'sup?quote:
He hoiquote:
Een konijn?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed, na mijn vakantie een konijn kopen. Met jou?
Hallo.quote:
Weet ik nog niet. Misschien angora konijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Een konijn?Wat voor een?
Met mij wel goed.Niks bijzonders verder eigenlijk.
Gebeld?quote:
Wel vaak borstelen dan hè.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Misschien angora konijn
Nee, gemaild. Gewoon hele verhaal uitgetypt.quote:
Mocht dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, gemaild. Gewoon hele verhaal uitgetypt.
Hoeveel sta je?quote:
10e maar is nog maar begin van seizoenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel sta je?
Ik word zo ontslagen denk ik
Ja, om het direct te melden of binnen 72 uur. Aangezien daar toch geen sprake meer van was, heb ik gewoon alles in een mail uitgelegd. Leek me duidelijker. Als het dan alsnog zin heeft om te bellen, zullen ze dat wel uitleggen. Heb sowieso m'n tel. nummer achtergelaten zodat ze mij kunnen bellen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mocht dat?dacht dat je zei dat je moest bellen
Netjes. Komt wel goedquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, om het direct te melden of binnen 72 uur. Aangezien daar toch geen sprake meer van was, heb ik gewoon alles in een mail uitgelegd. Leek me duidelijker. Als het dan alsnog zin heeft om te bellen, zullen ze dat wel uitleggen. Heb sowieso m'n tel. nummer achtergelaten zodat ze mij kunnen bellen.
Wat gaat er precies fout?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Oke, dat was kort. Hij doet het nu al niet meer
Eerste seizoenen netjes 2de geworden, goeie spelers gekocht, maar gaat kut dit seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |