Nee, deze springt veel meer in het oog.quote:
Aanstellers.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:48 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, deze springt veel meer in het oog.
Komt voornamelijk door de snelheid waarmee ie beweegt, denk ik.
Ik niet in elk geval.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:53 schreef DO2 het volgende:
Ik vond het wel een mooie avatar, eigenlijk. Maar kan je de snelheid niet aanpassen, T?
Dan is iedereen weer blij.
Als je dat niet aan hebt staan niet nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:28 schreef Xrenity het volgende:
Op fok-mobiel zie je al die avatars niet eens.
Oeh, snel aangezetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dat niet aan hebt staan niet nee.
Als je met het diepzeeduiken klaar bent, ben benieuwd wat je van de nieuwe van Sharon van Etten vindt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef DO2 het volgende:
Mochten jullie me zoeken...
Ik ben aan het diepzeeduiken in de wonderlijke wateren van Fennesz:
Nick Mulvey is heel vet. Erg vet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:12 schreef kciR het volgende:
Maandag ga ik naar Lorde, hier in Utrecht. (Mijn vriendin is er nogal fan van, maar ik kan er ook goed naar luisteren). Ik keek even of er nog een voorprogramma zou zijn.
Blijkt Nick Mulvey, vroeger lid van Portico Quartet, is nu meer de singer-songwriter kant op gegaan. Deze single beloofd in ieder geval veel goeds. (Doet mij denken aan Ben Howard, maar daar schrik ik misschien mensen mee af..)
Dat vind ik juist één van de minste van het album, beetje te cliché. Rest van het album is wel fijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:12 schreef kciR het volgende:
Maandag ga ik naar Lorde, hier in Utrecht. (Mijn vriendin is er nogal fan van, maar ik kan er ook goed naar luisteren). Ik keek even of er nog een voorprogramma zou zijn.
Blijkt Nick Mulvey, vroeger lid van Portico Quartet, is nu meer de singer-songwriter kant op gegaan. Deze single beloofd in ieder geval veel goeds. (Doet mij denken aan Ben Howard, maar daar schrik ik misschien mensen mee af..)
Wel grappig enzo maar toen ze nog dit soort muziek maken vond ik de peppers zo oneindig veel vetterquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef DO2 het volgende:
Godver, ik heb zojuist voor de eerste keer Afraid of Nothing geluisterd en ik ben nu al verliefd.
Da's ook wat, zeg.
Ben je smoorverliefd op ene Angel Olsen, stelt ze opeens haar betoverende zus aan je voor.
Sta je dan.
Dat had ik vorig jaar zo ongeveer met Waxahatchee en Swearin'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef DO2 het volgende:
Da's ook wat, zeg.
Ben je smoorverliefd op ene Angel Olsen, stelt ze opeens haar betoverende zus aan je voor.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:44 schreef DO2 het volgende:
Wat is dit mooi, zeg. Jeetje.
Ik weet iig waar ik de komende dagen naar ga luisteren. Dank voor de tip, Max, [ afbeelding ].
Heb bij Glow Pt 2 en ITAOTS inderdaad hetzelfde gevoel (gehad)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
Kwartje voor mij bij The Glow Pt. 2 is nog niet gevallen, wel een hele intrigerende plaat met die misthoorns en alles. Denk dat het een groeiertje is zoals ITAOTS
Ik ken de namen, maar ik geloof niet dat ik ooit ook maar iets van ze geluisterd heb, ranja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar zo ongeveer met Waxahatchee en Swearin'
alleen zijn dat echt zusjes
Waxahatchee stond destijds op de Luisterpaal. Vervolgens kwam ik er dus achter dat ze een zus had die ook zongquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:50 schreef DO2 het volgende:
Ik ken de namen, maar ik geloof niet dat ik ooit ook maar iets van ze geluisterd heb, ranja.
Ga ik zeker 'n keer doen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef kciR het volgende:
Waxahatchee is een aanrader. (Swearin' ken ik niet)
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:29 schreef kciR het volgende:
http://www.hln.be/regio/n(...)radiomaken-a1895886/
Giel heeft dus toch niet het meeste uur radio achter elkaar gemaakt. Al is dit oude record uit de boeken gehaald, maar heeft er dus wel ingestaan.
Raar overigens dat ze records uit de boeken halen..
Best triest verhaal dus. Maar idd vreemd dat ze dit uit de boeken hebben gehaald. Zoals hij zei zal het wel om commerciële redenen zijn gebeurd. Maakt de poging van Giel niet minder knap, maar zet het wel behoorlijk in perspectiefquote:Kort na de recordpoging kreeg Eduard echter een hartinfarct. "Dat is eigenlijk nooit meer goed gekomen", aldus Yvan. "Hij was toen ook al 54 jaar. Hij had al eens eerder een hartinfarct gehad, maar het tweede infarct had volgens de dokter te maken met die recordpoging. Toch is hij nog doorgegaan met radiomaken tot 1997. Hij maakte zelfs nog radio met de zuurstofflessen bij zich. Hij is doorgegaan zolang hij kon. Radiomaken was zijn leven."
Wel een beetje jaloersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:28 schreef emokid het volgende:
Vanavond dan eindelijk Neutral Milk Hotel live bewonderen.. en volgende week nog eens op Primavera. Jeff Mangum solo een paar jaar terug was al een onvergetelijk momentje, zin in.
Nou nou, ineens The Delgados hier in dit topic. Oud, maar inderdaad een zeer leuke band!quote:
en?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
Eens met een favorietje van ranja bezig. Juju van Siouxsie and the Banshees.
Indie topic, indie muziekquote:Op zondag 25 mei 2014 12:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou nou, ineens The Delgados hier in dit topic. Oud, maar inderdaad een zeer leuke band!
dan vergeet je m'n favoriet nog...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Indie topic, indie muziek
Toch indrukwekkend hoe zoveel goede bands/artiesten uit het relatief kleine (slechts 500.000 inwoners) Glasgow komen....
Belle & Sebastian, Mark Knopfler, Simple Minds, Travis, Donovan, Franz Ferdinand, Al Stewart, The Fratellis, Chvrches, Mogwai, Admiral Fallow, Camera Obscura, Texas, Primal Scream, Zoey Van Goey,.........
Was vorige week bij White Denim ook al een drama. Zon hele groep die er naartoe gaat terwijl er maar 1 of 2 het leuk lijken te vinden.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef Beregd het volgende:
Iemand van jullie bij NMH geweest gister. Het was echt Super, kippenvel.
maar dat gebabbel tijdens optredens is bij jullie in NL echt wel erg...
Was fenomenaal, maar ik had geen last van pratende mensen. Eerder die passief agressieve kinderen die constant ellebogen zaten te geven aan mensen die gewoon wilden dansen of in zo'n "danspit" zaten, hoe verzuurd wil je door het leven gaan als je mensen dat niet eens kunt gunnen. Een idioot zat met zijn zure kop constant te staren met een arm paraat, zo van, kom niet in de buurt.. Anders doe je even normaal!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef Beregd het volgende:
Iemand van jullie bij NMH geweest gister. Het was echt Super, kippenvel.
maar dat gebabbel tijdens optredens is bij jullie in NL echt wel erg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |