Nou ik voel toch wat plaatsvervangende schaamte hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Wij vinden het leuk om naar dit soort malloten te kijken, als meneer Jansen er niet is, is er wel weer een andere meneer Jansen die opstaat.
Die eerste zin en dan die drogredenering ernaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die vinden dat iedereen met islamkritiek meteen een eng kereltje is...
De man is arabist. Hij heeft echt wel kennis van zaken.
Ja, maar dat is toch lekker. Dikke mensen in hun onderbroek, rare mannetjes met aftandse meningen. Dat is gewoon lekker om naar te kijken, er is altijd wel iemand te vinden die zich daar voor leent.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik voel toch wat plaatsvervangende schaamte hoor.
Lees de links in deze post eens: TV / Knevel & Van den Brink #191 Volgende week weer P&Wquote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Die eerste zin en dan die drogredenering erna
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch lekker. Dikke mensen in hun onderbroek, rare mannetjes met aftandse meningen. Dat is gewoon lekker om naar te kijken, er is altijd wel iemand te vinden die zich daar voor leent.
Dus omdat we die man "Arabist" noemen mag ik het geen eng mannetje vinden?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die vinden dat iedereen met islamkritiek meteen een eng kereltje is...
De man is arabist. Hij heeft echt wel kennis van zaken.
* emotiesquote:Op maandag 26 mei 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
Wat een mooi verhaal met de correctie emotie's erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |