Die worden minimaal zesdequote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopen dat de hockeydames iets moois winnen dan
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien iets van Tina Turner.
Vrouwen zonder krullen worden helaas aan de deur geweigerd bij de EO.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had me vandaag wel op willen offeren, maar ik ben niet gebeld...
Schijnt genoeg te zijn om aan tafel te mogen.quote:
Of Bachman Turner Overdrivequote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tina heeft toch geen beroerte gehad, trouwens. Bleek een matige roddel.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, wat is vechten? Iets als Taekwondo is in ITF-wedstrijdvorm meer een puntenspel. Maar ze verdienen gewoon meer dan een dan nobodies die niets winnen. Epke en Jeffrey kunnen individueel wel wat en Van Gelder natuurlijk ook. Maar in het verleden hoorde je ook van alles over Van der Leur en Van Endel die slechts gemiddeld waren. Onterecht m.i.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vechten is geen sport. Is net als dartsen.
wacht maar tot de kerk weer langs komt, dan smeek je weer om sportquote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Webschip het volgende:
Veel sport altijd bij KvdB. Mis nu P&W al.
Ik heb zelf weinig moeite met aandacht voor sporten die elders weinig aandacht krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Webschip het volgende:
Veel sport altijd bij KvdB. Mis nu P&W al.
En live he!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu al beter dan de laatste 2 maanden van PenW bij elkaar.
De EO is allang de EO niet meer. Ze besteden meer tijd aan afgod sport dan aan God vandaag de dag.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
wacht maar tot de kerk weer langs komt, dan smeek je weer om sport
Fixedquote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu al beter dan de laatste 10 jaar van PenW bij elkaar.
Op wintersport?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
Vakantie, lekker stappen, grammetje wit hier en daar.
Op zondag zingen ze nog steeds hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
De EO is allang de EO niet meer. Ze besteden meer tijd aan afgod sport dan aan God vandaag de dag.
Zijn gewoon in de mainstream opgegaan.
Eh nee tenzij ik gesponsord wordt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Trouwens, iets voor jou?
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)r-op-Instagram.dhtml
Nou wacht maar. Die twee presentatoren kwijlen van het voetbal.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zelf weinig moeite met aandacht voor sporten die elders weinig aandacht krijgen.
Op huwelijksreis.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Nu al beter dan de laatste 2 maanden van PenW bij elkaar.
Daar heeft Fok! goede ervaringen meequote:
Tegen de tijd dat het WK begint, is KvdB van de buis. En tot die tijd is er geen voetbal meer, nu de Europese finales zijn gespeeld. Ja, hooguit nog een paar vriendschappelijke wedstrijden.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou wacht maar. Die twee presentatoren kwijlen van het voetbal.
Oh dat had ik gemist.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Op huwelijksreis natuurlijkDat gunnen we hem toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |