Ditquote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem eerst eens een normale UI, dan kan ik je mening misschien serieus nemen.
Let maar op. Het wordt ene grote voorbeschouwing van het WK bij KvdB.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het WK begint, is KvdB van de buis. En tot die tijd is er geen voetbal meer, nu de Europese finales zijn gespeeld. Ja, hooguit nog een paar vriendschappelijke wedstrijden.
Veel Johan Derksenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Let maar op. Het wordt ene grote voorbeschouwing van het WK bij KvdB.
Dat laat je van een UI afhangen?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem eerst eens een normale UI, dan kan ik je mening misschien serieus nemen.
Sapperdefap.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor Marcodej
[ afbeelding ]
Hier moet jij bij zijn jongen.
Na afloop schijnt ze twee fans de kleedkamer in te nemen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor Marcodej
[ afbeelding ]
Hier moet jij bij zijn jongen.
Hoihoi.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is marcodej er nog?
ik had een leuk plaatje voor hem, wacht even Marco.
Jij kan ook wel een leuke fleurige UI gebruiken, deze slaat nergens op.quote:
Dat past ook prima bij mijn repertoire.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan ook wel een leuke fleurige UI gebruiken, deze slaat nergens op.
Dit lijkt me echt wat voor Speculariumquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan ook wel een leuke fleurige UI gebruiken, deze slaat nergens op.
Neem mijn andere Johan UI.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat past ook prima bij mijn repertoire.
Plus ik hoef geen gare WK UI te maken.
Die mag wel eens naar de kapper.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag mijn Johan UI gebruiken.
Hier alsjeblieft.
Creatief!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je onderschat het belang van een goede UI...
[ afbeelding ]
Ik heb deze als back up.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem mijn andere Johan UI.
[ afbeelding ]
Prima, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb deze als back up.
[ afbeelding ]
En voor december:
[ afbeelding ]
Wat dacht je van de Waterreus UI? Die is de laatste tijd bijzonder populair.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb deze als back up.
[ afbeelding ]
En voor december:
[ afbeelding ]
Het toegeven is de eerste stap naar acceptatie, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Webschip het volgende:
Maar het is inderdaad een kut-UI.
Ik zoek wel een andere.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je onderschat het belang van een goede UI...
[ afbeelding ]
We zullen het meenemen voor in de maandelijkse rapportagequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
Maar mijn punt is deze: het programma vervlakt enorm. Met veel te veel sport.
Ik vind het wel leuk, in P&W is juist te weinig sport.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
P&W ging voor kwaliteit. Geen hapsnap, geen oppervlakkigheid.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, in P&W is juist te weinig sport.
Mijn punt is deze: te weinig Renske.
En die conclusie trek je op basis van één aflevering?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef Webschip het volgende:
Ja ach, je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
P&W ging voor kwaliteit. Geen hapsnap, geen oppervlakkigheid.
8 jaar geleden misschien, hoop niet dat je het over nu hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
P&W ging voor kwaliteit. Geen hapsnap, geen oppervlakkigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |