Thanksquote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
is al geweestquote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ThanksBen ooral benieuwd naar Hans Jansen... is die al geweest
?
Die weet wel om te gaan met de rekstok ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Travel. het volgende:
Jeffrey is diegene die alles pakt wat beweegt toch?
En de duikplank.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die weet wel om te gaan met de rekstok ja.
Vechtsportersquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
Dit irriteert mij dus aan die turn-coverage. Zelfs als ze het slechts bovengemiddeld doen krijgen ze aandacht.
Verschillende vechtsporters hebben jaren lang de wereld veroverd naar werden op Studio Sport niet eens genoemd.
Vechten is geen sport. Is net als dartsen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
Dit irriteert mij dus aan die turn-coverage. Zelfs als ze het slechts bovengemiddeld doen krijgen ze aandacht.
Verschillende vechtsporters hebben jaren lang de wereld veroverd naar werden op Studio Sport niet eens genoemd.
5quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:
Zesde in Europa....van de hoeveel deelnemers?
In de Tour de France was een Nederlander ook "slechts" zesde in 2013. En daar is bijzonder veel aandacht aan besteed.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
3.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:
Zesde in Europa....van de hoeveel deelnemers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |