Ja, hij doet het gewoon nietquote:
Heb je hem wel goed aangesloten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hij doet het gewoon niet. Kan geen verbinding maken
?? Via kabel en wifi niet.
Precies.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Komt wel goed
En als ze er niet mee akkoord gaan, naja dan verzinnen we wel oplossing
Maar de router staat wel aan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hij doet het gewoon niet. Kan geen verbinding maken
?? Via kabel en wifi niet.
Ja weet ik veelquote:
Ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de router staat wel aan?
Het kan zijn dat je laptop's internetaansluiting het gewoon niet meer doet.
Ja, maar hoe kan het dan dat ie het 5 min geleden deed en toen gewoon bam niet meer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veelrouter verkeerde instellingen Ofzo
Ja weet ik ook niet lieverd, kan ook aan provider liggen hè. Storing of iets. Doe je modem anders even uit en dan weer aanquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan het dan dat ie het 5 min geleden deed en toen gewoon bam niet meer.
Hmm. Hmm. Hmm. Ik weet het nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
En nee, dat kan niet want ik zit nu op mn laptop op internet.
Al 500 keer gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet lieverd, kan ook aan provider liggen hè. Storing of iets. Doe je modem anders even uit en dan weer aan
RIP en nuquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste seizoenen netjes 2de geworden, goeie spelers gekocht, maar gaat kut dit seizoen.
Net ontslagen dushad Fer gehaald als vervanger voor Clasie. Virgil van Dijk gekocht, Kadlec.
Joel Campbell en Thorgen Hazard gehuurd. Stond echt goed elftal maja, niet dus
Opnieuw beginnen. Of er zijn clubs zonder manager. Ff kijkenquote:
Ja schiet niet op inderdaad. Echt even bellen morgnquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
Zit nu op 't internet van de buurman. Al 1,5 - 2 maanden tho. Heeft ander buurmeisje wel lief gevraagd hoor
. Was toch beveiligd
.. maar is kut
Mja, dat ie 't nu pas überhaupt doet heeft met de bedrading hier in huis te maken en met een huurbaas die het helaas heel druk had om 't te fixen. Tot vandaag dusquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja schiet niet op inderdaad. Echt even bellen morgn
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
sleegers is wel echt pareltje tot nu toe
Ah thanks voor je uitleg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
X-Men en alle aanverwante IP's zijn eigendom van Marvel. Maar de filmrechten hebben ze verpatst aan FOX films ergens in de jaren 90, want ze waren failliet.
Dus alle X-Men films, Wolverine films, X-Force en Deadpool films worden niet door Disney geproduceerd en spelen zich dus niet af in het zelfde universum als de rest van de Marvel films (Captain America, Thor, Iron Man, Hulk, Avengers, Guardians of the Galaxy).
Ook de Fantastic Four films, Daredevil, Elektra, Punisher, Ghost Rider, Man-Thing, Howard the Duck, Spider-Man en Namor films spelen zich niet in hetzelfde universum af, want die filmrechten zijn (of waren) in bezit van andere bedrijven van Marvel.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Oh, 't wireless lampje is nu ook uit op de router. Oh, nu is ook het VDSL lampje uit WAT GEBEURT ER GEESTEN ALLES HELP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |