Oh, dank je. Nooit van gehoord. Een koud biertje dan maar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Desigual. Is zo'n hip merk voor dameskleding.
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef marc0871 het volgende:
anders dan die verse tomaten, zie ik niet meer groenten.
verder; waar zijn het gehakt, de oregano en italiaanse kruiden?
ik zie niet hoe een glas wijn, een laurierblaadje en een stukje kaas, meer smaak geven dan de kruiden in mijn saus.
en dan ook nog de mensen die net van de pakjes en zakjes af zijn, gaan wegjagen met zelfgemaakte pasta
Van die lappendekenjassen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Desigual. Is zo'n hip merk voor dameskleding.
had je de rest van zijn comments ook al gelezen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:14 schreef Techno het volgende:
Hey Isa, over elitair gesproken he... commentaar van TS tegen mensen die goed bedoeld advies op zijn recept geven...
[..]
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is...
Flikker toch op man met je zielige getroll.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef marc0871 het volgende:
had je de rest van zijn comments ook al gelezen?
'kheb der nog 1 voor jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Flikker toch op man met je zielige getroll.
Hear, hear.. en aan Isa als ongeveer allerlangst zittende mod en de rest van de serieuze mods om er iets aan te doen: weer eens gaan modden!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Maargoed. Ik ken de dynamiek achter de schermen helaas ook, en weet hoe er een sfeertje kan ontstaan om een bepaald forum 'even aan te pakken'. Kennelijk is CUL aan de beurt. Triest gedoe. Vond ik toen, vind ik nu.
Volstrekt, ja echt volstrekt mee eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie niet zien dat er daadwerkelijk recepten en ideeën worden uitgewisseld in die topics, dan kan ik daar verder ook niets aan doen. Als jullie het enkel en alleen als onzin willen blijven zien dan stel ik voor er gewoon niet meer te kijken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar ik kan het niet anders maken. Ze gaan sowieso niet op slot omdat een paar mensen het niet 'cul-waardig' vinden. Over eten en koken praten hoeft niet altijd op een serieuze toon, dat mag best wat studentikoos of zelfs een beetje klierig zijn.
Dito!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Volstrekt, ja echt volstrekt mee eens.
Ik vind hem anders best gelijk hebben. Het hele topic staat vol met zakjes en pakjes, en dan moet er eentje uit de hoogte komen doen met zelfgemaakte pasta.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:14 schreef Techno het volgende:
Hey Isa, over elitair gesproken he... commentaar van TS tegen mensen die goed bedoeld advies op zijn recept geven...
[..]
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is...
Spannend Lonaa!quote:
Je doet nu alsof het serieuze topics zijn die wij niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie niet zien dat er daadwerkelijk recepten en ideeën worden uitgewisseld in die topics, dan kan ik daar verder ook niets aan doen. Als jullie het enkel en alleen als onzin willen blijven zien dan stel ik voor er gewoon niet meer te kijken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar ik kan het niet anders maken. Ze gaan sowieso niet op slot omdat een paar mensen het niet 'cul-waardig' vinden. Over eten en koken praten hoeft niet altijd op een serieuze toon, dat mag best wat studentikoos of zelfs een beetje klierig zijn.
En ik zie ook niet in waarom nieuwe mods per se een nieuwe faq of een nieuw kookboek moeten maken. Wat is er mis met de oude? Dat er geen feedbacktopic is is wel wat matig ja. Ik zal er direct één maken.
Ga ik nu werkenMijn 19e dag werken in de afgelopen 20 dagen.
Haha ja wie weetquote:Op maandag 19 mei 2014 11:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Slik. Echt?! Theoretisch zou daar iets van mij tussen gezeten kunnen hebben.
Maar ja, hoe kan je zoiets ook ooit -niet- willen schrijven wanneer je fan bent van een dude als Brian Molko?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |