misschien praat je zonder dat je het weet wel met aldo ipv ezellquote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hoeft me niet geloven, maar dat geeft niets.
Dankje schat.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien praat je zonder dat je het weet wel met aldo ipv ezell
wat is er?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Beetje de OP stelenquote:
als je het niet leuk vind ga je toch wegquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
What do you call a dyslexic black man?hé~!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Aldoquote:Op maandag 31 maart 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje schat.
Het enige wat mij nog kan opbeuren is dat Ezell van me houdt.
Maar aangezien haar hart al door Aldo is veroverd, heb ik geen schijn van kans en ben ik verloren.
LR. Help me.
uhquote:
quote:
Lees de OP newbiequote:
Er staat nergens dat ik het niet leuk vind. Je hoeft me niet zo weg te sturenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
als je het niet leuk vind ga je toch weg
maar lieve aldoquote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
maar lieve etsu,
je gedraagt je als een ongesteld tienermeisje #durftezeggen
gr gr
je aldo
ej kanoquote:
Ik denk dat hij zijn modschap bij een pakje boter gekregen heeft. Potjandorie zeg.quote:
piquote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik het niet leuk vind. Je hoeft me niet zo weg te sturen
ja dat denk ik ookquote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn modschap bij een pakje boter gekregen heeft. Potjandorie zeg.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een politiek statement en jeugdsentiment aan de TT toegevoegd. Dit doet het goed bij de achterban.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar maar maar
ezell?mag ik nog wel tegen je praten?
Lapohunten, maar ze had de lapo nietquote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar lieve aldo
je gedraagt je als een puberaal 11-jarig meisje dat niet veel kan hebben #durfttezeggen
gr gr
je etsu
jawelquote:
quote:
quote:
Sue me motherfuker!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lapohunten, maar ze had de lapo nietcrewbash
Ik ga mama Yvonne bellen hoor!quote:
ik hunt nergens?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lapohunten, maar ze had de lapo nietcrewbash
Exact. Lapohunten mag wel, maar je had de lapo niet. Dus heb je het recht niet om het nieuwe deel te openen.quote:
Die heb ik in de pocket met mijn charme's dus doe maar!quote:
Oh, met deze tt?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit. Excuus.
Ik zie er wel weer een stuk of 10 van komen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |