The Pastelsquote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, dat zeker! En ook gaaf dat ze hier genoemd worden hoor. Vond het alleen nogal verrassend zo out of the blue. Maar voor een nummer van Delgados mag je altijd wakker maken, dus niets dan hulde voor jouw post hoor!
Van mij mogen Frankie Miller en Del Amitri ook nog bij het lijstje. En The Pastels!
Ik ben er een week geweest, toen was er werkelijk geen enkel interessant concert in de hele stad.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
Ik ga woensdag naar Edinburgh, hoe is de muziekscene daar?
zo erg?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Norrage het volgende:
Die Sharon van Etten is echt monsterlijk ja
Ben ik niet met je eens. Laatste drie tracks zijn echt heel goed.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:50 schreef Norrage het volgende:
Al is het begin van het album wel heel wat sterker dan het einde.
Ja, goed inderdaad!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:24 schreef Moody het volgende:
Wat mij betreft het beste album van de laatste weken:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook net een beetje te lang doorgaan, maar er staan echt een paar pareltjes op verspreid.quote:
Ik hoorde deze mashup onlangs voor het eerst, en ik vind hem echt supervet:quote:Op maandag 26 mei 2014 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Die nieuwe van Lana Del Ray trouwens, ik vind 'm wel tof:
Ga je naar NSJ? Wat een lineup zeg, helaas kan ik niet, hoop volgend jaar toch wel te gaan, vorig jaar hadden ze ook al zon heerlijke lineup.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Norrage het volgende:
Wat is Lifted van Bright Eyes toch een ongekend sterk album
Yep ik ga zekerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga je naar NSJ? Wat een lineup zeg, helaas kan ik niet, hoop volgend jaar toch wel te gaan, vorig jaar hadden ze ook al zon heerlijke lineup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |