VInd je het heel verrassend?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus jij bent de droeftoeter die de mod heeft geroepen?
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Stickertje het volgende:
volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Mogen we dan ook zeggen dat we de troepen terugtrekken?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef appelen het volgende:
Ik voel een koude oorlog tussen tvsc en fmt
Karina moet beslissenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef Starm het volgende:
[..]
Mogen we dan ook zeggen dat we de troepen terugtrekken?
Zijn allemaal triangeljosti's dus maakt niet veel uit wie het doetquote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat een andere triangeljosti huilie had gedaan
Waar is die kloothommel eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:
Lr leerde mij de joden de schuld te geven
wie?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:
Lr leerde mij de joden de schuld te geven
Curven...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef appelen het volgende:
[..]
Waar is die kloothommel eigenlijktijdje niet meer gezien hier
Nee, als ik mijn excuses aangeboden heb is het daarmee ook klaar. Tenminste, neem aan dat je mij bedoelde omdat je mij gisteren ook al triangeljosti noemde?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat een andere triangeljosti huilie had gedaan
Hoi Karina mogen wij posten in dat topicquote:
kom je nou hier de boel verzieken terwijl jullie sc onder mod toezicht staat?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn excuses aangeboden heb is het daarmee ook klaar. Tenminste, neem aan dat je mij bedoelde omdat je mij gisteren ook al triangeljosti noemde?
Welk topic? LR zit in de VBL SC.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoi Karina mogen wij posten in dat topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |