Sue me motherfuker!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lapohunten, maar ze had de lapo nietcrewbash
Ik ga mama Yvonne bellen hoor!quote:
ik hunt nergens?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lapohunten, maar ze had de lapo nietcrewbash
Exact. Lapohunten mag wel, maar je had de lapo niet. Dus heb je het recht niet om het nieuwe deel te openen.quote:
Die heb ik in de pocket met mijn charme's dus doe maar!quote:
Oh, met deze tt?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit. Excuus.
Ik zie er wel weer een stuk of 10 van komen,
Ik neuk helemaal niets hoorquote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Exact. Lapohunten mag wel, maar je had de lapo niet. Dus heb je het recht niet om het nieuwe deel te openen.
Even je post opgeleukt.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de OP opgeleukt
[ afbeelding ]
Deze man.quote:
Oh dan vergiste ik me.quote:
Dat gebeurt toch heel vaak?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Exact. Lapohunten mag wel, maar je had de lapo niet. Dus heb je het recht niet om het nieuwe deel te openen.
Potjandrie.quote:
was je niet. niet zo doen overkomen he.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry was even met Ezell aan het wappen
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Potjandrie.
Nou ja, maar goed dat je niet in GAM zit
kano je mag toch kapen?quote:
Gemeneriken hier.quote:
Heb je 40 cm tussen je benen hangen?quote:
Ja en neequote:Op maandag 31 maart 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je 40 cm tussen je benen hangen?
Ik kreeg net een tik op mijn vingers van yvonnen en ik moet voortaan haar 2happy4u luisteren. Sorryquote:
Dan heb je misschien een kans.quote:
huh watquote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kreeg net een tik op mijn vingers van yvonnen en ik moet voortaan haar 2happy4u luisteren. Sorry
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb de ban al aangevraagd hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Regel jij de TR of doe ik het?
Ik pleit voor een ban.
Ik zit er niet mee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |