Van nostalgie ken je niet vreten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jennifer is tijdloos #NEVERforget
klopt. De meeste donkere vrouwen zijn echt gruwelijk lelijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pearl is wel een van de weinige echt aantrekkelijke donkere vrouwen, dus Renske heeft mazzel.
Is Alba een latina?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb meer met, bijv. latina's. Wil je daar nog meer over weten?
Ik praat niet met eliteracisten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb meer met, bijv. latina's. Wil je daar nog meer over weten?
Je hebt zelf een mooie bril.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man heeft wel een mooie bril.
Goede post kerelquote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Travel. het volgende:
Yuri vraagt zich ook af of die langharige ook snuift
Bassie en Adriaan?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan me dat levensgevaarlijke duo nog levendig herinneren
Eens
Oneens
Daar zou ik de Gaylord II zo op doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Travel. het volgende:
Epke ziet er weer lekker uit, miks mis mee
Flikker op met je skeere polls.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan me dat levensgevaarlijke duo nog levendig herinneren
Eens
Oneens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |