Daar hebben ze vrije dagen voor uitgevondenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil gepensioneerd zijn net als mn ouders! Zij slapen uit, bakken op het strand en morgen weer.
En ik moet er vroeg uit om de hele dag in het benauwde rothok te zitten
In het weet des aanschijns zult gij den kost verdienen...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil gepensioneerd zijn net als mn ouders! Zij slapen uit, bakken op het strand en morgen weer.
Nee, wij komen allemaal op de eend af.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
Is er een actie bezig op Fok! om te infiltreren in de CUL-SC
Elitaire kliekjes-vormende opmerkingquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
Is er een actie bezig op Fok! om te infiltreren in de CUL-SC
Ik heb het intussen begrepen. Jullie komen nadat jullie elders geweerd werden en jullie posts daar verwijderd zijn nu even klieren in deze SC.quote:
Ik ben wel een goeie kok ja..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het intussen begrepen. Jullie komen nadat jullie elders geweerd werden en jullie posts daar verwijderd zijn nu even klieren in deze SC.
typo'squote:
Ik was vroegah heul boosch op mijn ouders dat zij altijd maar gewoon lekker werkten in hun garagebedrijf (keihard, alleen op zondag vrij en dagen van 12 uur maakten) en ik naar school moestquote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:
Ik ben wel een goeie kok ja..ik probeer mijn horizon te verbreden dan alleen TVSC.
Gekookte eieren!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Wat is je lekkerste gerecht om zelf te maken?
Dat moet dan wel een veel jongere versie van B. zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, de dochter van Wubbo is een iets jongere versie van jou!
Ze droeg een shirtje van Wubby, bij P&W!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme ze draagt die lilluke V&D desikwal kleding
Nee, lijkt absoluut niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |