Ja dit dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o ik stem wel maar realiseer me ook dat de politiek maar beperkt invloed heeft op veel zaken
daarom niet in een buurt met kinderen wonenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Wat ben je een kansloze kutouder als je je kinderen toelaat om de hele dag door alles bij elkaar te krijsen en en niet gewoon normaal te spelen.
maar de enige reden dat je pvv stemt is omdat je wilt dat Europa minder invloed moet hebben? Ben je ook voor het terugkeren van de gulden?quote:
Heb ik niet voor het kiezenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom niet in een buurt met kinderen wonen
het huis van onze buren staat al maanden leeg misschien moet je krakenquote:
quote:
Clasie voor 15 mil verkocht aan Barcaquote:
ik start zo mn sparta save weer al sinds eergister niet gespeeldquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Clasie voor 15 mil verkocht aan Barca
Eerste keer alleen doen kan onverstandig zijn. Met fok-it aan de phone kom je niet ver danquote:
kan weinig mis gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste keer alleen doen kan onverstandig zijn. Met fok-it aan de phone kom je niet ver dan
quote:
Weinig risico bij een enkele keer.quote:
White weddingquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
waarom tijdens het fokken
doe dan op je bruiloft, dat is pas lachen
lijkt me nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
waarom tijdens het fokken
doe dan op je bruiloft, dat is pas lachen
Geen diploma maar wel al heel je leven werkende ben je wel direct en actief van nut voor een land en zijn maatschappij. Ik vind dat je het dan in ieder geval al een stuk meer toekomt om je stem te laten horen dan een beroepswerkloze of een student die bezig is aan zijn 4de studie zonder uitkomst.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh.
Wel een stembewijs, net als een rijbewijs. Op het niveau van maatschappijleer van VMBO-kader oid. Niet gehaald? Mag je niet stemmen. Wel gehaald? Mag je 12 jaar stemmen.
Zoiets.
Ja, maar iedereen mag die test ook maken. Maar op het niveau van vmbo-kader oid. Dus met basis dingen als: hoeveel zetels heeft de tweede kamer? En meer van zulks.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen diploma maar wel al heel je leven werkende ben je wel direct en actief van nut voor een land en zijn maatschappij. Ik vind dat je het dan in ieder geval al een stuk meer toekomt om je stem te laten horen dan een beroepswerkloze of een student die bezig is aan zijn 4de studie zonder uitkomst.
Gewoon censuskiesrecht.
Wat schieten we hiermee op?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen mag die test ook maken. Maar op het niveau van vmbo-kader oid. Dus met basis dingen als: hoeveel zetels heeft de tweede kamer? En meer van zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |