vrijheidstrijders van/voor het internet, naast zaken als privacy en een transparantere overheid bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ken hun standpunten totaal niet.
wie stemt daar nou op?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrijheidstrijders van/voor het internet, naast zaken als privacy en een transparantere overheid bijvoorbeeld
vertrouw op mij en stem
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrijheidstrijders van/voor het internet, naast zaken als privacy en een transparantere overheid bijvoorbeeld
vertrouw op mij en stem
Vind ze op zich prima standpunten hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertrouw op mij en stem
10/10 zou stemmenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertrouw op mij en stem
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die niet op jezus leeft stemmen
Waarom is Engeland zo anti-Europa eigenlijk?quote:
Altijd al geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is Engeland zo anti-Europa eigenlijk?
God bestaat ook echt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bestaat echt he
[ afbeelding ]
weet ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bestaat echt he
[ afbeelding ]
?quote:
quote:Een partij waar de leefregels van JEZUS gelden. De dubbele regenboog staat voor de redding van JEZUS
Een partij die opkomt voor een rechtvaardige maatschappij.
Een partij die geen water bij de wijn doet en voor haar standpunten uitkomt.
Een partij die geen onrecht accepteert.
Een partij die de burgers dient.
Een partij waar naastenliefde de basis is.
Een partij waar mensen belangrijker zijn dan handhaving van regels.
Een partij waar ieder mens uniek kan zijn.
Typisch-godquote:
En met betrekking tot het EP? En weet je toevallig hun standpunt mbt de ECB en importheffingen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertrouw op mij en stem
God is voor iedereen.quote:
Het zijn piraten, wat verwacht je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En met betrekking tot het EP? En weet je toevallig hun standpunt mbt de ECB en importheffingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |