Ja dit dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o ik stem wel maar realiseer me ook dat de politiek maar beperkt invloed heeft op veel zaken
daarom niet in een buurt met kinderen wonenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Wat ben je een kansloze kutouder als je je kinderen toelaat om de hele dag door alles bij elkaar te krijsen en en niet gewoon normaal te spelen.
maar de enige reden dat je pvv stemt is omdat je wilt dat Europa minder invloed moet hebben? Ben je ook voor het terugkeren van de gulden?quote:
Heb ik niet voor het kiezenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom niet in een buurt met kinderen wonen
het huis van onze buren staat al maanden leeg misschien moet je krakenquote:
quote:
Clasie voor 15 mil verkocht aan Barcaquote:
ik start zo mn sparta save weer al sinds eergister niet gespeeldquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Clasie voor 15 mil verkocht aan Barca
Eerste keer alleen doen kan onverstandig zijn. Met fok-it aan de phone kom je niet ver danquote:
kan weinig mis gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste keer alleen doen kan onverstandig zijn. Met fok-it aan de phone kom je niet ver dan
quote:
Weinig risico bij een enkele keer.quote:
White weddingquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
waarom tijdens het fokken
doe dan op je bruiloft, dat is pas lachen
lijkt me nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
waarom tijdens het fokken
doe dan op je bruiloft, dat is pas lachen
Geen diploma maar wel al heel je leven werkende ben je wel direct en actief van nut voor een land en zijn maatschappij. Ik vind dat je het dan in ieder geval al een stuk meer toekomt om je stem te laten horen dan een beroepswerkloze of een student die bezig is aan zijn 4de studie zonder uitkomst.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh.
Wel een stembewijs, net als een rijbewijs. Op het niveau van maatschappijleer van VMBO-kader oid. Niet gehaald? Mag je niet stemmen. Wel gehaald? Mag je 12 jaar stemmen.
Zoiets.
Ja, maar iedereen mag die test ook maken. Maar op het niveau van vmbo-kader oid. Dus met basis dingen als: hoeveel zetels heeft de tweede kamer? En meer van zulks.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen diploma maar wel al heel je leven werkende ben je wel direct en actief van nut voor een land en zijn maatschappij. Ik vind dat je het dan in ieder geval al een stuk meer toekomt om je stem te laten horen dan een beroepswerkloze of een student die bezig is aan zijn 4de studie zonder uitkomst.
Gewoon censuskiesrecht.
Wat schieten we hiermee op?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen mag die test ook maken. Maar op het niveau van vmbo-kader oid. Dus met basis dingen als: hoeveel zetels heeft de tweede kamer? En meer van zulks.
Dat iedere halve zool mag stemmen, maar wel een halve zool die weet waarop hij stemt en wat voor effect dat enigsins heeft.quote:
Dat voldoet inderdaad niet aan de eis dat iedere deelnemer gelijk dient te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je mensen wilt uitsluiten van medezeggenschap.
Ook lastig realiseerbaar. En ook dan is het geen democratie meer. Het is een beetje lastig om een 'eis' te stellen aan het stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh.
Wel een stembewijs, net als een rijbewijs. Op het niveau van maatschappijleer van VMBO-kader oid. Niet gehaald? Mag je niet stemmen. Wel gehaald? Mag je 12 jaar stemmen.
Zoiets.
Dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat voldoet inderdaad niet aan de eis dat iedere deelnemer gelijk dient te zijn.
[..]
Ook lastig realiseerbaar. En ook dan is het geen democratie meer. Het is een beetje lastig om een 'eis' te stellen aan het stemmen.
Je bent zelf lastig realiseerbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat voldoet inderdaad niet aan de eis dat iedere deelnemer gelijk dient te zijn.
[..]
Ook lastig realiseerbaar. En ook dan is het geen democratie meer. Het is een beetje lastig om een 'eis' te stellen aan het stemmen.
Nee, want je ontneemt sommige debielen het recht om te stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent zelf lastig realiseerbaar.
Waarom is het dan geen democratie meer?
Ik vind het oprecht een goed idee.
Ik heb zelden iemand gezien die zo wereldvreemd is en toch te pas en te onpas denkt waarheden te bezigen.quote:
Dankje LR, dankje LR, dankje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand gezien die zo wereldvreemd is en toch te pas en te onpas denkt waarheden te bezigen.
Respect.
Heb je weer een nieuw slachtoffer gevonden om denigrerend tegen te doen? Wat laat jij je kennen zegquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand gezien die zo wereldvreemd is en toch te pas en te onpas denkt waarheden te bezigen.
Respect.
TR gemaakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuw slachtoffer gevonden om denigrerend tegen te doen? Wat laat jij je kennen zeg
Duitsland heeft weer meer inwoners dan Nederland. Hoe hoog moet het aantal stemmen per zetel dan worden? En sluit je dan geen toekomstige partijen uit?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit.
Het helpt in ieder geval al om het aantal stemmen nodig voor een zetel flink omhoog te gooien zoals in Duitsland. Dan sluit je al een hoop rotzooi uit.
Dan zijn de burgers niet meer gelijkwaardig aan elkaar. Je sluit een groep mensen uit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent zelf lastig realiseerbaar.
Waarom is het dan geen democratie meer?
Ik vind het oprecht een goed idee.
Wie dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want je ontneemt sommige debielen het recht om te stemmen.
Er zijn mensen die die toets niet halen. Je ontneemt hun het stemrecht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie dan?
Voor de top 10 meest voorkomende talen een vertaling desnoods, blinde een braille of mondelinge toets e.d.
Waar en wanneer sluit je ze dan uit?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duitsland heeft weer meer inwoners dan Nederland. Hoe hoog moet het aantal stemmen per zetel dan worden? En sluit je dan geen toekomstige partijen uit?
[..]
Dan zijn de burgers niet meer gelijkwaardig aan elkaar. Je sluit een groep mensen uit.
Ik zeg ook nergens dat ik je idee niet goed vind. (ook niet dat ik het wel goed vind)
Ah op die manier, ja dat klopt. Maar als je niet op zijn minst minimale kennis hebt van het politiesysteem/de politiek, waarom zou je dan (mogen) stemmen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zijn mensen die die toets niet halen. Je ontneemt hun het stemrecht.
Mensen die geen vmbo-kader behaald hebben. En dan stel je een middelbare school diploma als eis. Dropouts bijv. hebben zo een diploma niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar en wanneer sluit je ze dan uit?
Omdat Nederland een democratie is?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah op die manier, ja dat klopt. Maar als je niet op zijn minst minimale kennis hebt van het politiesysteem/de politiek, waarom zou je dan (mogen) stemmen?
Neehee, op dat niveau. Niet op school afnemen of tijdens je opleiding. Gewoon net als je autotheorie inschrijven en ergens in Nederland die toets maken. Maar het was slechts een indicatie op welk niveau die toets zou moeten zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die geen vmbo-kader behaald hebben. En dan stel je een middelbare school diploma als eis. Dropouts bijv. hebben zo een diploma niet.
Hoger dan de +- 60 duizend die er momenteel nodig zijn in ieder geval. Door die extreme verspreiding over meerdere partijen is het bijna onmogelijk om direct en gericht beleid te voeren en is er gewoon weinig mogelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duitsland heeft weer meer inwoners dan Nederland. Hoe hoog moet het aantal stemmen per zetel dan worden? En sluit je dan geen toekomstige partijen uit?
[..]
Dan zijn de burgers niet meer gelijkwaardig aan elkaar. Je sluit een groep mensen uit.
Ik zeg ook nergens dat ik je idee niet goed vind. (ook niet dat ik het wel goed vind)
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is bijna 30 graden op mijn kamer. Ik ga dood.
Snap ik, maar ik vind dat een ouderwets idee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Omdat Nederland een democratie is?
Ik citeer: Als iedereen vrij en gelijk in rechten en plichten geboren is (zoals in het eerste artikel van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens staat) dan heeft ook niemand méér recht dan een ander om bepaalde wetten vast te stellen of beslissingen te nemen.
Dat is wel zo ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind dat een ouderwets idee.
Wie niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is bijna 30 graden op mijn kamer. Ik ga dood.
Oh verkeerd begrepen in dat geval.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neehee, op dat niveau. Niet op school afnemen of tijdens je opleiding. Gewoon net als je autotheorie inschrijven en ergens in Nederland die toets maken. Maar het was slechts een indicatie op welk niveau die toets zou moeten zitten.
Dat populistische gedoe bevordert natuurlijk ook niet direct en gericht beleid. Daarnaast zijn wij meer een volk van overleggen dan knopen doorhakken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoger dan de +- 60 duizend die er momenteel nodig zijn in ieder geval. Door die extreme verspreiding over meerdere partijen is het bijna onmogelijk om direct en gericht beleid te voeren en is er gewoon weinig mogelijk.
Dit staat overigens wel volledig los van deze Europese verkiezingen natuurlijk. Deze verkiezingen boeien mij gewoon tamelijk weinig.
Volgens mij sterven ze dan wel gewoon. Hun bewustzijn niet, maar als alles stopt met werken van je lichaam dan ga je imo gewoon dood.quote:
Gewoon realistisch. Als je zo'n plan doorzet is er geen stoppen meer aan. Je begint met deze test en je eindigt in een systeem waar enkel de elite nog mag stemmen. Immers zijn zij van het grootste belang voor het land.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh verkeerd begrepen in dat geval.Dan sluit je mensen uit die de toets niet halen. (God wat irritant dit van mij).
Twijfelachtig. Aangezien je wel alle ervaringen inclusief de pijn meeneemt. Want als het lichaam slechts een machine is dan kan het ook niet sterven, slechts kapot gaan. Het is het bewustzijn wat leeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij sterven ze dan wel gewoon. Hun bewustzijn niet, maar als alles stopt met werken van je lichaam dan ga je imo gewoon dood.
Bij deze mijn prachtige verweer.
Snap ik, maar ik wilde je niet gelijk gelijk ( gelijkgelijkgelijk) geven. Dat is ook zo saai.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Aangezien je wel alle ervaringen inclusief de pijn meeneemt. Want als het lichaam slechts een machine is dan kan het ook niet sterven, slechts kapot gaan. Het is het bewustzijn wat leeft.
Nee, zet mijn naam in je ondertitel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan zal je vanaf nu wel door moeten gaan als Lexie.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.De nerd in mij wil nu toch wel naar de film.
hij is klein en speelt in GoTquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Lijkt me sowieso een mooie film. Tijdreizen, alternatieve universa, Fassbender en McAvoy
Wat is met zo speciaal aan Dinklage dan?
Toch alweer 2 afleveringen op wegquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.De nerd in mij wil nu toch wel naar de film.
Maar valt X-men ook onder marvel?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Lijkt me sowieso een mooie film. Tijdreizen, alternatieve universa, Fassbender en McAvoy
Wat is met zo speciaal aan Dinklage dan?
Dit vat het wel samen, ja.quote:
Vandaag nog de 3e en 4e?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag Dinklage gister dus bijdehand doen tegen King Joffrey. Wat een eikel.
[..]
Toch alweer 2 afleveringen op weg
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag Dinklage gister dus bijdehand doen tegen King Joffrey. Wat een eikel.
X-Men en alle aanverwante IP's zijn eigendom van Marvel. Maar de filmrechten hebben ze verpatst aan FOX films ergens in de jaren 90, want ze waren failliet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar valt X-men ook onder marvel?Zo vaak kijk ik niet naar marvel films
Wat voor universum is dat dan waar die films zich afspelen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry voor het lange antwoord, maar het is ingewikkeld.
Marvel Cinematic Universe, ofwel MCU., ofwel Earth-199999.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor universum is dat dan waar die films zich afspelen?
En wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marvel Cinematic Universe, ofwel MCU., ofwel Earth-199999.
Wellicht, wellicht maar ik stop gewoon netjes bij de voorlaatste aflevering om hoe dan ook mijn gelijk te kunnen krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag nog de 3e en 4e?Dan ben je gauw weer bij. Dat je nou niet nog even 2,5 week kon volhouden, zwakkeling.
Ongeveer hetzelfde als de Indiana Jones films. Of het Star Wars universum.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oh apart, wist niet dat al die films binnen hetzelfde universum zich afspeeldequote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de Indiana Jones films. Of het Star Wars universum.
Dat snap ik niet, zouden in een ideale Marvel-wereld al die 'helden' in 1 universum zitten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de Indiana Jones films. Of het Star Wars universum.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart, wist niet dat al die films binnen hetzelfde universum zich afspeelde
Hangt er van af wie je het vraagt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, zouden in een ideale Marvel-wereld al die 'helden' in 1 universum zitten?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:02 schreef Fok-it het volgende:
PVV verliest en D66 wint volgens eerste peiling
En CDA
Ik ben gewoon niet zo van dat soort filmsquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hangt er van af wie je het vraagt.
Wat mij betreft niet, omdat het alleen maar meer vragen oproept en plotholes creëert.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
JAAAAAAA, na twee maanden ein-de-lijk zelf internet!![]()
en daarvoor?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Je bent eindelijk uit de groep internet-losers.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat geeft hij aan?quote:
'sup?quote:
He hoiquote:
Een konijn?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed, na mijn vakantie een konijn kopen. Met jou?
Hallo.quote:
Weet ik nog niet. Misschien angora konijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Een konijn?Wat voor een?
Met mij wel goed.Niks bijzonders verder eigenlijk.
Gebeld?quote:
Wel vaak borstelen dan hè.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien angora konijn
Nee, gemaild. Gewoon hele verhaal uitgetypt.quote:
Mocht dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, gemaild. Gewoon hele verhaal uitgetypt.
Hoeveel sta je?quote:
10e maar is nog maar begin van seizoenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel sta je?
Ik word zo ontslagen denk ik
Ja, om het direct te melden of binnen 72 uur. Aangezien daar toch geen sprake meer van was, heb ik gewoon alles in een mail uitgelegd. Leek me duidelijker. Als het dan alsnog zin heeft om te bellen, zullen ze dat wel uitleggen. Heb sowieso m'n tel. nummer achtergelaten zodat ze mij kunnen bellen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mocht dat?dacht dat je zei dat je moest bellen
Netjes. Komt wel goedquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, om het direct te melden of binnen 72 uur. Aangezien daar toch geen sprake meer van was, heb ik gewoon alles in een mail uitgelegd. Leek me duidelijker. Als het dan alsnog zin heeft om te bellen, zullen ze dat wel uitleggen. Heb sowieso m'n tel. nummer achtergelaten zodat ze mij kunnen bellen.
Wat gaat er precies fout?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dat was kort. Hij doet het nu al niet meer
Eerste seizoenen netjes 2de geworden, goeie spelers gekocht, maar gaat kut dit seizoen.quote:
Ja, hij doet het gewoon nietquote:
Heb je hem wel goed aangesloten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hij doet het gewoon niet. Kan geen verbinding maken
?? Via kabel en wifi niet.
Precies.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Komt wel goed
En als ze er niet mee akkoord gaan, naja dan verzinnen we wel oplossing
Maar de router staat wel aan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hij doet het gewoon niet. Kan geen verbinding maken
?? Via kabel en wifi niet.
Ja weet ik veelquote:
Ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de router staat wel aan?
Het kan zijn dat je laptop's internetaansluiting het gewoon niet meer doet.
Ja, maar hoe kan het dan dat ie het 5 min geleden deed en toen gewoon bam niet meer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veelrouter verkeerde instellingen Ofzo
Ja weet ik ook niet lieverd, kan ook aan provider liggen hè. Storing of iets. Doe je modem anders even uit en dan weer aanquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan het dan dat ie het 5 min geleden deed en toen gewoon bam niet meer.
Hmm. Hmm. Hmm. Ik weet het nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
En nee, dat kan niet want ik zit nu op mn laptop op internet.
Al 500 keer gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet lieverd, kan ook aan provider liggen hè. Storing of iets. Doe je modem anders even uit en dan weer aan
RIP en nuquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste seizoenen netjes 2de geworden, goeie spelers gekocht, maar gaat kut dit seizoen.
Net ontslagen dushad Fer gehaald als vervanger voor Clasie. Virgil van Dijk gekocht, Kadlec.
Joel Campbell en Thorgen Hazard gehuurd. Stond echt goed elftal maja, niet dus
Opnieuw beginnen. Of er zijn clubs zonder manager. Ff kijkenquote:
Ja schiet niet op inderdaad. Echt even bellen morgnquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
Zit nu op 't internet van de buurman. Al 1,5 - 2 maanden tho. Heeft ander buurmeisje wel lief gevraagd hoor
. Was toch beveiligd
.. maar is kut
Mja, dat ie 't nu pas überhaupt doet heeft met de bedrading hier in huis te maken en met een huurbaas die het helaas heel druk had om 't te fixen. Tot vandaag dusquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja schiet niet op inderdaad. Echt even bellen morgn
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
sleegers is wel echt pareltje tot nu toe
Ah thanks voor je uitleg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
X-Men en alle aanverwante IP's zijn eigendom van Marvel. Maar de filmrechten hebben ze verpatst aan FOX films ergens in de jaren 90, want ze waren failliet.
Dus alle X-Men films, Wolverine films, X-Force en Deadpool films worden niet door Disney geproduceerd en spelen zich dus niet af in het zelfde universum als de rest van de Marvel films (Captain America, Thor, Iron Man, Hulk, Avengers, Guardians of the Galaxy).
Ook de Fantastic Four films, Daredevil, Elektra, Punisher, Ghost Rider, Man-Thing, Howard the Duck, Spider-Man en Namor films spelen zich niet in hetzelfde universum af, want die filmrechten zijn (of waren) in bezit van andere bedrijven van Marvel.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Oh, 't wireless lampje is nu ook uit op de router. Oh, nu is ook het VDSL lampje uit WAT GEBEURT ER GEESTEN ALLES HELP
Hij hielp je niet heel erg zei je toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat ie 't nu pas überhaupt doet heeft met de bedrading hier in huis te maken en met een huurbaas die het helaas heel druk had om 't te fixen. Tot vandaag dus.
Wel chille huurbaas, is wel handig mannetje.
Er wordt vaak aangeraden het eerst 30 minuten aan te laten staan voordat het stabiel is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Oh, 't wireless lampje is nu ook uit op de router. Oh, nu is ook het VDSL lampje uit WAT GEBEURT ER GEESTEN ALLES HELP
Heb je al wat van die films gezien?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah thanks voor je uitleg.Dat verduidelijkt het wel.
Ja, toen hielp ie niet maar nu wel want hij heeft 't gefixtquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij hielp je niet heel erg zei je toch?
Ach het enige wat ons internet kan redden is alles bedraden en mijn vader heeft net gezegd dat hij dat absoluut niet gaat doen dus
hoezo nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij hielp je niet heel erg zei je toch?
Ach het enige wat ons internet kan redden is alles bedraden en mijn vader heeft net gezegd dat hij dat absoluut niet gaat doen dus
Hopelijk is dat hetquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt vaak aangeraden het eerst 30 minuten aan te laten staan voordat het stabiel is.
Hier heeft het echt weken geduurd voordat het echt stabiel was
[..]
Heb je al wat van die films gezien?
Vind hij lelijk en vervelend, hij is nooit thuis dus voor hem hoeft het nietquote:
Heb je een Sky router?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Nou, hij doet het nu weer dus maar wat is die meuk met 401 code als ik in wil loggen op mn router?!
Snooooow.quote:
Lelijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben jelly op zijn lichaam. Ik wil dat ook
Sportschool.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben jelly op zijn lichaam. Ik wil dat ook
Ik googlede error 401 router en kreeg klachten over Sky routers.quote:
Te breed?quote:
Ja, 7 dagen per week, 4 uur per dag.quote:
Wij hebben 90 mb en in de praktijk 5quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Crack_ het volgende:
He, als je 40 mb besteld.. hoeveel heb je dan ongeveer in de praktijk?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik googlede error 401 router en kreeg klachten over Sky routers.
http://helpforum.sky.com/(...)Error-401/td-p/41045
[..]
Te breed?
[..]
Ja, 7 dagen per week, 4 uur per dag.
Hangt af van je locatie, router, afstand tot router etc.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Crack_ het volgende:
He, als je 40 mb besteld.. hoeveel heb je dan ongeveer in de praktijk?
leg gewoon een kabel door het huis als ie er niet isquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hij lelijk en vervelend, hij is nooit thuis dus voor hem hoeft het nietnee maar wij zitten met kut internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |