Neehee, op dat niveau. Niet op school afnemen of tijdens je opleiding. Gewoon net als je autotheorie inschrijven en ergens in Nederland die toets maken. Maar het was slechts een indicatie op welk niveau die toets zou moeten zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die geen vmbo-kader behaald hebben. En dan stel je een middelbare school diploma als eis. Dropouts bijv. hebben zo een diploma niet.
Hoger dan de +- 60 duizend die er momenteel nodig zijn in ieder geval. Door die extreme verspreiding over meerdere partijen is het bijna onmogelijk om direct en gericht beleid te voeren en is er gewoon weinig mogelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duitsland heeft weer meer inwoners dan Nederland. Hoe hoog moet het aantal stemmen per zetel dan worden? En sluit je dan geen toekomstige partijen uit?
[..]
Dan zijn de burgers niet meer gelijkwaardig aan elkaar. Je sluit een groep mensen uit.
Ik zeg ook nergens dat ik je idee niet goed vind. (ook niet dat ik het wel goed vind)
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is bijna 30 graden op mijn kamer. Ik ga dood.
Snap ik, maar ik vind dat een ouderwets idee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Omdat Nederland een democratie is?
Ik citeer: Als iedereen vrij en gelijk in rechten en plichten geboren is (zoals in het eerste artikel van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens staat) dan heeft ook niemand méér recht dan een ander om bepaalde wetten vast te stellen of beslissingen te nemen.
Dat is wel zo ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind dat een ouderwets idee.
Wie niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is bijna 30 graden op mijn kamer. Ik ga dood.
Oh verkeerd begrepen in dat geval.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neehee, op dat niveau. Niet op school afnemen of tijdens je opleiding. Gewoon net als je autotheorie inschrijven en ergens in Nederland die toets maken. Maar het was slechts een indicatie op welk niveau die toets zou moeten zitten.
Dat populistische gedoe bevordert natuurlijk ook niet direct en gericht beleid. Daarnaast zijn wij meer een volk van overleggen dan knopen doorhakken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoger dan de +- 60 duizend die er momenteel nodig zijn in ieder geval. Door die extreme verspreiding over meerdere partijen is het bijna onmogelijk om direct en gericht beleid te voeren en is er gewoon weinig mogelijk.
Dit staat overigens wel volledig los van deze Europese verkiezingen natuurlijk. Deze verkiezingen boeien mij gewoon tamelijk weinig.
Volgens mij sterven ze dan wel gewoon. Hun bewustzijn niet, maar als alles stopt met werken van je lichaam dan ga je imo gewoon dood.quote:
Gewoon realistisch. Als je zo'n plan doorzet is er geen stoppen meer aan. Je begint met deze test en je eindigt in een systeem waar enkel de elite nog mag stemmen. Immers zijn zij van het grootste belang voor het land.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh verkeerd begrepen in dat geval.Dan sluit je mensen uit die de toets niet halen. (God wat irritant dit van mij).
Twijfelachtig. Aangezien je wel alle ervaringen inclusief de pijn meeneemt. Want als het lichaam slechts een machine is dan kan het ook niet sterven, slechts kapot gaan. Het is het bewustzijn wat leeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij sterven ze dan wel gewoon. Hun bewustzijn niet, maar als alles stopt met werken van je lichaam dan ga je imo gewoon dood.
Bij deze mijn prachtige verweer.
Snap ik, maar ik wilde je niet gelijk gelijk ( gelijkgelijkgelijk) geven. Dat is ook zo saai.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Aangezien je wel alle ervaringen inclusief de pijn meeneemt. Want als het lichaam slechts een machine is dan kan het ook niet sterven, slechts kapot gaan. Het is het bewustzijn wat leeft.
Nee, zet mijn naam in je ondertitel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Dan zal je vanaf nu wel door moeten gaan als Lexie.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.De nerd in mij wil nu toch wel naar de film.
hij is klein en speelt in GoTquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Lijkt me sowieso een mooie film. Tijdreizen, alternatieve universa, Fassbender en McAvoy
Wat is met zo speciaal aan Dinklage dan?
Toch alweer 2 afleveringen op wegquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.De nerd in mij wil nu toch wel naar de film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |