familie van...quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:03 schreef BeleggerDude het volgende:
Jullie wurgen mij bijna hier om niets, daarom. Een beetje tof en irritant komen doen achter je computertje... Diegene die aangifte wou doen, doe a.u.b. aangifte, maak printscreens, fok.nl heeft mijn ip-adres... Kunnen we een beetje lachen, zo niet bepaald slim zijn, een zoon van een politie-agent die een heler zou zijn hahaha!
ik zit mobiel popje niet achter mn computerquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:03 schreef BeleggerDude het volgende:
Jullie wurgen mij bijna hier om niets, daarom. Een beetje tof en irritant komen doen achter je computertje... Diegene die aangifte wou doen, doe a.u.b. aangifte, maak printscreens, fok.nl heeft mijn ip-adres... Kunnen we een beetje lachen, zou niet bepaald slim zijn, een zoon van een politie-agent die een heler zou zijn hahaha!
man man man stel je niet zo aanquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:03 schreef BeleggerDude het volgende:
Jullie wurgen mij bijna hier om niets, daarom. Een beetje tof en irritant komen doen achter je computertje... Diegene die aangifte wou doen, doe a.u.b. aangifte, maak printscreens, fok.nl heeft mijn ip-adres... Kunnen we een beetje lachen, zou niet bepaald slim zijn, een zoon van een politie-agent die een heler zou zijn hahaha!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:03 schreef BeleggerDude het volgende:
Hahahaha je hebt je printscreen toch? Dan zou het niet uitmaken, ik verwijderde de advertentie omdat het blijkbaar verboden is om waardebonnen aan te bieden, retard.quote:
Gelukkig kunnen de modjes ten alle tijde de originele op teruglezen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:17 schreef BeleggerDude het volgende:
[..]
Hahahaha je hebt je printscreen toch? Dan zou het niet uitmaken, ik verwijderde de advertentie omdat het blijkbaar verboden is om waardebonnen aan te bieden, retard.
word het wurggevoel al erger ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:17 schreef BeleggerDude het volgende:
[..]
Hahahaha je hebt je printscreen toch? Dan zou het niet uitmaken, ik verwijderde de advertentie omdat het blijkbaar verboden is om waardebonnen aan te bieden, retard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |