abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140154786
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef Bluezz het volgende:
V&D desikwal kleding...
De wattus?
pi_140154897
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:02 schreef Techno het volgende:

[..]

De wattus?
Desigual. Is zo'n hip merk voor dameskleding.
pi_140155013
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Desigual. Is zo'n hip merk voor dameskleding.
Oh, dank je. Nooit van gehoord. Een koud biertje dan maar? c_/
pi_140155174
Hey Isa, over elitair gesproken he... commentaar van TS tegen mensen die goed bedoeld advies op zijn recept geven...

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef marc0871 het volgende:
anders dan die verse tomaten, zie ik niet meer groenten.
verder; waar zijn het gehakt, de oregano en italiaanse kruiden?
ik zie niet hoe een glas wijn, een laurierblaadje en een stukje kaas, meer smaak geven dan de kruiden in mijn saus.

en dan ook nog de mensen die net van de pakjes en zakjes af zijn, gaan wegjagen met zelfgemaakte pasta :')
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is... :')
  dinsdag 20 mei 2014 @ 00:17:24 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_140155261
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Desigual. Is zo'n hip merk voor dameskleding.
Van die lappendekenjassen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_140155817
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:14 schreef Techno het volgende:
Hey Isa, over elitair gesproken he... commentaar van TS tegen mensen die goed bedoeld advies op zijn recept geven...

[..]

Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is... :')
had je de rest van zijn comments ook al gelezen?
pi_140155894
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef marc0871 het volgende:
had je de rest van zijn comments ook al gelezen?
Flikker toch op man met je zielige getroll.
pi_140155954
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:47 schreef Techno het volgende:

[..]

Flikker toch op man met je zielige getroll.
'kheb der nog 1 voor je

pi_140156006
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:50 schreef marc0871 het volgende:
'kheb der nog 1 voor je

[ afbeelding ]
Bij gebrek aan argumenten moet je maar terugvallen op trieste plaatjes? :')
  dinsdag 20 mei 2014 @ 00:58:47 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_140156102
Bestaat er nog een CUL-FB?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 mei 2014 @ 01:20:49 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_140156423
Naja, techno heeft wel gelijk, als ik het zo lees.
In CUL stikt het van de ONZ-topics. Niks mis met ONZ-topics,maar daar is ONZ voor.

En dat Isa en bijv. Kannonogwat dat een leuke doorbreking van 'elitairisme' vinden, tja. Dat is alleen zo, denk ik, als de betreffende topics serieus bedoeld waren. Inderdaad prima en niks mis mee om een macaroni-topic te hebben. Volgens mij is dat ook nooit een punt geweest in CUL.

Punt is dat de topics helemaal niet serieus bedoeld zijn en dus niets doorbreken. Het zijn effectbejagende ONZ-gimmicks die een vlucht nemen. En dat is precies één topic leuk op een subforum (ik heb echt enorm gelachen om het nasi-topic), maar daarna is het wel een keer klaar en kan het naar ONZ. Omdat ONZ daarvoor in het leven geroepen is, namelijk.

Maargoed. Ik ken de dynamiek achter de schermen helaas ook, en weet hoe er een sfeertje kan ontstaan om een bepaald forum 'even aan te pakken'. Kennelijk is CUL aan de beurt. Triest gedoe. Vond ik toen, vind ik nu.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 02:07:56 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_140156979
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:

Maargoed. Ik ken de dynamiek achter de schermen helaas ook, en weet hoe er een sfeertje kan ontstaan om een bepaald forum 'even aan te pakken'. Kennelijk is CUL aan de beurt. Triest gedoe. Vond ik toen, vind ik nu.
Hear, hear.. en aan Isa als ongeveer allerlangst zittende mod en de rest van de serieuze mods om er iets aan te doen: weer eens gaan modden!
CUL/FAQ en andere zaken zijn nog van uit de oertijd dat B. hier modde met een moddeuk Martijn , staat zelfs nog op hun naam met intussen zich ander noemende mods (Mirjam) erbij.
Kookboek ook nog op naam van een ex-mod.
Hoognodig tijd dat er iets aan gedaan wordt. En bij gebrek aan een CUL-FB dus maar helaas even hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_140157759
Als jullie niet zien dat er daadwerkelijk recepten en ideeën worden uitgewisseld in die topics, dan kan ik daar verder ook niets aan doen. Als jullie het enkel en alleen als onzin willen blijven zien dan stel ik voor er gewoon niet meer te kijken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar ik kan het niet anders maken. Ze gaan sowieso niet op slot omdat een paar mensen het niet 'cul-waardig' vinden. Over eten en koken praten hoeft niet altijd op een serieuze toon, dat mag best wat studentikoos of zelfs een beetje klierig zijn.

En ik zie ook niet in waarom nieuwe mods per se een nieuwe faq of een nieuw kookboek moeten maken. Wat is er mis met de oude? Dat er geen feedbacktopic is is wel wat matig ja. Ik zal er direct één maken.

Ga ik nu werken :W Mijn 19e dag werken in de afgelopen 20 dagen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 mei 2014 @ 07:24:32 #89
221912 minilot
Nancy boy
pi_140157946
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie niet zien dat er daadwerkelijk recepten en ideeën worden uitgewisseld in die topics, dan kan ik daar verder ook niets aan doen. Als jullie het enkel en alleen als onzin willen blijven zien dan stel ik voor er gewoon niet meer te kijken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar ik kan het niet anders maken. Ze gaan sowieso niet op slot omdat een paar mensen het niet 'cul-waardig' vinden. Over eten en koken praten hoeft niet altijd op een serieuze toon, dat mag best wat studentikoos of zelfs een beetje klierig zijn.
Volstrekt, ja echt volstrekt mee eens. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 20 mei 2014 @ 07:25:49 #90
221912 minilot
Nancy boy
pi_140157958
Tot elf uur werken en dan met fiets + trein naar een bloedhete Efteling. Even de nieuwtjes fotograferen. :+

En ik krijg van dit weer zin in hele goeie en echt hele Spaanse tapas. O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 20 mei 2014 @ 07:42:26 #91
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_140158109
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Volstrekt, ja echt volstrekt mee eens. :Y
Dito!
pi_140158173
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:14 schreef Techno het volgende:
Hey Isa, over elitair gesproken he... commentaar van TS tegen mensen die goed bedoeld advies op zijn recept geven...

[..]

Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is... :')
Ik vind hem anders best gelijk hebben. Het hele topic staat vol met zakjes en pakjes, en dan moet er eentje uit de hoogte komen doen met zelfgemaakte pasta.

Ik ken genoeg mensen die prima kunnen koken en ook wel eens pasta zelf maken. Maar de meeste toch echt niet voor de snelle doordeweekse maaltijd.
pi_140158176
Oh, en wie is er een nieuwe mod dan?
pi_140158437
Goedemorgen.

Ik mag zo naar het ziekenhuis.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:12:06 #95
221912 minilot
Nancy boy
pi_140158454
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:10 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.

Ik mag zo naar het ziekenhuis.
Spannend Lonaa!

En een beetje laat, maar AWESOME, die eend van je! :D
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:15:07 #96
221912 minilot
Nancy boy
pi_140158491
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Van die lappendekenjassen.
Onooglijk spul, vind ik! :N
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:19:31 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_140158542
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie niet zien dat er daadwerkelijk recepten en ideeën worden uitgewisseld in die topics, dan kan ik daar verder ook niets aan doen. Als jullie het enkel en alleen als onzin willen blijven zien dan stel ik voor er gewoon niet meer te kijken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar ik kan het niet anders maken. Ze gaan sowieso niet op slot omdat een paar mensen het niet 'cul-waardig' vinden. Over eten en koken praten hoeft niet altijd op een serieuze toon, dat mag best wat studentikoos of zelfs een beetje klierig zijn.

En ik zie ook niet in waarom nieuwe mods per se een nieuwe faq of een nieuw kookboek moeten maken. Wat is er mis met de oude? Dat er geen feedbacktopic is is wel wat matig ja. Ik zal er direct één maken.

Ga ik nu werken :W Mijn 19e dag werken in de afgelopen 20 dagen.
Je doet nu alsof het serieuze topics zijn die wij niet serieus nemen.
En je doet alsof we luchtigheid niet waarderen, laat staan een grap.

Dan lees je mijn posts niet goed, vrees ik. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:21:02 #98
221912 minilot
Nancy boy
pi_140158557
Isa geeft toch al aan dat het 'een beetje klierige' topics zijn? Spijker op de kop, wat mij betreft.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:22:35 #99
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_140158574
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Slik. Echt?! Theoretisch zou daar iets van mij tussen gezeten kunnen hebben. :D

Maar ja, hoe kan je zoiets ook ooit -niet- willen schrijven wanneer je fan bent van een dude als Brian Molko? O+ :D
Haha ja wie weet :D En mwaahh...Ik ben tegenwoordig vooral fan van Stefan :) Blijft een lekker ding. En de foto's uit de periode waarin ze soort-van aan het daten waren zijn hot :D
pi_140158718
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:10 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.

Ik mag zo naar het ziekenhuis.
Succes!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')