Nouhou. Mijn voorkomen is niet 'cute'. Ik ben een woeste krijger rennende door de bossen met een half ontbloot bovenlijf. Een echte barbaar van de randstad.quote:
Ik denk dat het door de krullen komt hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouhou. Mijn voorkomen is niet 'cute'. Ik ben een woeste krijger rennende door de bossen met een half ontbloot bovenlijf. Een echte barbaar van de randstad.
Liefquote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouhou. Mijn voorkomen is niet 'cute'. Ik ben een woeste krijger rennende door de bossen met een half ontbloot bovenlijf. Een echte barbaar van de randstad.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen wel foto maken hequote:
Na werkquote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, maar als ik 's morgens haast heb, dan houdt het op.
Sta je maar wat eerder opquote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, maar als ik 's morgens haast heb, dan houdt het op.
Hoi Appelen. Hoe staat het leven ervoor in het rustige Limburg, en had je weer ruzie? Als ik iemand zijn posts in glitterplaatjes moet veranderen zeg je het maar hoor.quote:
quote:
Ik ga al slapenquote:
Dat klopt, daar is ook talent voor nodig. Sorryquote:Op maandag 19 mei 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Appelen. Hoe staat het leven ervoor in het rustige Limburg, en had je weer ruzie? Als ik iemand zijn posts in glitterplaatjes moet veranderen zeg je het maar hoor.
[..]Niet iedereen kan zo zelfverzekerd en afstandelijk zijn als jij Flippiee.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de krullen komt hoorDat cute. Overigens heb ik dat blote bovenlijf nog niet gezien helaas
Hoiquote:Op maandag 19 mei 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Appelen. Hoe staat het leven ervoor in het rustige Limburg, en had je weer ruzie? Als ik iemand zijn posts in glitterplaatjes moet veranderen zeg je het maar hoor.
[..]Niet iedereen kan zo zelfverzekerd en afstandelijk zijn als jij Flippiee.
Aw je bent moequote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga al slapenEerder slapen dan een 14-jarige dat dit kan.
[..]
Dat klopt, daar is ook talent voor nodig. Sorry![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |