quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:29 schreef kciR het volgende:
http://www.hln.be/regio/n(...)radiomaken-a1895886/
Giel heeft dus toch niet het meeste uur radio achter elkaar gemaakt. Al is dit oude record uit de boeken gehaald, maar heeft er dus wel ingestaan.
Raar overigens dat ze records uit de boeken halen..
Best triest verhaal dus. Maar idd vreemd dat ze dit uit de boeken hebben gehaald. Zoals hij zei zal het wel om commerciële redenen zijn gebeurd. Maakt de poging van Giel niet minder knap, maar zet het wel behoorlijk in perspectiefquote:Kort na de recordpoging kreeg Eduard echter een hartinfarct. "Dat is eigenlijk nooit meer goed gekomen", aldus Yvan. "Hij was toen ook al 54 jaar. Hij had al eens eerder een hartinfarct gehad, maar het tweede infarct had volgens de dokter te maken met die recordpoging. Toch is hij nog doorgegaan met radiomaken tot 1997. Hij maakte zelfs nog radio met de zuurstofflessen bij zich. Hij is doorgegaan zolang hij kon. Radiomaken was zijn leven."
Wel een beetje jaloersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:28 schreef emokid het volgende:
Vanavond dan eindelijk Neutral Milk Hotel live bewonderen.. en volgende week nog eens op Primavera. Jeff Mangum solo een paar jaar terug was al een onvergetelijk momentje, zin in.
Nou nou, ineens The Delgados hier in dit topic. Oud, maar inderdaad een zeer leuke band!quote:
en?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
Eens met een favorietje van ranja bezig. Juju van Siouxsie and the Banshees.
Indie topic, indie muziekquote:Op zondag 25 mei 2014 12:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou nou, ineens The Delgados hier in dit topic. Oud, maar inderdaad een zeer leuke band!
dan vergeet je m'n favoriet nog...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Indie topic, indie muziek
Toch indrukwekkend hoe zoveel goede bands/artiesten uit het relatief kleine (slechts 500.000 inwoners) Glasgow komen....
Belle & Sebastian, Mark Knopfler, Simple Minds, Travis, Donovan, Franz Ferdinand, Al Stewart, The Fratellis, Chvrches, Mogwai, Admiral Fallow, Camera Obscura, Texas, Primal Scream, Zoey Van Goey,.........
Was vorige week bij White Denim ook al een drama. Zon hele groep die er naartoe gaat terwijl er maar 1 of 2 het leuk lijken te vinden.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef Beregd het volgende:
Iemand van jullie bij NMH geweest gister. Het was echt Super, kippenvel.
maar dat gebabbel tijdens optredens is bij jullie in NL echt wel erg...
Was fenomenaal, maar ik had geen last van pratende mensen. Eerder die passief agressieve kinderen die constant ellebogen zaten te geven aan mensen die gewoon wilden dansen of in zo'n "danspit" zaten, hoe verzuurd wil je door het leven gaan als je mensen dat niet eens kunt gunnen. Een idioot zat met zijn zure kop constant te staren met een arm paraat, zo van, kom niet in de buurt.. Anders doe je even normaal!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef Beregd het volgende:
Iemand van jullie bij NMH geweest gister. Het was echt Super, kippenvel.
maar dat gebabbel tijdens optredens is bij jullie in NL echt wel erg...
Beviel me zeer goed, ga ik zeker nog meerdere malen luisteren.quote:
Oh, dat zeker! En ook gaaf dat ze hier genoemd worden hoor. Vond het alleen nogal verrassend zo out of the blue. Maar voor een nummer van Delgados mag je altijd wakker maken, dus niets dan hulde voor jouw post hoor!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Indie topic, indie muziek
Toch indrukwekkend hoe zoveel goede bands/artiesten uit het relatief kleine (slechts 500.000 inwoners) Glasgow komen....
Belle & Sebastian, Mark Knopfler, Simple Minds, Travis, Donovan, Franz Ferdinand, Al Stewart, The Fratellis, Chvrches, Mogwai, Admiral Fallow, Camera Obscura, Texas, Primal Scream, Zoey Van Goey,.........
Samen vind ik ze erg goed, los van elkaar kan het me weinig boeienquote:Op zondag 25 mei 2014 18:18 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu trouwens aan Angus & Julia Stone, zitten een stel figuren al jaren aan mn kop te zeiken dat ik dat moet luisteren, maar wat heeft dat vrouwke een vreemde stem, Joanna Newsom is er niks bij.
Vond het samen ook niet bijzonder, erg repetitief en niet erg spannend.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Samen vind ik ze erg goed, los van elkaar kan het me weinig boeien
Nou, het begin is er, met de rest zal dan ook nog wel goedkomenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:57 schreef Gruisman het volgende:
Ik heb vrij weinig met Joy Division maar dit is wel echt een lekker nummer zeg
Zit me nu een beetje te verdiepen in Joy Division en die teksten zijn vaak wel echtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, het begin is er, met de rest zal dan ook nog wel goedkomen
Ian Curtis was een van de grootste bazen ooit. Teksten, muziek, imago, alles van die man is geweldigquote:Op zondag 25 mei 2014 21:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zit me nu een beetje te verdiepen in Joy Division en die teksten zijn vaak wel echt
The Pastelsquote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, dat zeker! En ook gaaf dat ze hier genoemd worden hoor. Vond het alleen nogal verrassend zo out of the blue. Maar voor een nummer van Delgados mag je altijd wakker maken, dus niets dan hulde voor jouw post hoor!
Van mij mogen Frankie Miller en Del Amitri ook nog bij het lijstje. En The Pastels!
Ik ben er een week geweest, toen was er werkelijk geen enkel interessant concert in de hele stad.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
Ik ga woensdag naar Edinburgh, hoe is de muziekscene daar?
zo erg?quote:Op maandag 26 mei 2014 09:36 schreef Norrage het volgende:
Die Sharon van Etten is echt monsterlijk ja
Ben ik niet met je eens. Laatste drie tracks zijn echt heel goed.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:50 schreef Norrage het volgende:
Al is het begin van het album wel heel wat sterker dan het einde.
Ja, goed inderdaad!quote:Op zondag 25 mei 2014 23:24 schreef Moody het volgende:
Wat mij betreft het beste album van de laatste weken:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook net een beetje te lang doorgaan, maar er staan echt een paar pareltjes op verspreid.quote:
Ik hoorde deze mashup onlangs voor het eerst, en ik vind hem echt supervet:quote:Op maandag 26 mei 2014 11:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Die nieuwe van Lana Del Ray trouwens, ik vind 'm wel tof:
Ga je naar NSJ? Wat een lineup zeg, helaas kan ik niet, hoop volgend jaar toch wel te gaan, vorig jaar hadden ze ook al zon heerlijke lineup.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Norrage het volgende:
Wat is Lifted van Bright Eyes toch een ongekend sterk album
Yep ik ga zekerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga je naar NSJ? Wat een lineup zeg, helaas kan ik niet, hoop volgend jaar toch wel te gaan, vorig jaar hadden ze ook al zon heerlijke lineup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |