Hij hielp je niet heel erg zei je toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat ie 't nu pas überhaupt doet heeft met de bedrading hier in huis te maken en met een huurbaas die het helaas heel druk had om 't te fixen. Tot vandaag dus.
Wel chille huurbaas, is wel handig mannetje.
Er wordt vaak aangeraden het eerst 30 minuten aan te laten staan voordat het stabiel is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Oh, 't wireless lampje is nu ook uit op de router. Oh, nu is ook het VDSL lampje uit WAT GEBEURT ER GEESTEN ALLES HELP
Heb je al wat van die films gezien?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah thanks voor je uitleg.Dat verduidelijkt het wel.
Ja, toen hielp ie niet maar nu wel want hij heeft 't gefixtquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij hielp je niet heel erg zei je toch?
Ach het enige wat ons internet kan redden is alles bedraden en mijn vader heeft net gezegd dat hij dat absoluut niet gaat doen dus
hoezo nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij hielp je niet heel erg zei je toch?
Ach het enige wat ons internet kan redden is alles bedraden en mijn vader heeft net gezegd dat hij dat absoluut niet gaat doen dus
Hopelijk is dat hetquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt vaak aangeraden het eerst 30 minuten aan te laten staan voordat het stabiel is.
Hier heeft het echt weken geduurd voordat het echt stabiel was
[..]
Heb je al wat van die films gezien?
Vind hij lelijk en vervelend, hij is nooit thuis dus voor hem hoeft het nietquote:
Heb je een Sky router?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Nou, hij doet het nu weer dus maar wat is die meuk met 401 code als ik in wil loggen op mn router?!
Snooooow.quote:
Lelijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben jelly op zijn lichaam. Ik wil dat ook
Sportschool.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben jelly op zijn lichaam. Ik wil dat ook
Ik googlede error 401 router en kreeg klachten over Sky routers.quote:
Te breed?quote:
Ja, 7 dagen per week, 4 uur per dag.quote:
Wij hebben 90 mb en in de praktijk 5quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Crack_ het volgende:
He, als je 40 mb besteld.. hoeveel heb je dan ongeveer in de praktijk?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik googlede error 401 router en kreeg klachten over Sky routers.
http://helpforum.sky.com/(...)Error-401/td-p/41045
[..]
Te breed?
[..]
Ja, 7 dagen per week, 4 uur per dag.
Hangt af van je locatie, router, afstand tot router etc.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Crack_ het volgende:
He, als je 40 mb besteld.. hoeveel heb je dan ongeveer in de praktijk?
leg gewoon een kabel door het huis als ie er niet isquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hij lelijk en vervelend, hij is nooit thuis dus voor hem hoeft het nietnee maar wij zitten met kut internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |