Ik merk dat dit heel diep zit bij je, sterkte.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
Dit irriteert mij dus aan die turn-coverage. Zelfs als ze het slechts bovengemiddeld doen krijgen ze aandacht.
Verschillende vechtsporters hebben jaren lang de wereld veroverd naar werden op Studio Sport niet eens genoemd.
Oneensquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb gekeken naar het turnen
Eens
Oneens
Topstelling
Jij weerquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de Tour de France was een Nederlander ook "slechts" zesde in 2013. En daar is bijzonder veel aandacht aan besteed.
Badr Hari is onlangs wel opgepakt door de media, ook de NOS.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
Dit irriteert mij dus aan die turn-coverage. Zelfs als ze het slechts bovengemiddeld doen krijgen ze aandacht.
Verschillende vechtsporters hebben jaren lang de wereld veroverd naar werden op Studio Sport niet eens genoemd.
Klopt, omdat ie een tijdje meedeed om de winst.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de Tour de France was een Nederlander ook "slechts" zesde in 2013. En daar is bijzonder veel aandacht aan besteed.
Dat zijn we het wederom eens.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
dan zitten we op een lijn. Ik vind die jeffrey zo een engerd met zijn neppe prodent lach
Ze besteden alleen maar aandacht aan Badrquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Kenju het volgende:
oke en tot slot dan, knevel is vervelend en yuri zit erbij alsof die de vader van de overige 4 is.quote:
Hopen dat de hockeydames iets moois winnen danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rechtstreeks vanaf het tweede scherm: terechte klacht, er zijn te weinig vrouwen aan tafel vandaag.
Ik had me vandaag wel op willen offeren, maar ik ben niet gebeld...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rechtstreeks vanaf het tweede scherm: terechte klacht, er zijn te weinig vrouwen aan tafel vandaag.
een avondje van twee walletjes eten kan primaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien iets van Tina Turner.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
Goed idee, een muzieknummer opnemen met de turners
Ik ga luisteren!
Zolang je nog zesde bent en geen eerste, moet je eerst maar focussen op het turnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |