Aangezien je hier nooit post zie ik niet waarom.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Vandaag ben ik jarig, mag mijn naam ook een keer in de topic-titel komen?
Dit lijkt me niet nodig #1.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gratis vakantie van Ome Geert voor jouw verjaardag.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me niet nodig #2.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:32 schreef H1N1 het volgende:
No1uknow, je ziet eruit als een sympathieke vent. Goed filmpje bois.
nopequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Ik kon 1 vlak met rand, meer niet
[..]
Je traint nu definitief in Ray's gym?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:34 schreef Klokov het volgende:
Valt me trouwens op dat je kuiten van bepaalde hoeken superklein kunnen lijkenvechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde die van Ray toen die ergens aan de zijkant zatquote:
ach hou toch op lol. ripped as fuck jij gek.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zoiets ja, vp is wel beetje omhoog gegaan laatste maanden
vechten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van Ray toen die ergens aan de zijkant zat
All Hail King Joffrey 'No1uKnow' Baratheon, first of his name, Warden of the Gym, Lord of Aesthetics and Protector of the Gainz.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef RaymondK het volgende:
Sjouder dagje met ultra flexible No1uknow @ the dungeons of Fitline
Geen Yoga footage jammer genoeg, maar geloof me, die No1 kan zo gaan teachen![]()
![]()
Was lache gozer![]()
![]()
Hey vriend, lekker daar? Je had beter kunnen blijven, 28 degreez vandaag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
All Hail King Joffrey 'No1uKnow' Baratheon, first of his name, Warden of the Gym, Lord of Aesthetics and Protector of the Gainz.
Ik lift helemaal niet johquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een filmpje maken vriend?
Dimaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:45 schreef Jahr00n het volgende:
wie wil er met mij een film maken in de gym?
Ben al terug G, heb t weer meegenomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey vriend, lekker daar? Je had beter kunnen blijven, 28 degreez vandaag.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
All Hail King Joffrey 'No1uKnow' Baratheon, first of his name, Warden of the Gym, Lord of Aesthetics and Protector of the Gainz.
xD, gewoon beetje pilsen, ouwehoeren en shit. Sowieso dat dat filmpje geniaal is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee nou boeiend ik ook niet. Gewoon dat we terrasje pakken ofzo.
ik heb al een offerte aangevraagd bij susterenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dima
Die heeft ook verstand van een hoop camera-technieken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dima
Die heeft ook verstand van een hoop camera-technieken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vooral hoe je groot lijkt in de camera.
gast ik heb hem live gezien en hij is echt massief vergeleken manne van zijn lengtequote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vooral hoe je groot lijkt in de camera.
Vergeleken met de gemiddelde groep 6-er zal dat best, ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast ik heb hem live gezien en hij is echt massief vergeleken manne van zijn lengte
Nice.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb al een offerte aangevraagd bij susteren
wil het wel gewoon goed in beeld hebbe
Sessie in Kelderwerk? Ik ga binnenkort kijken of ik uberhaubt nog wat kan liften.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb al een offerte aangevraagd bij susteren
wil het wel gewoon goed in beeld hebbe
Hoeveel is dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Klokov het volgende:
Vanavond weer met 'extra ballast' lopen trouwens.
Nice. Zaterdag ook 1k gelopen terwijl mijn vriendin dronken aan me hingquote:
hardlopend? lijkt me echt fuckend slecht voor je knieen man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Klokov het volgende:
Aan of op?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Champy het volgende:
[..]
Nice. Zaterdag ook 1k gelopen terwijl mijn vriendin dronken aan me hing
Nee, dat doe ik met mezelf. Al ballast genoeg tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hardlopend? lijkt me echt fuckend slecht voor je knieen man.
Mja wel voorop iddquote:
kzou dikke bergschoenen aantrekken als je die hebt. hardloopschoenen zijn kut hiervoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik met mezelf. Al ballast genoeg toch
Doe gewoon mn normale schoenen aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kzou dikke bergschoenen aantrekken als je die hebt. hardloopschoenen zijn kut hiervoor
Wat doet zij al die tijd? Ipadje mee of is het dan tijd voor goede gesprekken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Klokov het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:32 schreef Awesome_ het volgende:
Wel dikke shoutout gehad in een RayK-movie. Wie wil me aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |