Patat + KFCquote:
Farcenal - Hull Cityquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:37 schreef superniger het volgende:
hup Atleti![]()
Wel gay dat het tegelijk is met de FA cup finale
Echt genieten als Arsenal weer geen prijs paktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:45 schreef Nober het volgende:
Ik heb er zin in, Barcelona gaat het doen, 2-0!
[..]
Farcenal - Hull City
RATATATATATATATAquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga wel even kijken vanmiddag, heb maar even 4 euro afgetikt op de website van Sport1 om zeker te weten dat ik in hoge kwaliteit kan kijken. En natuurlijk met het commentaar van Sierd de Vos.
chillquote:
Barcelona mag dan niet zo mooi meer spelen, er valt toch altijd genoeg te genieten door de individuele klasse van een paar gastjes. Benieuwd wat ze op de transfermarkt gaan doen deze zomer.. bij Barcelona hebben ze niet altijd een goede hand van aankopen.quote:Dit zou eerste normale titel zijn voor Barça'
Van onze Telesportredactie
BARCELONA -
Mocht FC Barcelona zaterdag kampioen van Spanje worden dan vindt trainer Gerardo Martino dat er sprake is van een 'normale titel'.
"Het zou namelijk het eerste kampioenschap in lange tijd zijn dat behaald wordt met normaal voetbal", aldus Martino vrijdag tijdens de persconferentie.
"Met vechten, knokken, pijn lijden en vallen en opstaan. Dat heeft veel meer met voetbal te maken dan wat dit team in voorgaande jaren heeft laten zien. Dat was buitenaards."
FC Barcelona strijdt zaterdag in een rechtstreeks duel met Atlético Madrid om de landstitel.
Dat is wel een understatement. Voor voetbaliefshebbers is volgens mij dit de moeder van alle toppers op 1 avond. Ga maar na:quote:
Duitse finale is om 20.00. Spaanse om 18.00quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is wel een understatement. Voor voetbaliefshebbers is volgens mij dit de moeder van alle toppers op 1 avond. Ga maar na:
FA Cup Schotland
FA Cup UK
Duitse Bokal finale
Spaanse landstitel.
Eerste 3? allemaal gelijktijdig om 18:00 uur beginnen.![]()
Je moet dus meerdere schermen op hebben....
PS: hopelijk is die Sierd de Vos niet als commentator aanwezig bij de Spaanse topper.
En moeten de aankopen nog in een bepaalde maand zijn geboren?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:59 schreef Strani het volgende:
Ondertussen in het nieuws: Valencia CF wordt overgenomen door Peter Lim, zakenman uit Singapore. Hij koopt een meerderheid van de aandelen en gaat nu met de bank om de tafel om een regeling te treffen voor de schulden.
De voorzitter en technische staf van Valencia blijven aan en er zal zo'n 60 miljoen euro beschikbaar zijn voor aankopen deze zomer.
Het toekomstige stadion van Valencia, Nou Mestalla, zou in 2019 klaar moeten zijn. Dat jaar vier Valencia haar 100-jarige bestaan.
De reacties van Valencia-fans (waaronder ikzelf) zijn zeer positief en dat is begrijpelijk gezien de financiele situatie waar Valencia in de laatste jaren onder leed.
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En moeten de aankopen nog in een bepaalde maand zijn geboren?
Als die een beetje aankopen heb je gewoon 4 wereld teams.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:59 schreef Strani het volgende:
Ondertussen in het nieuws: Valencia CF wordt overgenomen door Peter Lim, zakenman uit Singapore. Hij koopt een meerderheid van de aandelen en gaat nu met de bank om de tafel om een regeling te treffen voor de schulden.
De voorzitter en technische staf van Valencia blijven aan en er zal zo'n 60 miljoen euro beschikbaar zijn voor aankopen deze zomer.
Het toekomstige stadion van Valencia, Nou Mestalla, zou in 2019 klaar moeten zijn. Dat jaar vier Valencia haar 100-jarige bestaan.
De reacties van Valencia-fans (waaronder ikzelf) zijn zeer positief en dat is begrijpelijk gezien de financiele situatie waar Valencia in de laatste jaren onder leed.
Met de juiste spelers en instelling moet dat wel goed komen ja. Dan moet het nog als een team staan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die een beetje aankopen heb je gewoon 4 wereld teams.
Wat denk je dat er volgend jaar nog van atletico over is?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die een beetje aankopen heb je gewoon 4 wereld teams.
Die sukkelt ook maar wat aan de laatste weken.quote:
Dat worden flink wat spuiten erin volgende week.quote:
Des te beter dit voor Atleticoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat worden flink wat spuiten erin volgende week.
Het lijkt me wel lastig voor spelers als Ronaldo en Benzema.
Je kan jezelf vast wel voor 1 wedstrijd oplappen maar er komt natuurlijk ook nog een WK achteraan.
fecking 7 euroquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zoektocht, eindelijk gevonden.
7 piek voor een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zoektocht, eindelijk gevonden.
wtfquote:
Nee, het enige wat mij boeit is dat Atletico wint, hoe maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar je wil wel Real op volle sterkte toch.
Wil je Ronaldo niet huilend op het veld hebben staan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Nee, het enige wat mij boeit is dat Atletico wint, hoe maakt niet uit.
quote:
Dilemma, eigenlijk wel maar anderzijds kan een Ronaldo in vorm de wedstrijd beslissen. Ik gun het Atletico zo erg, ze hebben keihard gevochten, met name tegen Barca en Chelsea. Ik moet wel zeggen dat ik het Real meer gun dan bayern, chelsea en barca.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wil je Ronaldo niet huilend op het veld hebben staan?
Wel gifs van hem maken hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wil je Ronaldo niet huilend op het veld hebben staan?
Atletico Kampioen, Real CL.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dilemma, eigenlijk wel maar anderzijds kan een Ronaldo in vorm de wedstrijd beslissen. Ik gun het Atletico zo erg, ze hebben keihard gevochten, met name tegen Barca en Chelsea. Ik moet wel zeggen dat ik het Real meer gun dan bayern, chelsea en barca.
Gouden bal ook, aan het einde van het jaar. Tenzij Messi buitengewoon gaat schitteren op het wk, maar ik denk 't niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:48 schreef inZanity het volgende:
Ronaldo in een paar maanden tijd met zowel de Champions League als de wereldbeker in z'n handen
Haters gonna hate
Precies. Ik gun het allebei wel. En dan is het zo wel eerlijk verdeeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:48 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Daar zou ik wel voor tekenen, zou wel erg zuur zijn als Atletico naast beide prijzen grijpt.
Messi gaat uiteraard niks laten zien op het WK.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:48 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Gouden bal ook, aan het einde van het jaar. Tenzij Messi buitengewoon gaat schitteren op het wk, maar ik denk 't niet.
Ronaldo ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi gaat uiteraard niks laten zien op het WK.
Catalanenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
CAtalanen zijn echt niet het meest aardigste volk
Nee doe maar Real volgende week en Atleti deze week -> ik gelukkigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef wolfrolf het volgende:
Chokeletico
Real rollen ze wel op volgende week
Sorry bakker
haha jammer wolfrolfquote:
Atleti pakt de dubbel dit jaarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha jammer wolfrolf
atletiiiiii vamos
Yep.. matig Barcelona gezien weer.. als je 6x op rij niet kan winnen van Atleti dan is er maar 1 ploeg die terecht kampioen is. Simeonequote:
Hoezo?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:05 schreef Pleun2011 het volgende:
De goal van Messi was geen buitenspel trouwens![]()
Analyse van tv-beelden maakt duidelijk dat de bal naar Messi van een tegenstander kwam (aangeraakt door Juanfran geloof ik)quote:
Waar zag je dat? Want ik heb tijdens de wedstrijd geen fatsoenlijke herhaling gezien.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Analyse van tv-beelden maakt duidelijk dat de bal naar Messi van een tegenstander kwam (aangeraakt door Juanfran geloof ik)
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_buitenspel__.htmlquote:Op zondag 18 mei 2014 14:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar zag je dat? Want ik heb tijdens de wedstrijd geen fatsoenlijke herhaling gezien.
Ah, dat is vrij duidelijk ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_buitenspel__.html
Ik acht het niet onmogelijk dat hij weg zal gaan, misschien niet direct maar als de komende 2 seizoenen weer geen hoofdprijs wordt gepakt dan zie ik 'm zo vertrekken. Adidas wilde de helft van de transfersom betalen als hij naar Bayern of Chelsea zou gaan.quote:“Ik zou heel erg graag hier willen blijven, want dit is mijn thuis. Maar ik heb ook altijd gezegd dat de mensen in Barcelona mijn toekomst zullen bepalen. Ik wil graag door, want ik voel veel warmte voor de club. Maar als de liefde niet wederzijds is en nu ten einde is gekomen, dan zal ik een oplossing zoeken”, zegt Messi.
Hij zou eigenlijk even naar Robben moeten gaan, die kent de wondermethodes van Dick van Toorn tot in de precieze. Beter gewoon naar van Toorn zelf, maar ja die is dood.twitter:102greatgoals twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 23:01:29Diego Costa has flown to see 'placenta doctor' Marijana Kovacevic to try to make the CL final http://t.co/fg82EpecgQ http://t.co/fqw0R439fK reageer retweet
Die knuppel moet rust houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij zou eigenlijk even naar Robben moeten gaan, die kent de wondermethodes van Dick van Toorn tot in de precieze. Beter gewoon naar van Toorn zelf, maar ja die is dood.twitter:102greatgoals twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 23:01:29Diego Costa has flown to see 'placenta doctor' Marijana Kovacevic to try to make the CL final http://t.co/fg82EpecgQ http://t.co/fqw0R439fK reageer retweet
Dat heeft toch niks met oliedom te maken. Dit zijn wedstrijden waar het verantwoord is om risico te nemen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die knuppel moet rust houden.
Hamstring blessure is de rotste die er is.
Hij is tegen Barca gewoonweg te vroeg terug gekomen. Oliedomme voetballers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |