Dilemma, eigenlijk wel maar anderzijds kan een Ronaldo in vorm de wedstrijd beslissen. Ik gun het Atletico zo erg, ze hebben keihard gevochten, met name tegen Barca en Chelsea. Ik moet wel zeggen dat ik het Real meer gun dan bayern, chelsea en barca.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wil je Ronaldo niet huilend op het veld hebben staan?
Wel gifs van hem maken hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wil je Ronaldo niet huilend op het veld hebben staan?
Atletico Kampioen, Real CL.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dilemma, eigenlijk wel maar anderzijds kan een Ronaldo in vorm de wedstrijd beslissen. Ik gun het Atletico zo erg, ze hebben keihard gevochten, met name tegen Barca en Chelsea. Ik moet wel zeggen dat ik het Real meer gun dan bayern, chelsea en barca.
Gouden bal ook, aan het einde van het jaar. Tenzij Messi buitengewoon gaat schitteren op het wk, maar ik denk 't niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:48 schreef inZanity het volgende:
Ronaldo in een paar maanden tijd met zowel de Champions League als de wereldbeker in z'n handen
Haters gonna hate
Precies. Ik gun het allebei wel. En dan is het zo wel eerlijk verdeeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:48 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Daar zou ik wel voor tekenen, zou wel erg zuur zijn als Atletico naast beide prijzen grijpt.
Messi gaat uiteraard niks laten zien op het WK.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:48 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Gouden bal ook, aan het einde van het jaar. Tenzij Messi buitengewoon gaat schitteren op het wk, maar ik denk 't niet.
Ronaldo ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi gaat uiteraard niks laten zien op het WK.
Catalanenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
CAtalanen zijn echt niet het meest aardigste volk
Nee doe maar Real volgende week en Atleti deze week -> ik gelukkigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:39 schreef wolfrolf het volgende:
Chokeletico
Real rollen ze wel op volgende week
Sorry bakker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |