Lijkt mij ook een prima recept.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dit recept gevolgd: http://kokrobin.wordpress.com/2008/06/23/peking-duck-for-dummies/ en om een of andere reden heb ik wel vertrouwen in Robin als het op dit soort dingen aankomt.
Ik heb nog wel een kortingscode voor je als je die tegelijk mag gebruikenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kreeg zomaar spontaan een cadeaukaart van Hello Fresh van 25,-..
Weet nog niet of ik hem ga gebruiken eigenlijk..quote:Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kortingscode voor je als je die tegelijk mag gebruiken
Die zat toch bij De Volkskrant van afgelopen zaterdag?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kreeg zomaar spontaan een cadeaukaart van Hello Fresh van 25,-..
Ze zitten echt overal bij lijkt het wel. Had een tijdschrift gekocht en daar zat ook zo'n kaart bij.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef golfer het volgende:
Die zat toch bij De Volkskrant van afgelopen zaterdag?
Ah kwam hij daar uit! Ik had geen idee, lag ineens op tafelquote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zat toch bij De Volkskrant van afgelopen zaterdag?
Heb de vuilnis net buiten gezet, anders had ik hem even voor je bewaard.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog nooit een cadeaukaart van HelloFresh gehad.
Aawh, dat is wel lief. Ik weet niet of dat hoeft hoor, heb wel eens getwijfeld over HelloFresh, maar ik kies volgens mij toch liever zelf wat ik eet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb de vuilnis net buiten gezet, anders had ik hem even voor je bewaard.
Nou ja, grote kans dat ik hem nog 3x ergens bij een ander tijdschrift krijg. Zal hem dan naar je opsturen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
GoT was weer spannend vanavondHet blijft toch verrassend uit de hoek komen moet ik zeggen
Ben heel benieuwdquote:Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo leuk!! En er moeten nog zo veel leuke dingen gebeuren
Wilde ik inderdaad gaan doen de volgende keer.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef liedetector het volgende:
(volgende keer je velletje opblazen Loonamaakt echt verschil) Verder ziet er goed uit! (en peking eend hoort gewoon gaar)
En van jou is dat natuurljk nog extra tof om te horen.quote:
Oh dan ben je nog niet zo ver nee..quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben heel benieuwdMoet toch de boeken eens verder lezen. Ben blijven steken in 3B volgens mij
Heb nog wel wat recepten op facebook staan..quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Lonaa het volgende:
En alle andere natuurlijk ook, dank voor de complimentjes!
Ik ben wel een beetje inspiratieloos voor het eten morgen en/of overmorgen.
Iets met tijd en prio'squote:Op maandag 19 mei 2014 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dan ben je nog niet zo ver nee..
DM?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb nog wel wat recepten op facebook staan..
Ja zo gaat dat soms.. Ik ben wel helemaal bij.. maar de serie wijkt nu op plaatsen zo af dat het voor mij ook een verrassing isquote:
Ja. Was weer leuk om te doen. Je merkt alleen dat je, om lekker te fotograferen, alleen op pad moet en niet met iemand die net zijn camera leert kennen en graag overal stil wil blijven staanquote:Op maandag 19 mei 2014 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
leuk dat je er weer wat plezier in hebt Pee! Mooi plaatje
Elitair? Het zijn overduidelijk troll-topics, wat kutjevinnie zelf ook aangeeft. En die horen hier niet thuis, maar in ONZ.quote:Op maandag 19 mei 2014 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Och gut, is het niet culinair (lees: elitair) genoeg? Mensen die een beetje koken, foto's plaatsen, anderen aansporen tot hetzelfde gerecht incl foto's, beetje lol maken, kletsen over de gerechten, ingrediënten, hygiëne etc. Nee, ik vind het geen ONZ en weet je, je hoeft er natuurlijk niet op te klikken.
Daar hebben ze vrije dagen voor uitgevondenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil gepensioneerd zijn net als mn ouders! Zij slapen uit, bakken op het strand en morgen weer.
En ik moet er vroeg uit om de hele dag in het benauwde rothok te zitten
In het weet des aanschijns zult gij den kost verdienen...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil gepensioneerd zijn net als mn ouders! Zij slapen uit, bakken op het strand en morgen weer.
Nee, wij komen allemaal op de eend af.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
Is er een actie bezig op Fok! om te infiltreren in de CUL-SC
Elitaire kliekjes-vormende opmerkingquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
Is er een actie bezig op Fok! om te infiltreren in de CUL-SC
Ik heb het intussen begrepen. Jullie komen nadat jullie elders geweerd werden en jullie posts daar verwijderd zijn nu even klieren in deze SC.quote:
Ik ben wel een goeie kok ja..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het intussen begrepen. Jullie komen nadat jullie elders geweerd werden en jullie posts daar verwijderd zijn nu even klieren in deze SC.
typo'squote:
Ik was vroegah heul boosch op mijn ouders dat zij altijd maar gewoon lekker werkten in hun garagebedrijf (keihard, alleen op zondag vrij en dagen van 12 uur maakten) en ik naar school moestquote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:
Ik ben wel een goeie kok ja..ik probeer mijn horizon te verbreden dan alleen TVSC.
Gekookte eieren!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Wat is je lekkerste gerecht om zelf te maken?
Dat moet dan wel een veel jongere versie van B. zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, de dochter van Wubbo is een iets jongere versie van jou!
Ze droeg een shirtje van Wubby, bij P&W!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme ze draagt die lilluke V&D desikwal kleding
Nee, lijkt absoluut niet![]()
Oh, dank je. Nooit van gehoord. Een koud biertje dan maar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Desigual. Is zo'n hip merk voor dameskleding.
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef marc0871 het volgende:
anders dan die verse tomaten, zie ik niet meer groenten.
verder; waar zijn het gehakt, de oregano en italiaanse kruiden?
ik zie niet hoe een glas wijn, een laurierblaadje en een stukje kaas, meer smaak geven dan de kruiden in mijn saus.
en dan ook nog de mensen die net van de pakjes en zakjes af zijn, gaan wegjagen met zelfgemaakte pasta
Van die lappendekenjassen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Desigual. Is zo'n hip merk voor dameskleding.
had je de rest van zijn comments ook al gelezen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:14 schreef Techno het volgende:
Hey Isa, over elitair gesproken he... commentaar van TS tegen mensen die goed bedoeld advies op zijn recept geven...
[..]
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is...
Flikker toch op man met je zielige getroll.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef marc0871 het volgende:
had je de rest van zijn comments ook al gelezen?
'kheb der nog 1 voor jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Flikker toch op man met je zielige getroll.
Hear, hear.. en aan Isa als ongeveer allerlangst zittende mod en de rest van de serieuze mods om er iets aan te doen: weer eens gaan modden!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Maargoed. Ik ken de dynamiek achter de schermen helaas ook, en weet hoe er een sfeertje kan ontstaan om een bepaald forum 'even aan te pakken'. Kennelijk is CUL aan de beurt. Triest gedoe. Vond ik toen, vind ik nu.
Volstrekt, ja echt volstrekt mee eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie niet zien dat er daadwerkelijk recepten en ideeën worden uitgewisseld in die topics, dan kan ik daar verder ook niets aan doen. Als jullie het enkel en alleen als onzin willen blijven zien dan stel ik voor er gewoon niet meer te kijken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar ik kan het niet anders maken. Ze gaan sowieso niet op slot omdat een paar mensen het niet 'cul-waardig' vinden. Over eten en koken praten hoeft niet altijd op een serieuze toon, dat mag best wat studentikoos of zelfs een beetje klierig zijn.
Dito!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Volstrekt, ja echt volstrekt mee eens.
Ik vind hem anders best gelijk hebben. Het hele topic staat vol met zakjes en pakjes, en dan moet er eentje uit de hoogte komen doen met zelfgemaakte pasta.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:14 schreef Techno het volgende:
Hey Isa, over elitair gesproken he... commentaar van TS tegen mensen die goed bedoeld advies op zijn recept geven...
[..]
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is...
Spannend Lonaa!quote:
Je doet nu alsof het serieuze topics zijn die wij niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie niet zien dat er daadwerkelijk recepten en ideeën worden uitgewisseld in die topics, dan kan ik daar verder ook niets aan doen. Als jullie het enkel en alleen als onzin willen blijven zien dan stel ik voor er gewoon niet meer te kijken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar ik kan het niet anders maken. Ze gaan sowieso niet op slot omdat een paar mensen het niet 'cul-waardig' vinden. Over eten en koken praten hoeft niet altijd op een serieuze toon, dat mag best wat studentikoos of zelfs een beetje klierig zijn.
En ik zie ook niet in waarom nieuwe mods per se een nieuwe faq of een nieuw kookboek moeten maken. Wat is er mis met de oude? Dat er geen feedbacktopic is is wel wat matig ja. Ik zal er direct één maken.
Ga ik nu werkenMijn 19e dag werken in de afgelopen 20 dagen.
Haha ja wie weetquote:Op maandag 19 mei 2014 11:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Slik. Echt?! Theoretisch zou daar iets van mij tussen gezeten kunnen hebben.
Maar ja, hoe kan je zoiets ook ooit -niet- willen schrijven wanneer je fan bent van een dude als Brian Molko?![]()
Succes!quote:
Het gaat niet om de topics an sich. Het gaat erom dat er klaarblijkelijk iets gaande is en users, zoals lienekien al aangaf, worden weggebonjourd als er serieus op het topic wordt gereageerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:21 schreef minilot het volgende:
Isa geeft toch al aan dat het 'een beetje klierige' topics zijn? Spijker op de kop, wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |