Ja echt waar.quote:
Ik ben ook weg.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
het wordt wel erg blauw hier, begin me ongemakkelijk te voelen
JA HAHAHA STRAKS LOOP JE EEN BLAUWTJE! HIHAHOquote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
het wordt wel erg blauw hier, begin me ongemakkelijk te voelen
Mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de ban al aangevraagd hoor.
Kijk daar kunnen we wat meequote:
Als lompehork FA is misschien.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee
Ik heb ook een dol fijne douchegordijn, telt dat ook nog voor iets?
Ik werd geroepen?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee
Ik heb ook een dol fijne douchegordijn, telt dat ook nog voor iets?
Tot dan mijn makker en kameraad.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook weg.
Tot de 15de Hep.
Daar is Hep veel te smooth voor.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JA HAHAHA STRAKS LOOP JE EEN BLAUWTJE! HIHAHO
Ik heb al verschillende badkamerdingen, een douchegordijn past echter niet, ik heb een soort van "inloop" douchequote:Op maandag 31 maart 2014 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een dolfijn douchegordijn lieve LH![]()
Zo rol ik, je weet toch?quote:
mijn badkamer is zo klein, als ik onder de douche sta, en ik raak opgewonden, dan trekt het toilet doorquote:Op maandag 31 maart 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende badkamerdingen, een douchegordijn past echter niet, ik heb een soort van "inloop" douche
[..]
Zo rol ik, je weet toch?
ik vind het niet leukquote:
FL.quote:
Ik ben overal blauw.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Blauw telt alleen als het op de FP en zo is.
waar is insoquote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk
ik mis inso
en fokkie
Mijn moeder is zo groot, ze gebruikt alle sproeisystemen in de bollenstreek als voetendouche.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn badkamer is zo klein, als ik onder de douche sta, en ik raak opgewonden, dan trekt het toilet door
Je moeder ouwe *boks*quote:
geen ideequote:
Spijtig van PSV man.quote:
Ik ben serieus op zoek naar dit object om te kopen, het lijkt mij fantastisch om twee van deze aan te trekken in de kroeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je mij misschien even kunnen inzepen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |