Grote lul?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je daar pics van? Alhoewel ik ze niet nodig heb, want ik weet al hoe hij naakt uitziet. Was een hele openbaring.
veel chiller inderdaad. hier krijg je stenen naar je toe gegooidquote:Op maandag 31 maart 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
bij west ham away in championship paar jaar terug avondwedstrijd gewoon uurtje zitten zuipen in west ham pub, kan gewoon.
Pax zegt dat hij wel een biertje wil drinken maar niet bij jou thuis.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwe Fortuna deed spontaan een blinddoek om, zo schokkend groot.
Pax? Bier? Waar gaat het heen met de wereld? Hij drinkt nooit bier. Met uitgaan drinkt hij cola. En daar heb ik foto's van.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax zegt dat hij wel een biertje wil drinken maar niet bij jou thuis.
Hij is waarschijnlijk bang dat hij in je koelkast beland.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax? Bier? Waar gaat het heen met de wereld? Hij drinkt nooit bier. Met uitgaan drinkt hij cola. En daar heb ik foto's van.
Maar goed. Waar dan? De Drie? Ik vind het prima, zolang Pax betaalt.
Pax wil een speciaalbiertje van de pintelier, en hij wil dat van mij wel betalen. Van jou, dat weet ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax? Bier? Waar gaat het heen met de wereld? Hij drinkt nooit bier. Met uitgaan drinkt hij cola. En daar heb ik foto's van.
Maar goed. Waar dan? De Drie? Ik vind het prima, zolang Pax betaalt.
Je verstoort de communicatie tussen mij en Johannes. Je snapt natuurlijk dat dat onacceptabel is.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax wil een speciaalbiertje van de pintelier, en hij wil dat van mij wel betalen. Van jou, dat weet ik niet.
Jongens als we de hele tijd ruzie gaan maken komen we er nooit uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verstoort de communicatie tussen mij en Johannes. Je snapt natuurlijk dat dat onacceptabel is.
Natuurlijk wil hij mijn biertje betalen, ik heb immers ontelbare keren 0,1 cent op zijn rekening gestort.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax wil een speciaalbiertje van de pintelier, en hij wil dat van mij wel betalen. Van jou, dat weet ik niet.
Pax kiest de datum en dan maak ik wel een gaatje in mijn agenda.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij mijn biertje betalen, ik heb immers ontelbare keren 0,1 cent op zijn rekening gestort.
Pintelier dus? Prima. Wanneer?
Hihi je zei gaatje.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax kiest de datum en dan maak ik wel een gaatje in mijn agenda.
Benieuwd hoeveel mensen in uitvak, kunnen er 1700 mee ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
veel chiller inderdaad. hier krijg je stenen naar je toe gegooid
Uhhhquote:Op maandag 31 maart 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit wordt een groot gat in mijn agenda
dat is niet maximale capaciteit van uitvak toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel mensen in uitvak, kunnen er 1700 mee ofzo.
Nee alleen 1e ring uitvak is voor uitsupport deze wedstrijd.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is niet maximale capaciteit van uitvak toch?
alsnog wel veel. Altijd wel veel uitsupporters in Engelandquote:Op maandag 31 maart 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee alleen 1e ring uitvak is voor uitsupport deze wedstrijd.
Oke nicequote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke nice
zeg maar een tijd, ik ben toch van plan de rest van mn dag nuttig te besteden in de ub als er ruimte is
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |