Dat hielp wel mee, want baarden zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dat zal het wel zijn. Hielp het mee of tegen toen ik een baard had staan?
Weltrustenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga al slapenEerder slapen dan een 14-jarige dat dit kan.
[..]
Dat klopt, daar is ook talent voor nodig. Sorry![]()
Kusjesssssssquote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb zelfs van die hele "schattige" roze wangetjes inmiddelskut ritme.
Dag
Als in een aftands Volkswagen Golfje met een veelte grote subwoofer in de achterbak?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef appelen het volgende:
[..]
Hoihier is het niet rustig er zijn enkele lichtgetinte mensen uit noord-afrika bezig met hun muziekcollectie te showen. Verder mag je wel iets met de fmt sc doen
Mooi. Wellicht compenseert het mijn schattigheid dan een beetje.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga al slapenEerder slapen dan een 14-jarige dat dit kan.
[..]
Dat klopt, daar is ook talent voor nodig. Sorry![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag
Zoiets ja, maar een oplettende 65+'er heeft zojuist de pliessie gebeldquote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in een aftands Volkswagen Golfje met een veelte grote subwoofer in de achterbak?
[..]
Mooi. Wellicht compenseert het mijn schattigheid dan een beetje.
Welterusten
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef appelen het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar een oplettende 65+'er heeft zojuist de pliessie gebeld
Ik zal het overwegen.quote:
Jammer, ik ga piratenpartij stemmenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Geert Wilders wrijft al in zijn handen "Weer de grootste in Limburg de 22ste"
[..]
Ik zal het overwegen.
Zie het nog gebeuren dat er standbeelden komenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Geert Wilders wrijft al in zijn handen "Weer de grootste in Limburg de 22ste"
[..]
Ik zal het overwegen.
Standbeeld van Lr?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef appelen het volgende:
[..]
Zie het nog gebeuren dat er standbeelden komen
Dit heb jij heul nog nooit gemaaktquote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gekookte eieren!![]()
Nee joh gekkie
Lasagne met Spinazie, spek, lekker veel saus van verse tomaat, wortel, prei, en dat zulks groente. Kaas en dan in de oven en daarna een kaas roomsaus er overheen met verse basilicum
Nee die deed alleen lokaal meequote:
Ik dacht die eet alleen pizzaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het leven zit vol verassingen, ik kook daadwerkelijk wel
Ik ook waarschijnlijk. Al zijn ze soms wel heel erg paranoïde in hun privacy standpuntenquote:
Nieuwe ingeving voor De Koel mocht er een nieuw stadion komen. Een groot forum ter ere van Geertgodquote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef appelen het volgende:
[..]
Zie het nog gebeuren dat er standbeelden komen
Geert Wilders Stadionquote:Op maandag 19 mei 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook waarschijnlijk. Al zijn ze soms wel heel erg paranoïde in hun privacy standpunten
[..]
Nieuwe ingeving voor De Koel mocht er een nieuw stadion komen. Een groot forum ter ere van Geertgod
En dan grootste stadion ter wereldquote:
Alleen die afwas altijdquote:Op maandag 19 mei 2014 23:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daar hou ik van. Maar zelf even een keer lekker uitgebreid koken, heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |