Maar valt X-men ook onder marvel?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Lijkt me sowieso een mooie film. Tijdreizen, alternatieve universa, Fassbender en McAvoy
Wat is met zo speciaal aan Dinklage dan?
Dit vat het wel samen, ja.quote:
Vandaag nog de 3e en 4e?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag Dinklage gister dus bijdehand doen tegen King Joffrey. Wat een eikel.
[..]
Toch alweer 2 afleveringen op weg
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag Dinklage gister dus bijdehand doen tegen King Joffrey. Wat een eikel.
X-Men en alle aanverwante IP's zijn eigendom van Marvel. Maar de filmrechten hebben ze verpatst aan FOX films ergens in de jaren 90, want ze waren failliet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar valt X-men ook onder marvel?Zo vaak kijk ik niet naar marvel films
Wat voor universum is dat dan waar die films zich afspelen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry voor het lange antwoord, maar het is ingewikkeld.
Marvel Cinematic Universe, ofwel MCU., ofwel Earth-199999.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor universum is dat dan waar die films zich afspelen?
En wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marvel Cinematic Universe, ofwel MCU., ofwel Earth-199999.
Wellicht, wellicht maar ik stop gewoon netjes bij de voorlaatste aflevering om hoe dan ook mijn gelijk te kunnen krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag nog de 3e en 4e?Dan ben je gauw weer bij. Dat je nou niet nog even 2,5 week kon volhouden, zwakkeling.
Ongeveer hetzelfde als de Indiana Jones films. Of het Star Wars universum.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oh apart, wist niet dat al die films binnen hetzelfde universum zich afspeeldequote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de Indiana Jones films. Of het Star Wars universum.
Dat snap ik niet, zouden in een ideale Marvel-wereld al die 'helden' in 1 universum zitten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de Indiana Jones films. Of het Star Wars universum.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart, wist niet dat al die films binnen hetzelfde universum zich afspeelde
Hangt er van af wie je het vraagt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, zouden in een ideale Marvel-wereld al die 'helden' in 1 universum zitten?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:02 schreef Fok-it het volgende:
PVV verliest en D66 wint volgens eerste peiling
En CDA
Ik ben gewoon niet zo van dat soort filmsquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hangt er van af wie je het vraagt.
Wat mij betreft niet, omdat het alleen maar meer vragen oproept en plotholes creëert.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
JAAAAAAA, na twee maanden ein-de-lijk zelf internet!![]()
en daarvoor?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Je bent eindelijk uit de groep internet-losers.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat geeft hij aan?quote:
'sup?quote:
He hoiquote:
Een konijn?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed, na mijn vakantie een konijn kopen. Met jou?
Hallo.quote:
Weet ik nog niet. Misschien angora konijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Een konijn?Wat voor een?
Met mij wel goed.Niks bijzonders verder eigenlijk.
Gebeld?quote:
Wel vaak borstelen dan hè.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien angora konijn
Nee, gemaild. Gewoon hele verhaal uitgetypt.quote:
Mocht dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, gemaild. Gewoon hele verhaal uitgetypt.
Hoeveel sta je?quote:
10e maar is nog maar begin van seizoenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel sta je?
Ik word zo ontslagen denk ik
Ja, om het direct te melden of binnen 72 uur. Aangezien daar toch geen sprake meer van was, heb ik gewoon alles in een mail uitgelegd. Leek me duidelijker. Als het dan alsnog zin heeft om te bellen, zullen ze dat wel uitleggen. Heb sowieso m'n tel. nummer achtergelaten zodat ze mij kunnen bellen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mocht dat?dacht dat je zei dat je moest bellen
Netjes. Komt wel goedquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, om het direct te melden of binnen 72 uur. Aangezien daar toch geen sprake meer van was, heb ik gewoon alles in een mail uitgelegd. Leek me duidelijker. Als het dan alsnog zin heeft om te bellen, zullen ze dat wel uitleggen. Heb sowieso m'n tel. nummer achtergelaten zodat ze mij kunnen bellen.
Wat gaat er precies fout?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dat was kort. Hij doet het nu al niet meer
Eerste seizoenen netjes 2de geworden, goeie spelers gekocht, maar gaat kut dit seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |