nogalquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:01 schreef Xrenity het volgende:
http://www.glastonburyfestivals.co.uk
Wordt nu wel heel erg King of Limbs zeg
Wat onwennig zo'n nieuwe UI.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg vet. Beetje overbodig dit maar ik wil het nog een keer zeggen.
King of Limbs pt. 2-aankondiging op Glastonburyquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:01 schreef Xrenity het volgende:
http://www.glastonburyfestivals.co.uk
Wordt nu wel heel erg King of Limbs zeg
Echt een leuke band ja! Jammer dat ze gestopt zijn. Misschien over een paar jaar een reunie tour a la Daryll-Ann nuquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken dit album al sinds het uitkwam in 2007 maar nooit verder geluisterd dan de singles. Dat was dom. Leuk man!
toch vind ik rhcp zonder hilel slovak of john frusciante niet zo boeiend.quote:
Nee, ik ook niet. Moest ook alleen lachen om de cowbellquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toch vind ik rhcp zonder hilel slovak of john frusciante niet zo boeiend.
Ik heb hardop gelachen om die drum-off. Geweldig.quote:
Volgens mij zijn de meeste mensen het wel met je eens. Een handvol leuke nummers en de rest is voor grijze vaders.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sta ik in mijn recht als ik de Dire Straits saai noem?
Walk of Life is welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
sta ik in m'n recht als ik een eigen mening heb?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Godverdomme, T, ik word fucking zenuwachtig van je nieuwe avatar.
Als er een nummer is waar ik een hekel aan heb... Zal wel komen door de slechte feestjes op de voetbal ofzo.quote:
Waarom? Deze leek me juist rustiger.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Godverdomme, T, ik word fucking zenuwachtig van je nieuwe avatar.
Sharon van Etten is een artiest die ik goed zou moeten vinden. Maar de vorige kon mij toch echt nooit helemaal grijpen, behalve Serpents. Verder wel leuk, maar niet next level goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Sharon van Etten, wat een prachtige plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |