunnen individueel wel wat en Van Gelder natuurlijk ook. Maar in het verleden hoorde je ook van alles over Van der Leur en Van Endel die slechts gemiddeld waren. Onterecht m.i.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vechten is geen sport. Is net als dartsen.
wacht maar tot de kerk weer langs komt, dan smeek je weer om sportquote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Webschip het volgende:
Veel sport altijd bij KvdB. Mis nu P&W al.
Ik heb zelf weinig moeite met aandacht voor sporten die elders weinig aandacht krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Webschip het volgende:
Veel sport altijd bij KvdB. Mis nu P&W al.
En live he!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu al beter dan de laatste 2 maanden van PenW bij elkaar.
De EO is allang de EO niet meer. Ze besteden meer tijd aan afgod sport dan aan God vandaag de dag.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
wacht maar tot de kerk weer langs komt, dan smeek je weer om sport
Fixedquote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu al beter dan de laatste 10 jaar van PenW bij elkaar.
Op wintersport?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
Vakantie, lekker stappen, grammetje wit hier en daar.
Op zondag zingen ze nog steeds hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
De EO is allang de EO niet meer. Ze besteden meer tijd aan afgod sport dan aan God vandaag de dag.
Zijn gewoon in de mainstream opgegaan.
Eh nee tenzij ik gesponsord wordt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Trouwens, iets voor jou?
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)r-op-Instagram.dhtml
Nou wacht maar. Die twee presentatoren kwijlen van het voetbal.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zelf weinig moeite met aandacht voor sporten die elders weinig aandacht krijgen.
Op huwelijksreis.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu al beter dan de laatste 2 maanden van PenW bij elkaar.
Daar heeft Fok! goede ervaringen meequote:
Tegen de tijd dat het WK begint, is KvdB van de buis. En tot die tijd is er geen voetbal meer, nu de Europese finales zijn gespeeld. Ja, hooguit nog een paar vriendschappelijke wedstrijden.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou wacht maar. Die twee presentatoren kwijlen van het voetbal.
Oh dat had ik gemist.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Op huwelijksreis natuurlijkDat gunnen we hem toch?
Neem eerst eens een normale UI, dan kan ik je mening misschien serieus nemen.quote:
Ditquote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem eerst eens een normale UI, dan kan ik je mening misschien serieus nemen.
Let maar op. Het wordt ene grote voorbeschouwing van het WK bij KvdB.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het WK begint, is KvdB van de buis. En tot die tijd is er geen voetbal meer, nu de Europese finales zijn gespeeld. Ja, hooguit nog een paar vriendschappelijke wedstrijden.
Veel Johan Derksenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Let maar op. Het wordt ene grote voorbeschouwing van het WK bij KvdB.
Dat laat je van een UI afhangen?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem eerst eens een normale UI, dan kan ik je mening misschien serieus nemen.
Sapperdefap.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor Marcodej
[ afbeelding ]
Hier moet jij bij zijn jongen.
Na afloop schijnt ze twee fans de kleedkamer in te nemen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor Marcodej
[ afbeelding ]
Hier moet jij bij zijn jongen.
Hoihoi.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is marcodej er nog?
ik had een leuk plaatje voor hem, wacht even Marco.
Jij kan ook wel een leuke fleurige UI gebruiken, deze slaat nergens op.quote:
Dat past ook prima bij mijn repertoire.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan ook wel een leuke fleurige UI gebruiken, deze slaat nergens op.
Dit lijkt me echt wat voor Speculariumquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan ook wel een leuke fleurige UI gebruiken, deze slaat nergens op.
Neem mijn andere Johan UI.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat past ook prima bij mijn repertoire.
Plus ik hoef geen gare WK UI te maken.
Die mag wel eens naar de kapper.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag mijn Johan UI gebruiken.
Hier alsjeblieft.
Creatief!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je onderschat het belang van een goede UI...
[ afbeelding ]
Ik heb deze als back up.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem mijn andere Johan UI.
[ afbeelding ]
Prima, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb deze als back up.
[ afbeelding ]
En voor december:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van de Waterreus UI? Die is de laatste tijd bijzonder populair.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb deze als back up.
[ afbeelding ]
En voor december:
[ afbeelding ]
Het toegeven is de eerste stap naar acceptatie, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Webschip het volgende:
Maar het is inderdaad een kut-UI.
Ik zoek wel een andere.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je onderschat het belang van een goede UI...
[ afbeelding ]
We zullen het meenemen voor in de maandelijkse rapportagequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
Maar mijn punt is deze: het programma vervlakt enorm. Met veel te veel sport.
Ik vind het wel leuk, in P&W is juist te weinig sport.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
P&W ging voor kwaliteit. Geen hapsnap, geen oppervlakkigheid.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, in P&W is juist te weinig sport.
Mijn punt is deze: te weinig Renske.
En die conclusie trek je op basis van één aflevering?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
Ja ach, je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
P&W ging voor kwaliteit. Geen hapsnap, geen oppervlakkigheid.
8 jaar geleden misschien, hoop niet dat je het over nu hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ach dat valt ook wel mee. Die twee waren de laatste twee jaar echt niet meer scherp en nodigden ook regelmatig gasten uit met zeer weinig nieuwswaarde.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al zo. Komt dat de twee heren zelf bezeten zijn op voetbal is mijn indruk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die conclusie trek je op basis van één aflevering?
In deze aflevering was er inderdaad vrij veel sport. Wat een scherpe conclusies trekt Webschip toch.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die conclusie trek je op basis van één aflevering?
Doe jezelf nou niet tekort.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Mijn neefje van 3 heeft 'm zojuist in vijf minuten getekend.
Is die nu nog op dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag er best trots op zijn, ben ik ook op mijn paints.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Turnen is geen sport, de jury bepaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In deze aflevering was er inderdaad vrij veel sport. Wat een scherpe conclusies trekt Webschip toch.
Knevel is voor Feyenoord, ik begrijp z'n passie wel. Laat gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al zo. Komt dat de twee heren zelf bezeten zijn op voetbal is mijn indruk.
Vrij veel? Bijna de helft van de aflevering! Zo is ongeveer het format van het programmaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In deze aflevering was er inderdaad vrij veel sport. Wat een scherpe conclusies trekt Webschip toch.
Dark horsje voor morgen ouwe reus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Knevel is voor Feyenoord, ik begrijp z'n passie wel. Laat gaan.
Daar hebben we ook foto's van (alweer)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Knevel is voor Feyenoord, ik begrijp z'n passie wel. Laat gaan.
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vrij veel? Bijna de helft van de aflevering. Zo ongeveer het format van het programma
Mag er nog over gepraat worden? Ik heb geen idee dit keer, misschien maar weer een type Pantanootje inzetten. Heb jij nog een helder inzicht?quote:
Duarte. Altijd opstellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag er nog over gepraat worden? Ik heb geen idee dit keer, misschien maar weer een type Pantanootje inzetten. Heb jij nog een helder inzicht?
Ik zat de denken aan de Dolfijn van Bibione.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag er nog over gepraat worden? Ik heb geen idee dit keer, misschien maar weer een type Pantanootje inzetten. Heb jij nog een helder inzicht?
Wat dacht je van de Koning van Biafra?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat de denken aan de Dolfijn van Bibione.
Als jij hem opstelt haal ik hem gauw uit mijn team, dat wordt helemaal niks.quote:
Ik heb wel mooiere gemaakt...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag er best trots op zijn, ben ik ook op mijn paints.
Jammer dat Matthews uit koers is, anders was dat een zekerheidje voor mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij hem opstelt haal ik hem gauw uit mijn team, dat wordt helemaal niks.
Elfletterig is het hier mee eens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef Webschip het volgende:
De NOS besteedt zo ongeveer de helft van haar budget aan sport(rechten). () Dan mogen andere omroepen ietwat terughoudender zijn imo en ook andere aandachtsgebieden wat meer ruimte geven.
Die heeft moeten opgeven met een vloerkleedvergiftiging.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Koning van Biafra?
Goeiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft moeten opgeven met een vloerkleedvergiftiging.
Zijn twee discussies hè? De discussie over de uitgaven aan sportrechten. En de discussie over de hoeveelheid aandacht voor sport op tv.quote:
Dat figuur dat constante zegt " ...weet je wel..." " ...weet je wel..." " ...weet je wel..." " ...weet je wel..." " ...weet je wel..." " ...weet je wel..." " ...weet je wel..." .quote:
Precies.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn twee discussies hè? De discussie over de uitgaven aan sportrechten. En de discussie over de hoeveelheid aandacht voor sport op tv.
Waar ik me vorig jaar vooral aan stoorde, was dat je na Studio Sportzomer (5 kwartier in een uur lullen over de Tour) vervolgens bij KvdB ziet dat er wéér over wielrennen wordt gepraat. Dat is gewoon overdaad.
Broek uit, met haar geile neus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Lieke van Lexmond
Hoe presentatrice Lieke van Lexmond een pas bevallen vrouw uit Zuid-Soedan van de dood probeert te redden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |