Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
ja, ik dacht dat een andere triangeljosti huilie had gedaan
Nee, als ik mijn excuses aangeboden heb is het daarmee ook klaar. Tenminste, neem aan dat je mij bedoelde omdat je mij gisteren ook al triangeljosti noemde?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Nee, als ik mijn excuses aangeboden heb is het daarmee ook klaar. Tenminste, neem aan dat je mij bedoelde omdat je mij gisteren ook al triangeljosti noemde?
kom je nou hier de boel verzieken terwijl jullie sc onder mod toezicht staat?
kom je nou hier de boel verzieken terwijl jullie sc onder mod toezicht staat?
Ik kom helemaal niks verzieken. Hoezo?
Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Stickertje het volgende: en dan vinden ze zichzelf beter daar, ze begrijpen deze post niet eens een gaan er serieus op in
[..]
ah, of wij proberen te laten zien dat we bereid zijn op een normale post ook normaal te reageren. En begrijp jij het dus niet.
Nouhou. Mijn voorkomen is niet 'cute'. Ik ben een woeste krijger rennende door de bossen met een half ontbloot bovenlijf. Een echte barbaar van de randstad.
Nouhou. Mijn voorkomen is niet 'cute'. Ik ben een woeste krijger rennende door de bossen met een half ontbloot bovenlijf. Een echte barbaar van de randstad.
Ik denk dat het door de krullen komt hoor Dat cute. Overigens heb ik dat blote bovenlijf nog niet gezien helaas
Hoi Appelen. Hoe staat het leven ervoor in het rustige Limburg, en had je weer ruzie? Als ik iemand zijn posts in glitterplaatjes moet veranderen zeg je het maar hoor.
Hoi Appelen. Hoe staat het leven ervoor in het rustige Limburg, en had je weer ruzie? Als ik iemand zijn posts in glitterplaatjes moet veranderen zeg je het maar hoor.
[..]
Niet iedereen kan zo zelfverzekerd en afstandelijk zijn als jij Flippiee.
[..]
Niet iedereen kan zo zelfverzekerd en afstandelijk zijn als jij Flippiee.
Hoi hier is het niet rustig er zijn enkele lichtgetinte mensen uit noord-afrika bezig met hun muziekcollectie te showen. Verder mag je wel iets met de fmt sc doen
Hoi hier is het niet rustig er zijn enkele lichtgetinte mensen uit noord-afrika bezig met hun muziekcollectie te showen. Verder mag je wel iets met de fmt sc doen
Als in een aftands Volkswagen Golfje met een veelte grote subwoofer in de achterbak?
Lasagne met Spinazie, spek, lekker veel saus van verse tomaat, wortel, prei, en dat zulks groente. Kaas en dan in de oven en daarna een kaas roomsaus er overheen met verse basilicum
Hulde aan de pakketjesbezorger Belt die voor de 3e keer aan ( 1ste 2 keer pakt de scanner hem niet ), "ja die pakketje staat geregistreerd als rembours, ik snap het ook niet', maakt die er een paar foto's van loopt die weg
Ben ik makkelijk van de douanekosten af.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Op dinsdag 20 mei 2014 15:33 schreef Starm het volgende: Hulde aan de pakketjesbezorger Belt die voor de 3e keer aan ( 1ste 2 keer pakt de scanner hem niet ), "ja die pakketje staat geregistreerd als rembours, ik snap het ook niet', maakt die er een paar foto's van loopt die weg
Ben ik makkelijk van de douanekosten af.
was het een medelander?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Vragen ze zeker "heeft u het modem al opnieuw opgestart?"
ja en zeker 3 idioten aan de lijn gehad van de helpdesk, waarvan 1 zei dat ik maar met 40mb genoegen moest nemen omdat het een extra service is. 120 mb wordt alleen gegarandeerd als je kabel internet hebt ( wat ik begrip, met wifi heb je altijd minder, maar 40mb als je een 120 abonnement hebt... ) dus ik in de voorwaarden gekeken, stond niks van in
uiteindelijk heb ik zelf dingen opgelost zonder helpdesk [/dagboek]
Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef Uccie het volgende: Ik moet zeggen, heren, ik ben toch wel jaloers op de wenkbrauwen van Merel die zijn gewoon perfect.
wie is merel?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ja en zeker 3 idioten aan de lijn gehad van de helpdesk, waarvan 1 zei dat ik maar met 40mb genoegen moest nemen omdat het een extra service is. 120 mb wordt alleen gegarandeerd als je kabel internet hebt ( wat ik begrip, met wifi heb je altijd minder, maar 40mb als je een 120 abonnement hebt... ) dus ik in de voorwaarden gekeken, stond niks van in
Blijkt dus maar weer dat zo een helpdesk helemaal niet helpt
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
[banaan mode] man man man vandaag lekker vakkengevuld [/banaan mode]
Op dinsdag 20 mei 2014 20:57 schreef appelen het volgende: hier in de straat dikke ruzie omdat een bewoner een encyclopedie bij het oud papier heeft gegooid terwijl de andere bewoner die wilde hebben
pics van de situatie
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op dinsdag 20 mei 2014 20:57 schreef appelen het volgende: hier in de straat dikke ruzie omdat een bewoner een encyclopedie bij het oud papier heeft gegooid terwijl de andere bewoner die wilde hebben
Op dinsdag 20 mei 2014 18:34 schreef Uccie het volgende: Ik moet zeggen, heren, ik ben toch wel jaloers op de wenkbrauwen van Merel die zijn gewoon perfect.