jajaquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
God is voor iedereen.
Omarm hem en hij bevrijdt je.
Waarom doe je zo cynisch?quote:
Dat ze tegen importheffingen zijn? Dan vind ik het serieus nog best een optie om te switchen van partij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het zijn piraten, wat verwacht je?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe je zo cynisch?
Ik ben gelovig hoor
je kunt toch ook in jezelf gelovenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe je zo cynisch?
Ik ben gelovig hoor
gewoon VVDquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ze tegen importheffingen zijn? Dan vind ik het serieus nog best een optie om te switchen van partij.
Als je jezelf als God ziet wel jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kunt toch ook in jezelf geloven
[..]
gewoon VVD
dat is wel wat voor mijquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
je kunt toch ook in jezelf geloven![]()
Nee, D66.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kunt toch ook in jezelf geloven
[..]
gewoon VVD
Wat zijn jouw 10 geboden?quote:
Ze zijn vooral wel vóor Europa, maar weer niet zo extreem als D66 (die heeft liefst morgen nog Nederland een 'staat' van Europa zou maken), samenwerken maar ook nog je eigen smoel houden als land. De taken verdelen naar grote, zoals er nu gedaan wordt met gemeentes en de overheid in Nederland bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En met betrekking tot het EP? En weet je toevallig hun standpunt mbt de ECB en importheffingen?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze zijn vooral wel vóor Europa, maar weer niet zo extreem als D66 (die heeft liefst morgen nog Nederland een 'staat' van Europa zou maken), samenwerken maar ook nog je eigen smoel houden als land. De taken verdelen naar grote, zoals er nu gedaan wordt met gemeentes en de overheid in Nederland bijvoorbeeld.
Ik zoek even wat op voor je.
Ah thanks!quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:33 schreef Typisch het volgende:
https://piratenpartij.nl/internationaal/
hier flipjen, kleine uitleg hoe ze tegen Europa in het algemeen aankijken
Politieke ambities?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:36 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat ik maar eens lid moet worden.
Muntje opgooien, kop of munt ditdat. En dan blijven gooien tot het Piraten Partij is. Waarom vind je dat zo belangrijk?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ah thanks!Ook even verder gekeken. Ze zijn tegen Europese belastingen
Ik kan alleen niets vinden over importheffingen maar goed. Ik zal wel in het stemhokje straks beslissen.
Diep van binnen wel ja, maar denk niet dat het er van gaat komen.quote:
hoezo nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Muntje opgooien, kop of munt ditdat. En dan blijven gooien tot het Piraten Partij is. Waarom vind je dat zo belangrijk?
[..]
Diep van binnen wel ja, maar denk niet dat het er van gaat komen.
Je zal het vast beter doen dan wat er momenteel zit bij de Nederlandse afvaardigingen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:36 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat ik maar eens lid moet worden.
zekerquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal het vast beter doen dan wat er momenteel zit bij de Nederlandse afvaardigingen.
Gelukkig zijn Typisch en jij het op zoveel gebieden eens politiek gezienquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch laten we een partij beginnen voor mensen die wel nadenken
typisch word ook als vies rechts gezien irl had ie keer gezegdquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Typisch en jij het op zoveel gebieden eens politiek gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |