Stem maar gewoon niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil eigenlijk wel op een artikel 50 of PVV stemmen, maar ik weet toch dat de EU nooit beter zal worden. Dus dan maar SP?
SP? really?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil eigenlijk wel op een artikel 50 of PVV stemmen, maar ik weet toch dat de EU nooit beter zal worden. Dus dan maar SP?
Ik hoop dat je trolltquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef FL_Freak het volgende:
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal het vast beter doen dan wat er momenteel zit bij de Nederlandse afvaardigingen.
Dat moet je pas doen als je jezelf hebt opgewerkt bij een (grote) partij. Zie Geert.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch laten we een partij beginnen voor mensen die wel nadenken
Jezus Leeft. Tegen EU wat niets meer of minder dan een symbolische toren van Babel is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:46 schreef FL_Freak het volgende:
Piraten Partij is wel erg hoor. Het is dat ze het zelf ook doorkregen, zie hun Ancilla charme offensief.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen.
[..]
Dat moet je pas doen als je jezelf hebt opgewerkt bij een (grote) partij. Zie Geert.
Een paar jaar terug zag ik filmpje van die partij , was net alsof je op mbo ict zat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Piraten Partij is wel erg hoor. Het is dat ze het zelf ook door hadden zie hun Ancilla charme offensief.
Ik weet het. Maar je moet ergens beginnen, zaak is nu om door te pakken en politiek wat beter voor de dag te komen de komende jaren. Ik vind alleen de naam zo jammer, Partij van de Privacy had veel beter geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Piraten Partij is wel erg hoor. Het is dat ze het zelf ook doorkregen, zie hun Ancilla charme offensief.
Website van de iq-partij ziet er nou ook niet echt heel professioneel uitquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een paar jaar terug zag ik filmpje van die partij , was net alsof je op mbo ict zat.
Gewoon wat Duitse zusterpartij leden neutraliseren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar je moet ergens beginnen, zaak is nu om door te pakken en politiek wat beter voor de dag te komen de komende jaren. Ik vind alleen de naam zo jammer, Partij van de Privacy had veel beter geweest.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon wat Duitse zusterpartij leden neutraliseren.
De IQ-partij denkt van wel in ieder gevalquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]Die doen het wel goed ja.
Maar of Duitsers hier nu goed zijn voor je imago/stemmen betwijfel ik.
Heb je al een stemwijzer ingevuld?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wat ze zeggen in dat filmpje vind ik ook wel wat hebben eigenlijk.
haha regel 8 en 10quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
maatje stuurt deze naar zijn vriendin op facebook
stuurt ze terug
''dat kun je op je dikke buik schrijven lieverd''
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
maatje stuurt deze naar zijn vriendin op facebook
stuurt ze terug
''dat kun je op je dikke buik schrijven lieverd''
Heb al gestemd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al een stemwijzer ingevuld?
Wat is je mening over Europa? Ben je voor of tegen?
Wat heb je gestemd?quote:
Ik twijfelde tussen Artikel 50, piraten partij en PVV. Ik ging voor diegene die denk ik dan toch het grootste wordt. PVV.quote:
En waarom?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Artikel 50, piraten partij en PVV. Ik ging voor diegene die denk ik dan toch het grootste wordt. PVV.
Ik ben oprecht tegen protectionistische maatregelen. Daarom vind ik het belangrijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Muntje opgooien, kop of munt ditdat. En dan blijven gooien tot het Piraten Partij is. Waarom vind je dat zo belangrijk?
[..]
Diep van binnen wel ja, maar denk niet dat het er van gaat komen.
goedzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben oprecht tegen protectionistische maatregelen
`quote:
christus zegquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
`
Ik wil dat Europa minder invloed heeft, maar het is toch maar schijn dat stemmen, maar doe het toch maar.
Uhuquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
`
Ik wil dat Europa minder invloed heeft, maar het is toch maar schijn dat stemmen, maar doe het toch maar.
stemmen is nep jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
`
uh okequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
`
Ronald is niet helemaal op schaalquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
We moeten een trap onder de kont krijgen VERDAMMT
En daarom moet er een IQ test komen om te mogen stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
`
Dan zou je juist er druk om moeten makenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
verder maak ik me niet zo druk om wie grootste word
politieke invloed is toch maar beperkt
Dus anti-democratie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarom moet er een IQ test komen om te mogen stemmen.
hoezoquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou je juist er druk om moeten maken
Omdat de weinig zetels die je hebt goed bezet moeten zijn. Om nog enige geloofwaardigheid te behouden als landquote:
bedoel politiek in het algemeenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat de weinig zetels die je hebt goed bezet moeten zijn. Om nog enige geloofwaardigheid te behouden als land
Ja maar als steeds meer mensen zo gaan denken, dan wordt de opkomst alleen maar lagerquote:
Nee joh.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarom moet er een IQ test komen om te mogen stemmen.
o ik stem wel maar realiseer me ook dat de politiek maar beperkt invloed heeft op veel zakenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als steeds meer mensen zo gaan denken, dan wordt de opkomst alleen maar lager
Whahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh.
Wel een stembewijs, net als een rijbewijs. Op het niveau van maatschappijleer van VMBO-kader oid. Niet gehaald? Mag je niet stemmen. Wel gehaald? Mag je 12 jaar stemmen.
Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |