Ik herken er 13, ik heb er 1 van in m'n collectiequote:Op maandag 26 mei 2014 20:39 schreef Kerftminister het volgende:
Zoiets als Indie-central-core. Meningen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Norrage het volgende:
Er moet ook een ranja album in inderdaad. Maar dat zijn ook al snel geen indie artiesten meer.
AnCo moet er wel in denk ik ja, Queen is Dead werd aardig wat op los gehaten laatst volgens mij, andere drie ken ik niet zo goed, al heb ik Gold wel gehad.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef Moody het volgende:
Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
REM - Murmur
The Smiths - The Queen Is Dead
Ryan Adams - Heartbreaker / Gold
REM hoeft ook niet perse, wordt niet zoveel over gesproken. Al is Murmur wel geniaal. Die andere komen toch wel langs.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
AnCo moet er wel in denk ik ja, Queen is Dead werd aardig wat op los gehaten laatst volgens mij, andere drie ken ik niet zo goed, al heb ik Gold wel gehad.
Dit is ook één van de oudere. Eind jaren 90 geloof ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:18 schreef Zocalo het volgende:
Dat Modest Mouse album ken ik niet eens. Wel oudere en die vond ik leuk.
Gaat niet echt erom of het Indie is of niet, maar hoe het in dit topic gewaardeerd wordt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef Zocalo het volgende:
Maar Beatles hoort er toch niet tussen? Hoe leuk iedereen het ook vindt Of is Beatles nou echt indie
Wow hoe lang bestaan ze al dan? Ik ken allen Ship...Sank.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is ook één van de oudere. Eind jaren 90 geloof ik.
Ik vrees dat het 36 wordtquote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gaat niet echt erom of het Indie is of niet, maar hoe het in dit topic gewaardeerd wordt.
Maareh,25 of 36? We missen er nog wel een paar eh?
Maar...maar... wat moeten we dan doen als DO2 album?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Vind ik idd ook niet. Haxan Cloak mag ook weg. Fijn album, maar echt een momentopname.
Elliott Smith - XO er voor in de plaats zeg ikquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maar...maar... wat moeten we dan doen als DO2 album?
Spoilertjequote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, één verzoek van mijn kant - voor de rest you can do whatever the fuck you want - maar zet het plaatje asjeblieft achter een linkje in de OP, dan hoef ik me niet pertinent te ergeren aan dit samenraapsel.
Dan laat ik jullie nu voor de rest lekker jullie gang gaan en ga ik ergens anders zuurpruimen.
Sinds 1993 volgens Wikipedia. We Were Dead Before the Ship Even Sank is hun nieuwste lp.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Wow hoe lang bestaan ze al dan? Ik ken allen Ship...Sank.
Gewoon een foto van Angel Olsen. Dan is Max ook blij.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maar...maar... wat moeten we dan doen als DO2 album?
Max, zie de lol er van in. Internet en muziek zijn ontspanning.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, één verzoek van mijn kant - voor de rest you can do whatever the fuck you want - maar zet het plaatje asjeblieft achter een linkje in de OP, dan hoef ik me niet pertinent te ergeren aan dit samenraapsel.
Dan laat ik jullie nu voor de rest lekker jullie gang gaan en ga ik ergens anders zuurpruimen.
Ik vind dat ze zo een grote impact hebben gehad op zovele indie-artiesten en dat zoveel "indie-fans" er fan van zijn, dat het gerechtvaardigd is.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef Zocalo het volgende:
Maar Beatles hoort er toch niet tussen? Hoe leuk iedereen het ook vindt Of is Beatles nou echt indie
Je kan natuurlijk ook een andere avatar nemen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo een grote impact hebben gehad op zovele indie-artiesten en dat zoveel "indie-fans" er fan van zijn, dat het gerechtvaardigd is.
En daarnaast moet mijn avatar erin blijven
Dat zou echt nergens op slaan. Wie heeft nou zoietsquote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef Kerftminister het volgende:
Of een logo van een basketbalvereniging.
zo van die mensen die je nog tegenhouden als je gewoon drie biertjes mee naar voor wil brengen, en hebben ze je net zien passeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:41 schreef emokid het volgende:
[..]
Was fenomenaal, maar ik had geen last van pratende mensen. Eerder die passief agressieve kinderen die constant ellebogen zaten te geven aan mensen die gewoon wilden dansen of in zo'n "danspit" zaten, hoe verzuurd wil je door het leven gaan als je mensen dat niet eens kunt gunnen. Een idioot zat met zijn zure kop constant te staren met een arm paraat, zo van, kom niet in de buurt.. Anders doe je even normaal!
Volgende week weer zien op Primavera, waar het publiek altijd superieur is aan de menigtes hier in Nederland.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Felagund het volgende:
Wat heeft Elmo eigenlijk muzikaal gezien gepresteerd?
wissel OK computer maar in hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Versie 5, ben niet erg tevreden.
Tip uit deze post al gecheckt?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Oef, de nieuwe van Mark E is wel érg lekker op sommige momenten. #DO2#checkdieshit
https://soundcloud.com/ghostly/mark-e-eganix-1
Wromnie?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
daar heb ik er al 6 vanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Of 256.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:32 schreef ranja het volgende:
[..]
daar heb ik er al 6 van![]()
waarom niet gewoon 64
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Felagund het volgende:
Wat heeft Elmo eigenlijk muzikaal gezien gepresteerd?
Liquid Swordsquote:Op maandag 26 mei 2014 21:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Wromnie?
Ziet er goed uit.
Wat is dat ding rechtsonder
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Liquid Swords
Best ontvangen Hip Hop album hier volgens mij.
2 Radiohead albums, for real?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel tevreden, Outkast is toch wel zeer Indieverantwoorde Hip Hop natuurlijk.
Iedereen tevreden? Dan gaat ie in de OP.
Alleen Amnesiac hoort erin idd. Maar die is hij ironisch gezien weer vergeten.quote:
Gaat elk topic wel over ze, dus waarom niet.quote:
daar heb ik weer 6 vanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel tevreden, Outkast is toch wel zeer Indieverantwoorde Hip Hop natuurlijk.
Dat zou het beste zijn ja, en dan op punten selecteren.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef Felagund het volgende:
We moeten oude topichelden als Grobbel, Peace-man, Z en N00bie ook niet vergeten natuurlijk.Eigenlijk zou iedereen een top 10 moeten inleveren waarbij je dan een optimaal lijstje uit maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |