SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Klopt, heb nog nooit in mijn leven een Rubikskube opgelostquote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je bent gewoon bang omdat je weet ik dat ik ga winnen.
Me neither, maar ik denk dat het wel een leuke uitdaging is.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Klokov het volgende:
Wederom de gymchick in Eleiko's naam.
[..]
Klopt, heb nog nooit in mijn leven een Rubikskube opgelost
ik heb alalles gehad tussen 1 week en 2 maandenquote:
dan bestel je hem nu, heb je hem volgende week, meestal duurt het 10 dagenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben erg ongeduldig van aard. Dus als ik van plan ben om iets aan te schaffen, dan wil ik daar niet lang op wachten.
Ik heb er allang eentje.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan bestel je hem nu, heb je hem volgende week, meestal duurt het 10 dagen
ik wacht op 200 scheermesjes uit India, duurt wel 3 weken, maar ook cheap.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DealExtreme is wel een gevaarlijke site trouwens. Als je daar een beetje lang op zit dan heb je een gigantische waslijst aan allemaal toffe spullen.
[..]
Ik heb er allang eentje.
Haha, het is me een eer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:15 schreef Klokov het volgende:
Yuri, volgens mij is dit mijn eerste signature ooit
did she put out?quote:
had je toch uit Singapore moeten bestellen voor die ¤2 meer. Van mij waren in 4 dagen binnenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik wacht op 200 scheermesjes uit India, duurt wel 3 weken, maar ook cheap.
en welke waren dat/link?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
had je toch uit Singapore moeten bestellen voor die ¤2 meer. Van mij waren in 4 dagen binnen
Dat is hij absoluut.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:32 schreef H1N1 het volgende:
No1uknow, je ziet eruit als een sympathieke vent. Goed filmpje bois.
Wat heb jij allemaal ingeslagen op DE dan? Ik heb er nog nooit wat gekocht.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DealExtreme is wel een gevaarlijke site trouwens. Als je daar een beetje lang op zit dan heb je een gigantische waslijst aan allemaal toffe spullen.
[..]
Ik heb er allang eentje.
linkie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
had je toch uit Singapore moeten bestellen voor die ¤2 meer. Van mij waren in 4 dagen binnen
Kijk G.R.S je hubbyquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Sjouder dagje met ultra flexible No1uknow @ the dungeons of Fitline
Geen Yoga footage jammer genoeg, maar geloof me, die No1 kan zo gaan teachen![]()
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Ben je niet trots op hoe hard je hubby heeft lopen buffelen in de sjim?quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef fathank het volgende:
Het nadeel van met Ray naar de Gym gaan is dat iedereen er naast hem als een Ieniemienie uitziet
Hoe lang ben je eigenlijk Leks? 1.75 ofzo?
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Godskolere, Ray is echt een beer.
Lol @ die gozer op 3:03 trouwens.
ja die schouders van Ray alleen al, groter dan bloemkolenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef fathank het volgende:
Het nadeel van met Ray naar de Gym gaan is dat iedereen er naast hem als een Ieniemienie uitziet
Hoe lang ben je eigenlijk Leks? 1.75 ofzo?
Zie em hier regelmatig voorbij komen in de gym. Probeer het een aantal keer met een 2.5 kg schijfje. Onderarmen sore as fuck zeg ik je. Als je dat na een paar setjes deadliften doet weet je zeker dat je onderarmen uit elkaar knallen als een ballon. Kan dan nog amper naar huis rijden op m'n scootertquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha mooi filmpje weer boiis! Die oefening @3.03 ziet er wel geniaal uit idd
haha, ja idd. nooit daags voor een deadlift dag doen idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zie em hier regelmatig voorbij komen in de gym. Probeer het een aantal keer met een 2.5 kg schijfje. Onderarmen sore as fuck zeg ik je. Als je dat na een paar setjes deadliften doet weet je zeker dat je onderarmen uit elkaar knallen als een ballon. Kan dan nog amper naar huis rijden op m'n scootert
Hehe maar keer proberen dan... Heb na deadlift sowieso altijd al gevoel dat onderarmen uit elkaar knappen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zie em hier regelmatig voorbij komen in de gym. Probeer het een aantal keer met een 2.5 kg schijfje. Onderarmen sore as fuck zeg ik je. Als je dat na een paar setjes deadliften doet weet je zeker dat je onderarmen uit elkaar knallen als een ballon. Kan dan nog amper naar huis rijden op m'n scootert
ik denk dat m'n lift schoenen in dat filmpje me wat langer laten lijken.quote:
Inderdaad, omhoog en omlaag doen inderdaad. Reken maar dat je kapot gaat. Man man man de gashendel om van mn scooter omdraaien is dan nog te veelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ja idd. nooit daags voor een deadlift dag doen idd.
Je kan hem 2 kanten op wikkelen he.
Ik hoef No1 niet meer. Ik ben gisteren getrouwd in Vegas. Dit is mijn nieuwe bae.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
@teddy, je mag hem hebben.
@Raymond/no1uknow,
tof filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:59 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik hoef No1 niet meer. Ik ben gisteren getrouwd in Vegas. Dit is mijn nieuwe bae.doet t niet mag niet hotlinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Waarvan? Kontneuken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Zoveel spierpijn in mijn schouders he, tering
Heb je haar de video al laten zien?quote:
Henk, je kan beter dan ditquote:
Damn, dat dit niet in mij opgekomen wasquote:
Coke. Ik was echt super blij voor 'm enzo, kon er maar niet van slapen. Was het met de beer van hier. Daar urenlang wakker van gelegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Damn, dat dit niet in mij opgekomen was
Ik dacht serieus dat die een date had en dat die video al eerder was opgenomen
In de kont geneukt worden?quote:
quote:
Ik kon 1 vlak met rand, meer nietquote:[..]
Klopt, heb nog nooit in mijn leven een Rubikskube opgelost
Je traint nu definitief in Ray's gym?quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef fathank het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Daglicht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik word gvd eerder en eerder wakker hoe kan dit
@1:26quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Geen Yoga footage jammer genoeg, maar geloof me, die No1 kan zo gaan teachen![]()
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Wat weeg je nu?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
die geeft een aardige show weg he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
108quote:
1.58m? Is dat de midgetklasse?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Nog nooit iets, maar ik zie altijd toffe shit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:24 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal ingeslagen op DE dan? Ik heb er nog nooit wat gekocht.
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Gvd Ray, wat een schouders toch ook.
[..]
Nog nooit iets, maar ik zie altijd toffe shit.
beetje jammer dat jullie gekuurt hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Herqules het volgende:
[..]
beetje jammer dat jullie gekuurt hebben
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:30 schreef Herqules het volgende:
[..]
beetje jammer dat jullie gekuurt hebben
Trekt vanzelf bij, gewoon hard blijven gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
mja, schouders, chest, en rug gaan bij mij als de brandweer...
Chest al vanaf het begin eigenlijk.
Schouders vanaf het 2e jaar eigenlijk pas echt kunnen trainen (1e 1,5 jaar 2 hardcore impingementen gehad)
ledenmaten moet ik echt ziek hard aan pullen om dat er een beetje bij te houden...
Was een shoutout naar je potentiële anale avontuur. Ben je er al uit wat je gaat doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Henks geforceerde humor strikes again!
Je had toch ook een DIY foamroller gemaakt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf 100euro bespaard door geen adipowers te kopen maar om zelf gewichtshefschoenen te maken.
[ afbeelding ]
Blokje hout ter dikte van 0,75 inch, wat lijm en paar kleine spijkertjes door de zool. Squat als een droom.
ATG voelde nog nooit zo goed.
jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Je had toch ook een DIY foamroller gemaakt?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf 100euro bespaard door geen adipowers te kopen maar om zelf gewichtshefschoenen te maken.
[ afbeelding ]
Blokje hout ter dikte van 0,75 inch, wat lijm en paar kleine spijkertjes door de zool. Squat als een droom.
Zij leek het meest op een hompje vlees.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1.58m? Is dat de midgetklasse?
Die @3:30 is wel lekker IMHO.
Tom Cruise-stylo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef Beach het volgende:
Misschien ook leuk voor de met lengte minder bedeelden onder ons voor in je gewone schoenen,
Deze schoen verdient zijn eigen draad op misc of /fitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Deze schoen verdient zijn eigen draad op misc of /fit
Beachquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kunt ook gewoon een paar schijven onder je hakken leggen.
Gratis vakantie van Ome Geert voor jouw verjaardag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Vandaag ben ik jarig, mag mijn naam ook een keer in de topic-titel komen?
minder, minder, minderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gratis vakantie van Ome Geert voor jouw verjaardag.
[ afbeelding ]
Minder!!quote:
Aangezien je hier nooit post zie ik niet waarom.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Dit lijkt me niet nodig #1.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gratis vakantie van Ome Geert voor jouw verjaardag.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me niet nodig #2.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:32 schreef H1N1 het volgende:
No1uknow, je ziet eruit als een sympathieke vent. Goed filmpje bois.
nopequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Ik kon 1 vlak met rand, meer niet
[..]
Je traint nu definitief in Ray's gym?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:34 schreef Klokov het volgende:
Valt me trouwens op dat je kuiten van bepaalde hoeken superklein kunnen lijkenvechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde die van Ray toen die ergens aan de zijkant zatquote:
ach hou toch op lol. ripped as fuck jij gek.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zoiets ja, vp is wel beetje omhoog gegaan laatste maanden
vechten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van Ray toen die ergens aan de zijkant zat
All Hail King Joffrey 'No1uKnow' Baratheon, first of his name, Warden of the Gym, Lord of Aesthetics and Protector of the Gainz.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Hey vriend, lekker daar? Je had beter kunnen blijven, 28 degreez vandaag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
All Hail King Joffrey 'No1uKnow' Baratheon, first of his name, Warden of the Gym, Lord of Aesthetics and Protector of the Gainz.
Ik lift helemaal niet johquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een filmpje maken vriend?
Dimaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:45 schreef Jahr00n het volgende:
wie wil er met mij een film maken in de gym?
Ben al terug G, heb t weer meegenomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey vriend, lekker daar? Je had beter kunnen blijven, 28 degreez vandaag.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
All Hail King Joffrey 'No1uKnow' Baratheon, first of his name, Warden of the Gym, Lord of Aesthetics and Protector of the Gainz.
xD, gewoon beetje pilsen, ouwehoeren en shit. Sowieso dat dat filmpje geniaal is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee nou boeiend ik ook niet. Gewoon dat we terrasje pakken ofzo.
ik heb al een offerte aangevraagd bij susterenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dima
Die heeft ook verstand van een hoop camera-technieken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dima
Die heeft ook verstand van een hoop camera-technieken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vooral hoe je groot lijkt in de camera.
gast ik heb hem live gezien en hij is echt massief vergeleken manne van zijn lengtequote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vooral hoe je groot lijkt in de camera.
Vergeleken met de gemiddelde groep 6-er zal dat best, ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast ik heb hem live gezien en hij is echt massief vergeleken manne van zijn lengte
Nice.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb al een offerte aangevraagd bij susteren
wil het wel gewoon goed in beeld hebbe
Sessie in Kelderwerk? Ik ga binnenkort kijken of ik uberhaubt nog wat kan liften.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb al een offerte aangevraagd bij susteren
wil het wel gewoon goed in beeld hebbe
Hoeveel is dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Klokov het volgende:
Vanavond weer met 'extra ballast' lopen trouwens.
Nice. Zaterdag ook 1k gelopen terwijl mijn vriendin dronken aan me hingquote:
hardlopend? lijkt me echt fuckend slecht voor je knieen man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Klokov het volgende:
Aan of op?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Champy het volgende:
[..]
Nice. Zaterdag ook 1k gelopen terwijl mijn vriendin dronken aan me hing
Nee, dat doe ik met mezelf. Al ballast genoeg tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hardlopend? lijkt me echt fuckend slecht voor je knieen man.
Mja wel voorop iddquote:
kzou dikke bergschoenen aantrekken als je die hebt. hardloopschoenen zijn kut hiervoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik met mezelf. Al ballast genoeg toch
Doe gewoon mn normale schoenen aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kzou dikke bergschoenen aantrekken als je die hebt. hardloopschoenen zijn kut hiervoor
Wat doet zij al die tijd? Ipadje mee of is het dan tijd voor goede gesprekken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Klokov het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:32 schreef Awesome_ het volgende:
Wel dikke shoutout gehad in een RayK-movie. Wie wil me aanraken?
Beetje chillen, van het uitzicht genieten, praten met de adonis onder haar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat doet zij al die tijd? Ipadje mee of is het dan tijd voor goede gesprekken?
Komt door zijn 10 lagen aan pakken die hij draagtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast ik heb hem live gezien en hij is echt massief vergeleken manne van zijn lengte
Ik zit te laag in de kcals om hier een scherpe comeback op te leveren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Was geintjeh hea![]()
![]()
Heerljk trollen zo.
ff snel dnp kuurtje zetten dan? kilotje vet per dag eraf manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, man, man, volgend jaar zorg ik dat ik met de zomer <15% bf ben; die hitte. Nu nog doorbulken tot november of zo. Dat lichaam dat dan tevoorschijn gaat komen.
ik geniet met volle teugenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ey bois beetje genoten laatste dagen? Ja tog kaas dit dat lekker eten genieten maximaal party. Bbq lekker man!
Wel 6pack, koud.quote:
Ja ik heb zelf een met allemaal quotes man. Heeft ook wel iets geils op bepaalde manier snapje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik geniet met volle teugen
ik ga zo mezelf verwenne op een geile fotoboek
hebbe julie er nog eentje in de aanbieding?
Gewoon ff twaalf dagen rapid fatloss handbook doen van Lyle, Gquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, man, man, volgend jaar zorg ik dat ik met de zomer <15% bf ben; die hitte. Nu nog doorbulken tot november of zo. Dat lichaam dat dan tevoorschijn gaat komen.
Die van yvonnequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik geniet met volle teugen
ik ga zo mezelf verwenne op een geile fotoboek
hebbe julie er nog eentje in de aanbieding?
hmmm genieten word hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:51 schreef Herqules het volgende:
[..]
Die van yvonne
Tering wat een geil mokkel
bult kabaal manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Xa1pt het volgende:
Klokov:
Dit is die eckte, eckte post-rock vriend.
Twee is te weinig voor Rapid Fat Loss.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon ff twaalf dagen rapid fatloss handbook doen van Lyle, G
High score in photoplay. Just sayin'.quote:
Ik zeg toch twaalf fniequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee is te weinig voor Rapid Fat Loss.
Vriend ik sloop je met de USA Airforce general.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ongeslagen met china infantry general!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef Klokov het volgende:
Heb weer gelopen met mijn vriendin op mn schouders trouwens. Weet niet wat het was maar het voelde niet zo best voor mijn nek. Daarom de workout vroegtijdig afgekapt.
Mogelijke factoren:
Minder schouderhoogte t.o.v. nek door minder kleding.en ontbreken rugzak
Gladde broek van mijn vriendin waardoor ze niet stabiel zat.
Ga met 4 dagen nog een poging wagen. Mocht het niet lukken dan wil ik ergens goedkoop een barbell op de kop tikken met wat schijven.
Twee weken bedoelde ik.quote:
Beter stop je gewoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef Klokov het volgende:
Heb weer gelopen met mijn vriendin op mn schouders trouwens. Weet niet wat het was maar het voelde niet zo best voor mijn nek. Daarom de workout vroegtijdig afgekapt.
Mogelijke factoren:
Ga met 4 dagen nog een poging wagen. Mocht het niet lukken dan wil ik ergens goedkoop een barbell op de kop tikken met wat schijven.
a 600-800 kcals a day? Shit tikt aan dan hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee weken bedoelde ik.
[..]
Beter stop je gewoon.
Misschien maar beter idd, lees bijna overal dat je beter farmers walks kan doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee weken bedoelde ik.
[..]
Beter stop je gewoon.
ga gewoon heuvelsprints zetten met parachutequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien maar beter idd, lees bijna overal dat je beter farmers walks kan doen.
Heb je parachute die ik kan lenen? Kunnen we samen bij de heuvel @ Noorderplantsoen trainen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga gewoon heuvelsprints zetten met parachute
heb een matras van 30 m2quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je parachute die ik kan lenen? Kunnen we samen bij de heuvel @ Noorderplantsoen trainen.
Wat als we elkaar meetillen en 1 van ons flexed zijn vleugels om de luchtweerstand te vergroten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb een matras van 30 m2
die is nog te klein voor me
10 wekenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
a 600-800 kcals a day? Shit tikt aan dan hoor
Je kan ook een grote tas kopen en daar wat stenen in doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien maar beter idd, lees bijna overal dat je beter farmers walks kan doen.
of een ballon, daar weet je veel van afquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga gewoon heuvelsprints zetten met parachute
Heb straks 80kg aan kettlebells liggen, volgens mij past dat wel in mijn rugzak maar ik denk niet dat mijn rugzak het trektquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
10 weken
[..]
Je kan ook een grote tas kopen en daar wat stenen in doen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
gvd vandaag mn wifey de gym in gesleept en haar laten liften
MFW she squatting
[ afbeelding ]
Ga in juli een sessie doen voordat ik op vakantie ga. Kom meeten dan, ik lift nog steeds meer dan jij fgt.quote:
Ik wil wel op je rug klimmenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:46 schreef Klokov het volgende:
Srs, als je 80kg in een rugzak moet stoppen heb je toch zo'n armybackpack nodig?
Wat zijn je Bench, Squat, Deadlift en OHP stats dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga in juli een sessie doen voordat ik op vakantie ga. Kom meeten dan, ik lift nog steeds meer dan jij fgt.
Denk dat kettlebells beter bij de ambitie van functionele kracht passen dan barbells.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:53 schreef Awesome_ het volgende:
Wel jammer dat onze klokov niet eens een barbell tot zijn beschikking heeft
Wat zijn jou stats dan my furry friendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat zijn je Bench, Squat, Deadlift en OHP stats dan?
Oh wacht.
>1,5 keer zo hoog als die van jou (srs)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat zijn je Bench, Squat, Deadlift en OHP stats dan?
Oh wacht.
Power cleans en snatch brah? En squats?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat kettlebells beter bij de ambitie van functionele kracht passen dan barbells.
[ afbeelding ]
Ik sprint >1,5 keer zo snel als Usain Bolt alleen sprint ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
>1,5 keer zo hoog als die van jou (srs)
oa, koop binnenkort een 24 om daarmee de 10k swing challenge te doen en wil daarna trainen voor de snatch challengequote:
Ja, heb eerder wel gelift. Kon hier geen fatsoenlijke gym in de buurt vinden voor een fatsoenlijke prijs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik sprint >1,5 keer zo snel als Usain Bolt alleen sprint ik niet.![]()
Heb je uberhaupt wel ooit de big 4 gedaan?
Maar wat loop je te bluffen dan dat je sterker dan iedereen bent terwijl je kettlebells gebruikt? Dat is niet de meest effectieve middel om maximale kracht mee op te bouwen, dat gebruik je eerder voor spierconditie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, heb eerder wel gelift. Kon hier geen fatsoenlijke gym in de buurt vinden voor een fatsoenlijke prijs.
Feliquote:
ja zo ging het intern welquote:
Ik ga morgen checken, remind me als ik het vergeet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Xa1pt het volgende:
Klokov:
Niet sterker dan iedereen, wel sterker dan jouquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Maar wat loop je te bluffen dan dat je sterker dan iedereen bent terwijl je kettlebells gebruikt? Dat is niet de meest effectieve middel om maximale kracht mee op te bouwen, dat gebruik je eerder voor spierconditie.
Ik ben je personal trainer niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga morgen checken, remind me als ik het vergeet.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Maar wat loop je te bluffen dan dat je sterker dan iedereen bent terwijl je kettlebells gebruikt? Dat is niet de meest effectieve middel om maximale kracht mee op te bouwen, dat gebruik je eerder voor spierconditie.
Met kettlebells kan je echt niet zo optimaal squatten, pc, snatchen etc als met barbells. Misschien beter om bumperplates en een barbell te kopen dan nog meer kettlebellsquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
oa, koop binnenkort een 24 om daarmee de 10k swing challenge te doen en wil daarna trainen voor de snatch challenge
Klopt, train nu vooral voor de combinatie kracht en uithoudingsvermogen. Als ik de optie had om een barbell met schijven te kopen had ik het gedaan maar helaas heb ik geen ruimte voor een lifting platform. Bovendien zijn de vloer noch het plafond geschikt voor barbells. Op termijn wil ik beide combineren maar ik verwacht voorlopig nog wel even met kettlebells te trainen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:39 schreef Push. het volgende:
[..]
Met kettlebells kan je echt niet zo optimaal squatten, pc, snatchen etc als met barbells. Misschien beter om bumperplates en een barbell te kopen dan nog meer kettlebells
Als ik wil snatchen moet ik 40 euro per maand lappen voor een crossfitgym, no thx jeff. Hou die 480 euro per jaar liever in mijn zak.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga eens geld verdienen om je een gym te veroorloven, sloeber.
Maak maar een grapje man, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen geschikte gym is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als ik wil snatchen moet ik 40 euro per maand lappen voor een crossfitgym, no thx jeff. Hou die 480 euro per jaar liever in mijn zak.
ACLO is kaolodrukquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maak maar een grapje man, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen geschikte gym is.
Waar heb je een douche voor nodig? Je kan toch thuis douchen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
ACLO is kaolodruk
Crossfiten duur
Hercules duur
Kelderwerk heeft geen douches
Go4fitness heeft maar 1 plek om te squatten en deadliften welke bijna altijd bezet is.
Gyms in en rondom het centrum zijn of te druk, of hebben geen materiaal, of hebben een te laag plafond om iets overhead te kunnen pressen (srs)
Jij loopt m als een idioot passief-agressief af te bluffenquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:39 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Wat? En dan vervolgens dezelfde strekking in je post hebben.
![]()
Jij bent dan ook een big city boy boyka. Hier heb je ze ook niet in de buurt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maak maar een grapje man, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen geschikte gym is.
joh, praat toch geen onzinquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Deed ik eerst wel maar woon er nu ook een stuk verder vandaan. Tegen de tijd dat ik hern en weer ben is mijn kettlebellworkout al klaarquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb je een douche voor nodig? Je kan toch thuis douchen.
Hij woont in Groningen, dat is 't 'm juist. Over steden gesproken, rondom mijn dorpkse zijn er tig gyms.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Jij loopt m als een idioot passief-agressief af te bluffen
[..]
Jij bent dan ook een big city boy boyka. Hier heb je ze ook niet in de buurt.
dan niks gezegdquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen, dat is 't 'm juist. Over steden gesproken, rondom mijn dorpkse zijn er tig gyms.
7quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand hoeveel gehaktballen bij een grote portie zitten (IKEA)?
het zijn kleine gehaktballentjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je al wat besteld?
[..]
Kan nooit.
Als iemand beweert zoveel sterker te zijn dan anderen terwijl hij met kettlebells traint dan mag ik daar terecht mijn twijfels bij zetten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Jij loopt m als een idioot passief-agressief af te bluffen
[..]
Jij bent dan ook een big city boy boyka. Hier heb je ze ook niet in de buurt.
Wat moet jij nou?quote:
door kettlebells krijg je functionele kracht, teddybeertjequote:Op woensdag 21 mei 2014 01:45 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als iemand beweert zoveel sterker te zijn dan anderen terwijl hij met kettlebells traint dan mag ik daar terecht mijn twijfels bij zetten.
[..]
Wat moet jij nou?
Fuck "functionele kracht." Wanneer is persoon x sterker dan persoon y? Fiksertje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
door kettlebells krijg je functionele kracht, teddybeertje
echt een wetenschappelijke manier van discussieren haha, jij beter in andere dingen, dikke trollquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:51 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Fuck "functionele kracht." Wanneer is persoon x sterker dan persoon y? Fiksertje.
Tik-tak tik-tak denk goed na.
Edit: Btw functionele kracht toeschrijven aan kettlebells terwijl we barbells in de discussie hebben is al fukkingx1000.
Gast, jij lift niet eens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:51 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Fuck "functionele kracht." Wanneer is persoon x sterker dan persoon y? Fiksertje.
Tik-tak tik-tak denk goed na.
Edit: Btw functionele kracht toeschrijven aan kettlebells terwijl we barbells in de discussie hebben is al fukkingx1000.
Kijk, push nu heb ik iemand afgebluft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt een wetenschappelijke manier van discussieren haha, jij beter in andere dingen, dikke troll
lol, ik praat poep? ik weet meer van training, liften en fysiologie af, dan jij ooit zult doen, hahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 02:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Kijk, push nu heb ik iemand afgebluft.
Je praat veel poep fxr, sorry, en je hebt inhoudelijk niets te melden dus kom je maar met troll accusaties.
Iemand is sterker dan een ander persoon wanneer hij meer kracht kan produceren tegen een extern object. Hoe bepaal je of iemand meer kracht kan produceren? Aan de hand van de hoeveel gewicht die hij weet te verplaatsen onder vergelijkbare omstandigheden (historisch gezien zijn dit de BP/SQ/DL). Welk object verleent zich beter tot het progressief en maximaal laden: een barbell of een kettlebell met een statisch gewicht? Juist.quote:Op woensdag 21 mei 2014 02:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, ik praat poep? ik weet meer van training, liften en fysiologie af, dan jij ooit zult doen, haha
ga maar gewoon zalm vangen, ben je veel beter in, pedobeertje
Hahaha, dat filmpje zonder muziek alleen al.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 03:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet dit delen voor jullie!
Kippenborstfilet van de Lidl, 105 kcal en 20 gram protonz per 100 gram. Per 300 gram 1,50 nu!
My god! Net een pakje van 150 gram op als midnight snack 158 ish kcal en 30 gram eiwitzen damn.. Eerste keer dat ik midden in de nacht wakker word om te vreten haha. Moet over 2 uur opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 04:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]Oh yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandweergreep.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef Klokov het volgende:
Mogelijke factoren:
quote:Dikke Henk. Kijk hoe ik jou wenk.
Weet dat ik aan je denk als ik mijn softop vol met benzine tank.
Antillenstraat is wel okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
ACLO is kaolodruk
Crossfiten duur
Hercules duur
Kelderwerk heeft geen douches
Go4fitness heeft maar 1 plek om te squatten en deadliften welke bijna altijd bezet is.
Gyms in en rondom het centrum zijn of te druk, of hebben geen materiaal, of hebben een te laag plafond om iets overhead te kunnen pressen (srs)
Korte broek al aan. Zonnebrand in de tas. Met een uurtje of 3 kan t shirt wel uit. Weinig tegenzin vandaag. Met een beetje geluk chicks in bikini spotten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:31 schreef H1N1 het volgende:
Goedemorgen iedereen! Weer met frisse tegenzin aan het werk? Heeft iemand de zaag al bij, de week is immers bijna doormidden. Echt gehoord vanochtend.
Omdat je soms daarna nog moet werken misschien?quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb je een douche voor nodig? Je kan toch thuis douchen.
Overal zijn goede gyms als je maar goed zoekt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij woont in Groningen, dat is 't 'm juist. Over steden gesproken, rondom mijn dorpkse zijn er tig gyms.
quote:
Goed zo!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
gvd vandaag mn wifey de gym in gesleept en haar laten liften
MFW she squatting
[ afbeelding ]
Waar train je?quote:
Waar train je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Questular het volgende:
[..]
LIES!
Of je zit niet zuidelijk genoeg :p
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:25 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan Limburgers.
het is zingend niet zijig.... nep limboquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef Awesome_ het volgende:
Ik lees nu alle posts van de Limburgers hier in zo'n zijig, halfzacht accentje
Brabant is net zo kut natuurijk. Achter de ellebogen onder het mom van 'wij zijn zo gemoedelijk'. En volwassenen die 'ons pap en ons mam' zeggenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:34 schreef Questular het volgende:
Haten op Limburg is zo 2012, maar ga vooral door. Zullen we de friet/patat discussie ook meteen even aanzwengelen?
Altijd kei gezellig in Brabantquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Brabant is net zo kut natuurijk. Achter de ellebogen onder het mom van 'wij zijn zo gemoedelijk'. En volwassenen die 'ons pap en ons mam' zeggen.
Herkenbaar, aldus deze import-brabo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Brabant is net zo kut natuurijk. Achter de ellebogen onder het mom van 'wij zijn zo gemoedelijk'. En volwassenen die 'ons pap en ons mam' zeggen.
Hij is weer lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Xa1pt het volgende:
Klokov:
Ja en dan een paar kilometer lopen zekerquote:
quote:
Ik zou d'r tieten wel eens willen zien.quote:
Ja vet cool man, laten we ook een flash mob doenquote:
Hoezo, ben je homo ofzo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zou d'r tieten wel eens willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |