Ja ach, je kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
P&W ging voor kwaliteit. Geen hapsnap, geen oppervlakkigheid.
8 jaar geleden misschien, hoop niet dat je het over nu hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ach dat valt ook wel mee. Die twee waren de laatste twee jaar echt niet meer scherp en nodigden ook regelmatig gasten uit met zeer weinig nieuwswaarde.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al zo. Komt dat de twee heren zelf bezeten zijn op voetbal is mijn indruk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die conclusie trek je op basis van één aflevering?
In deze aflevering was er inderdaad vrij veel sport. Wat een scherpe conclusies trekt Webschip toch.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En die conclusie trek je op basis van één aflevering?
Doe jezelf nou niet tekort.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Mijn neefje van 3 heeft 'm zojuist in vijf minuten getekend.
Is die nu nog op dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag er best trots op zijn, ben ik ook op mijn paints.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Turnen is geen sport, de jury bepaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In deze aflevering was er inderdaad vrij veel sport. Wat een scherpe conclusies trekt Webschip toch.
Knevel is voor Feyenoord, ik begrijp z'n passie wel. Laat gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al zo. Komt dat de twee heren zelf bezeten zijn op voetbal is mijn indruk.
Vrij veel? Bijna de helft van de aflevering! Zo is ongeveer het format van het programmaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In deze aflevering was er inderdaad vrij veel sport. Wat een scherpe conclusies trekt Webschip toch.
Dark horsje voor morgen ouwe reus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Knevel is voor Feyenoord, ik begrijp z'n passie wel. Laat gaan.
Daar hebben we ook foto's van (alweer)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Knevel is voor Feyenoord, ik begrijp z'n passie wel. Laat gaan.
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vrij veel? Bijna de helft van de aflevering. Zo ongeveer het format van het programma
Mag er nog over gepraat worden? Ik heb geen idee dit keer, misschien maar weer een type Pantanootje inzetten. Heb jij nog een helder inzicht?quote:
Duarte. Altijd opstellen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag er nog over gepraat worden? Ik heb geen idee dit keer, misschien maar weer een type Pantanootje inzetten. Heb jij nog een helder inzicht?
Ik zat de denken aan de Dolfijn van Bibione.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag er nog over gepraat worden? Ik heb geen idee dit keer, misschien maar weer een type Pantanootje inzetten. Heb jij nog een helder inzicht?
Wat dacht je van de Koning van Biafra?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zat de denken aan de Dolfijn van Bibione.
Als jij hem opstelt haal ik hem gauw uit mijn team, dat wordt helemaal niks.quote:
Ik heb wel mooiere gemaakt...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag er best trots op zijn, ben ik ook op mijn paints.
Jammer dat Matthews uit koers is, anders was dat een zekerheidje voor mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij hem opstelt haal ik hem gauw uit mijn team, dat wordt helemaal niks.
Elfletterig is het hier mee eens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef Webschip het volgende:
De NOS besteedt zo ongeveer de helft van haar budget aan sport(rechten). () Dan mogen andere omroepen ietwat terughoudender zijn imo en ook andere aandachtsgebieden wat meer ruimte geven.
Die heeft moeten opgeven met een vloerkleedvergiftiging.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Koning van Biafra?
Goeiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft moeten opgeven met een vloerkleedvergiftiging.
Zijn twee discussies hè? De discussie over de uitgaven aan sportrechten. En de discussie over de hoeveelheid aandacht voor sport op tv.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |