misschien praat je zonder dat je het weet wel met aldo ipv ezellquote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hoeft me niet geloven, maar dat geeft niets.
Dankje schat.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien praat je zonder dat je het weet wel met aldo ipv ezell
wat is er?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Beetje de OP stelenquote:
als je het niet leuk vind ga je toch wegquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
What do you call a dyslexic black man?hé~!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Aldoquote:Op maandag 31 maart 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje schat.
Het enige wat mij nog kan opbeuren is dat Ezell van me houdt.
Maar aangezien haar hart al door Aldo is veroverd, heb ik geen schijn van kans en ben ik verloren.
LR. Help me.
uhquote:
quote:
Lees de OP newbiequote:
Er staat nergens dat ik het niet leuk vind. Je hoeft me niet zo weg te sturenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
als je het niet leuk vind ga je toch weg
maar lieve aldoquote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
maar lieve etsu,
je gedraagt je als een ongesteld tienermeisje #durftezeggen
gr gr
je aldo
ej kanoquote:
Ik denk dat hij zijn modschap bij een pakje boter gekregen heeft. Potjandorie zeg.quote:
piquote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik het niet leuk vind. Je hoeft me niet zo weg te sturen
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn modschap bij een pakje boter gekregen heeft. Potjandorie zeg.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een politiek statement en jeugdsentiment aan de TT toegevoegd. Dit doet het goed bij de achterban.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar maar maar
ezell?mag ik nog wel tegen je praten?
Lapohunten, maar ze had de lapo nietquote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar lieve aldo
je gedraagt je als een puberaal 11-jarig meisje dat niet veel kan hebben #durfttezeggen
gr gr
je etsu
jawelquote:
quote:
quote:
Sue me motherfuker!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lapohunten, maar ze had de lapo nietcrewbash
Ik ga mama Yvonne bellen hoor!quote:
ik hunt nergens?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lapohunten, maar ze had de lapo nietcrewbash
Exact. Lapohunten mag wel, maar je had de lapo niet. Dus heb je het recht niet om het nieuwe deel te openen.quote:
Die heb ik in de pocket met mijn charme's dus doe maar!quote:
Oh, met deze tt?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit. Excuus.
Ik zie er wel weer een stuk of 10 van komen,
Ik neuk helemaal niets hoorquote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Exact. Lapohunten mag wel, maar je had de lapo niet. Dus heb je het recht niet om het nieuwe deel te openen.
Even je post opgeleukt.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de OP opgeleukt
[ afbeelding ]
Deze man.quote:
Oh dan vergiste ik me.quote:
Dat gebeurt toch heel vaak?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Exact. Lapohunten mag wel, maar je had de lapo niet. Dus heb je het recht niet om het nieuwe deel te openen.
Potjandrie.quote:
was je niet. niet zo doen overkomen he.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry was even met Ezell aan het wappen
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Potjandrie.
Nou ja, maar goed dat je niet in GAM zit
kano je mag toch kapen?quote:
Gemeneriken hier.quote:
Heb je 40 cm tussen je benen hangen?quote:
Ja en neequote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je 40 cm tussen je benen hangen?
Ik kreeg net een tik op mijn vingers van yvonnen en ik moet voortaan haar 2happy4u luisteren. Sorryquote:
Dan heb je misschien een kans.quote:
huh watquote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kreeg net een tik op mijn vingers van yvonnen en ik moet voortaan haar 2happy4u luisteren. Sorry
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb de ban al aangevraagd hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Regel jij de TR of doe ik het?
Ik pleit voor een ban.
Ik zit er niet mee hoor.quote:
Ja echt waar.quote:
Ik ben ook weg.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
het wordt wel erg blauw hier, begin me ongemakkelijk te voelen
JA HAHAHA STRAKS LOOP JE EEN BLAUWTJE! HIHAHOquote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
het wordt wel erg blauw hier, begin me ongemakkelijk te voelen
Mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de ban al aangevraagd hoor.
Kijk daar kunnen we wat meequote:
Als lompehork FA is misschien.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee
Ik heb ook een dol fijne douchegordijn, telt dat ook nog voor iets?
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee
Ik heb ook een dol fijne douchegordijn, telt dat ook nog voor iets?
Tot dan mijn makker en kameraad.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook weg.
Tot de 15de Hep.
Daar is Hep veel te smooth voor.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JA HAHAHA STRAKS LOOP JE EEN BLAUWTJE! HIHAHO
Ik heb al verschillende badkamerdingen, een douchegordijn past echter niet, ik heb een soort van "inloop" douchequote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een dolfijn douchegordijn lieve LH![]()
Zo rol ik, je weet toch?quote:
mijn badkamer is zo klein, als ik onder de douche sta, en ik raak opgewonden, dan trekt het toilet doorquote:Op maandag 31 maart 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende badkamerdingen, een douchegordijn past echter niet, ik heb een soort van "inloop" douche
[..]
Zo rol ik, je weet toch?
ik vind het niet leukquote:
FL.quote:
Ik ben overal blauw.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Blauw telt alleen als het op de FP en zo is.
waar is insoquote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk
ik mis inso
en fokkie
Mijn moeder is zo groot, ze gebruikt alle sproeisystemen in de bollenstreek als voetendouche.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn badkamer is zo klein, als ik onder de douche sta, en ik raak opgewonden, dan trekt het toilet door
Je moeder ouwe *boks*quote:
geen ideequote:
Spijtig van PSV man.quote:
Ik ben serieus op zoek naar dit object om te kopen, het lijkt mij fantastisch om twee van deze aan te trekken in de kroeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je mij misschien even kunnen inzepen?
[ afbeelding ]
Je loopt in ieder geval niet zo voor lul als met handschoenen. Die moet je dan weer opbergen in je jaszak waardoor je met 2 van die bulten loopt. Deze dingen kan je gewoon een avond lang aanhouden en het mannetje zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben serieus op zoek naar dit object om te kopen, het lijkt mij fantastisch om twee van deze aan te trekken in de kroeg.
Als je deze aantrekt in een kroeg ben je soberso het alpha-mannetje, chicks diggen die shitquote:Op maandag 31 maart 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je loopt in ieder geval niet zo voor lul als je met handschoenen heb. Die moet je dan weer opbergen in je jaszak waardoor je met 2 van die bulten loopt. Deze dingen kan je gewoon een avond lang aanhouden en het mannetje zijn
quote:
Hoi. Wanneer is ons theekransje nou? Ik moest dit posten van een niet-persoon johannes_vermeer.quote:
Watquote:
Ben ik een niet-persoon?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Hoi. Wanneer is ons theekransje nou? Ik moest dit posten van een niet-persoon johannes_vermeer.
Een gegarandeerd succes. Vrouwen staan ook veel eerder open voor seks met een dolfijn dan ze met een man hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je deze aantrekt in een kroeg ben je soberso het alpha-mannetje, chicks diggen die shit
Ik weet niet, maar zo noemde Paxcon jou in ons gesprek.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik een niet-persoon?
Dat klinkt kwetsend.
Die vrouw vind het ook echt lekkerquote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gegarandeerd succes. Vrouwen staan ook veel eerder open voor seks met een dolfijn dan ze met een man hebben.
Laat staan als je er twee draagt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo terug. Even een korte pauze
Paxcon zegt net dat hij HET met mij wil doenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zo noemde Paxcon jou in ons gesprek.
13.00 aftrap?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is nog een lunchtime game ook
tering vroeg weg dus
How is life?quote:
Dit is zwaar onmogelijk, aangezien hij net zijn liefde jegens mij heeft verklaard.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon zegt net dat hij HET met mij wil doen
wtf?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zo noemde Paxcon jou in ons gesprek.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is zwaar onmogelijk, aangezien hij net zijn liefde jegens mij heeft verklaard.
Maar goed. Alle gekkigheid op een stokje. Wanneer spreken we af? Ik kan alle dagen, behalve vrijdag. Want dan heb ik vrij. En op mijn vrije dagen wil ik Paxcon niet zien.
Dat staat duidelijk in een dm, ik weet alleen niet of ik die mag openbaren.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is zwaar onmogelijk, aangezien hij net zijn liefde jegens mij heeft verklaard.
Maar goed. Alle gekkigheid op een stokje. Wanneer spreken we af? Ik kan alle dagen, behalve vrijdag. Want dan heb ik vrij. En op mijn vrije dagen wil ik Paxcon niet zien.
quote:
Ah, jij en Pax zijn dus onafscheidelijk?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat staat duidelijk in een dm, ik weet alleen niet of ik die mag openbaren.
Mijn keus is natuurlijk afhankelijk van Pax.
ja dat wel gelukkigquote:Op maandag 31 maart 2014 22:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jezus![]()
Gewoon vrij vervoer of hoe zit dat?
Hij heeft een rechterstoga aangedaan, zonder kleren er onder.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, jij en Pax zijn dus onafscheidelijk?Hoe was het vanmiddag, tot zover je weet wat hij vanmiddag heeft gedaan?
Heb je daar pics van? Alhoewel ik ze niet nodig heb, want ik weet al hoe hij naakt uitziet. Was een hele openbaring.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft een rechterstoga aangedaan, zonder kleren er onder.
Grote lul?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je daar pics van? Alhoewel ik ze niet nodig heb, want ik weet al hoe hij naakt uitziet. Was een hele openbaring.
veel chiller inderdaad. hier krijg je stenen naar je toe gegooidquote:Op maandag 31 maart 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
bij west ham away in championship paar jaar terug avondwedstrijd gewoon uurtje zitten zuipen in west ham pub, kan gewoon.
Pax zegt dat hij wel een biertje wil drinken maar niet bij jou thuis.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwe Fortuna deed spontaan een blinddoek om, zo schokkend groot.
Pax? Bier? Waar gaat het heen met de wereld? Hij drinkt nooit bier. Met uitgaan drinkt hij cola. En daar heb ik foto's van.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax zegt dat hij wel een biertje wil drinken maar niet bij jou thuis.
Hij is waarschijnlijk bang dat hij in je koelkast beland.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax? Bier? Waar gaat het heen met de wereld? Hij drinkt nooit bier. Met uitgaan drinkt hij cola. En daar heb ik foto's van.
Maar goed. Waar dan? De Drie? Ik vind het prima, zolang Pax betaalt.
Pax wil een speciaalbiertje van de pintelier, en hij wil dat van mij wel betalen. Van jou, dat weet ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax? Bier? Waar gaat het heen met de wereld? Hij drinkt nooit bier. Met uitgaan drinkt hij cola. En daar heb ik foto's van.
Maar goed. Waar dan? De Drie? Ik vind het prima, zolang Pax betaalt.
Je verstoort de communicatie tussen mij en Johannes. Je snapt natuurlijk dat dat onacceptabel is.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax wil een speciaalbiertje van de pintelier, en hij wil dat van mij wel betalen. Van jou, dat weet ik niet.
Jongens als we de hele tijd ruzie gaan maken komen we er nooit uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verstoort de communicatie tussen mij en Johannes. Je snapt natuurlijk dat dat onacceptabel is.
Natuurlijk wil hij mijn biertje betalen, ik heb immers ontelbare keren 0,1 cent op zijn rekening gestort.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax wil een speciaalbiertje van de pintelier, en hij wil dat van mij wel betalen. Van jou, dat weet ik niet.
Pax kiest de datum en dan maak ik wel een gaatje in mijn agenda.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij mijn biertje betalen, ik heb immers ontelbare keren 0,1 cent op zijn rekening gestort.
Pintelier dus? Prima. Wanneer?
Hihi je zei gaatje.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax kiest de datum en dan maak ik wel een gaatje in mijn agenda.
Benieuwd hoeveel mensen in uitvak, kunnen er 1700 mee ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
veel chiller inderdaad. hier krijg je stenen naar je toe gegooid
Uhhhquote:Op maandag 31 maart 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit wordt een groot gat in mijn agenda
dat is niet maximale capaciteit van uitvak toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel mensen in uitvak, kunnen er 1700 mee ofzo.
Nee alleen 1e ring uitvak is voor uitsupport deze wedstrijd.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is niet maximale capaciteit van uitvak toch?
alsnog wel veel. Altijd wel veel uitsupporters in Engelandquote:Op maandag 31 maart 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee alleen 1e ring uitvak is voor uitsupport deze wedstrijd.
Oke nicequote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke nice
zeg maar een tijd, ik ben toch van plan de rest van mn dag nuttig te besteden in de ub als er ruimte is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |