Jij kan ook wel een leuke fleurige UI gebruiken, deze slaat nergens op.quote:
Dat past ook prima bij mijn repertoire.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan ook wel een leuke fleurige UI gebruiken, deze slaat nergens op.
Dit lijkt me echt wat voor Speculariumquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan ook wel een leuke fleurige UI gebruiken, deze slaat nergens op.
Neem mijn andere Johan UI.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat past ook prima bij mijn repertoire.
Plus ik hoef geen gare WK UI te maken.
Die mag wel eens naar de kapper.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag mijn Johan UI gebruiken.
Hier alsjeblieft.
Creatief!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je onderschat het belang van een goede UI...
[ afbeelding ]
Ik heb deze als back up.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem mijn andere Johan UI.
[ afbeelding ]
Prima, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb deze als back up.
[ afbeelding ]
En voor december:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van de Waterreus UI? Die is de laatste tijd bijzonder populair.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb deze als back up.
[ afbeelding ]
En voor december:
[ afbeelding ]
Het toegeven is de eerste stap naar acceptatie, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Webschip het volgende:
Maar het is inderdaad een kut-UI.
Ik zoek wel een andere.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je onderschat het belang van een goede UI...
[ afbeelding ]
We zullen het meenemen voor in de maandelijkse rapportagequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
Maar mijn punt is deze: het programma vervlakt enorm. Met veel te veel sport.
Ik vind het wel leuk, in P&W is juist te weinig sport.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
P&W ging voor kwaliteit. Geen hapsnap, geen oppervlakkigheid.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, in P&W is juist te weinig sport.
Mijn punt is deze: te weinig Renske.
En die conclusie trek je op basis van één aflevering?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
Ja ach, je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
P&W ging voor kwaliteit. Geen hapsnap, geen oppervlakkigheid.
8 jaar geleden misschien, hoop niet dat je het over nu hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
P&W ging voor kwaliteit. Geen hapsnap, geen oppervlakkigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |